1
Enquiry period
with 14.11.2025 11:48
to 17.11.2025 12:00
2
Bidding period
with 17.11.2025 12:00
to 20.11.2025 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 36 400 MDL
Period of clarifications: 14 Nov 2025, 11:48 - 17 Nov 2025, 12:00
Submission of proposals: 17 Nov 2025, 12:00 - 20 Nov 2025, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Carnet A5 cu spirală personalizat
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188688
Purchase data
Date created
14 Nov 2025, 11:43
Date modified
14 Nov 2025, 18:11
Estimated value (without VAT)
36 400 MDL
Achizitii.md ID
21509052
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
24 Nov 2025 11:45 - 30 Dec 2025 11:47
List of positions
1)
Title
Carnet A5 cu spirală personalizat CPV: 22120000-7 - Publications
Quantity: 1500.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Print Caro

Normalized price: 13 350 MDL
Status: Winner
Reason: Pentru Lotul 1 – Carnete A5 cu spirală personalizate: Până la termenul limită – data 20.11.2025, ora 12.00, au depus oferte 8 (opt) ofertanți: 1) „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 13350,00 lei fără TVA; 2) S.C. „PROMO-PROFIT” cu propunerea financiară în sumă de 15600,00 lei fără TVA; 3) „ARTISORO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 18450,00 lei fără TVA; 4) „INM CONS & PARTNERS” SRL cu propunerea financiară în sumă de 20000,00 lei fără TVA; 5) „ART ELEMENT” SRL cu propunerea financiară în sumă de 21600,00 lei fără TVA; 6) A.C. „TIPOGRAFIA NR. 1” SRL cu propunerea financiară în sumă de 25380,00 lei fără TVA; 7) „ARTPOLIGRAF” SRL cu propunerea financiară în sumă de 27375,00 lei fără TVA; 8) „TANAVIUS” SRL cu propunerea financiară în sumă de 31500,00 lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: Pentru Lotul 1-Carnete A5 cu spirală personalizate : Toate ofertele prezentate se încadrează în valoarea estimată a achiziției (36400, 00 lei). Datorii față de bugetul de stat nu sunt. Ofertele prezentate de operatorii economici „PRINT CARO” SRL, „ARTISORO” SRL, „INM CONS & PARTNERS” SRL, „ART ELEMENT” SRL, A.C. „TIPOGRAFIA NR. 1” SRL și ARTPOLIGRAF” SRL îndeplinesc cerințele de calificare și selecție, corespund cerințelor solicitate. Oferta prezentată de „PRINT CARO” SRL are cel mai scăzut preț. Oferta prezentată de S.C. „PROMO-PROFIT” SRL nu corespunde cerințelor solicitate și se respinge din motiv că în specificația de preț nu este indicat termenul de livrare. Oferta prezentată de „TANAVIUS” SRL nu corespunde cerințelor solicitate și se respinge din motiv că Specificațiile de preț nu sunt autentificate prin semnătura electronică de către ofertant. În conformitate cu prevederile pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis: 1) Atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică pentru Lotul 1: Publicații tipografice-Carnete A5 cu spirală personalizate operatorului economic „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 13350,00 lei fără TVA/16020,00 de lei cu TVA, oferta căruia corespunde cerințelor solicitate și are cel mai scăzut preț.
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

S.C. "PROMO-PROFIT" S.R.L.

Normalized price: 15 600 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

ARTISORO

Normalized price: 18 450 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

INM Cons and Partners SRL

Normalized price: 20 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Art Element SRL

Normalized price: 21 600 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

“Tipografia Nr.1”

Normalized price: 25 380 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
7
Participant(s) name(s):

Artpoligraf

Normalized price: 27 375 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
8
Participant(s) name(s):

Tanavius

Normalized price: 31 500 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lot. 1: Publicații tipografice – Carnete A5 cu spirală personalizate
Date:
14 Nov 2025, 18:11
Question's name:
Macheta pentru carnete
Question:
Va rugam se notatati in ce format va fi macheta?
Answer (17 Nov 2025, 09:17):
Macheta Carnetului A5 va fi în format PDF, cu toate fonturile încorporate și la rezoluția recomandată pentru tipărire. Dacă este necesar, putem pune la dispoziție și fișierul sursă în format .AI (Adobe Illustrator). Dacă există cerințe suplimentare sau formate specifice, vă rugăm să ne comunicați.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications