Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
56 804 MDL
Period of clarifications:
12 Nov 2025, 13:37 - 15 Nov 2025, 12:30
Submission of proposals:
15 Nov 2025, 12:30 - 18 Nov 2025, 12:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Agende datate ,calendare , pungi, picsuri, carnete personalizate
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin. (1) lit g¬), din Legea 131/2015 privind achizitiile se anulează avînd în vedere că s-a comis erori în caietul de sarcini, specificația fiind incompletă, astfel se face imposibilă evaluarea corespunzătoare a ofertelor pentru lotul dat
Date of cancellation
28 Nov 2025, 9:02
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Grenoble nr.149
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Nov 2025, 12:31
Date modified
28 Nov 2025, 9:18
Achizitii.md ID
21507899
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot I Agende datate ,calendare , pungi, picsuri, carnete personalizate
Budget: 56804.0 MDL
Cancelled
Date:
12 Nov 2025, 16:33
Question's name:
Lotul 1.5 - Carnet A5
Question:
Buna ziua! Va rugam sa mentionati volumul de pagini la carnet, nu este specificat?
Answer (13 Nov 2025, 11:38):
Lot.1.5 50-70 foi
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK