1
Enquiry period
with 14.11.2025 11:48
to 17.11.2025 12:00
2
Bidding period
with 17.11.2025 12:00
to 20.11.2025 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 600 MDL
Period of clarifications: 14 Nov 2025, 11:48 - 17 Nov 2025, 12:00
Submission of proposals: 17 Nov 2025, 12:00 - 20 Nov 2025, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Roll-up (banner)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188688
Purchase data
Date created
14 Nov 2025, 11:43
Date modified
14 Nov 2025, 18:11
Estimated value (without VAT)
2 600 MDL
Achizitii.md ID
21509052
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
24 Nov 2025 11:45 - 30 Dec 2025 11:47
List of positions
1)
Title
Roll-up (banner) CPV: 22120000-7 - Publications
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Artpoligraf

Normalized price: 2 400 MDL
Status: Winner
Reason: Pentru Lotul 2 - Roll-upuri (bannere)): Până la termenul limită – data 20.11.2025, ora 12.00, au depus oferte 3(trei) ofertanți: 1) „ARTPOLIGRAF” SRL cu propunerea financiară în sumă de 2400,00 lei fără TVA; 2) „TANAVIUS” SRL cu propunerea financiară în sumă de 2600,00 lei fără TVA; 3) S.C. „PROMO-PROFIT” cu propunerea financiară în sumă de 3584,00 lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: Pentru Lotul 2: Publicații tipografice – Roll-upuri (bannere): Ofertele prezentate de operatorii economici „ARTPOLIGRAF” SRL și „TANAVIUS” SRL îndeplinesc cerințele de calificare și selecție, corespund cerințelor solicitate. Oferta „ARTPOLIGRAF” SRL are cel mai scăzut preț. Oferta prezentată de S.C. „PROMO-PROFIT” SRL nu corespunde cerințelor solicitate și se respinge din motiv că în specificația de preț nu este indicat termenul de livrare. Totodată, este depășită valoarea planificată a achiziției (2600, 00), oferta financiară fiind în sumă de 3584,00 lei. În conformitate cu prevederile pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis: Atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică pentru Lotul 2: Publicații tipografice – Roll-upuri (bannere) operatorului economic „ARTPOLIGRAF” SRL cu propunerea financiară în sumă de 2400,00 lei fără TVA/2880,00 lei cu TVA, oferta căruia corespunde cerințelor solicitate și are cel mai scăzut preț.
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Tanavius

Normalized price: 2 600 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

S.C. "PROMO-PROFIT" S.R.L.

Normalized price: 3 584 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications