1
Enquiry period
with 11.11.2025 16:40
to 21.11.2025 12:00
2
Bidding period
with 21.11.2025 12:00
to 30.11.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 100 000 MDL
Period of clarifications: 11 Nov 2025, 16:40 - 21 Nov 2025, 12:00
Submission of proposals: 21 Nov 2025, 12:00 - 30 Nov 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Advertising

Servicii de testare de securitate pentru sisteme informaționale

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Ciburciu
Contact phone
+37379020266
Purchase data
Date created
11 Nov 2025, 16:40
Date modified
17 Nov 2025, 15:13
Achizitii.md ID
21507469
CPV
72800000-8 - Servicii de audit informatic şi de testări informatice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Date:
17 Nov 2025, 15:13
Question's name:
Biometric Testing Requirement
Question:
As per TOR provisions, the team should provide "Biometric presentation attack detection". Does it imply having a biometric security expert on-site in Moldova?
Answer (18 Nov 2025, 11:03):
Bună ziua, Vă rugăm să scrieți mesajul în limba română. Vă mulțumim!
Servicii de testare de securitate pentru sisteme informaționale
Date:
18 Nov 2025, 10:33
Question's name:
Vă rugăm să plasați documentația tenderului în format PDF
Question:
Bună ziua. Vă rugăm să plasați documentația tenderului în format Word, acum o putem descărca doar în pdf. Mulțumim.
Answer (19 Nov 2025, 10:00):
Potrivit Hotărârii Guvernului nr. 986/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de ținere a Registrului de stat al achizițiilor publice, format de Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender), precum și Hotărârii Guvernului nr. 10/2023 pentru aprobarea Regulamentului privind activitatea grupului de lucru în cadrul procedurilor de achiziții publice, în procesul de desfășurare a procedurilor de achiziție publică se operează exclusiv cu documente oficiale, semnate sau aprobate în modul corespunzător, conform prevederilor legale. Documentele utilizate în cadrul procedurii urmează să producă efecte juridice, iar aceste efecte sunt generate doar de actele semnate în mod corespunzător, respectiv, în cazul dat, prin semnătură electronică calificată. În acest context, documentele plasate în SIA RSAP/MTender sunt semnate cu semnătură electronică pentru a produce efecte juridice la toate etapele de derulare și evaluare a procedurii de achiziție publică, inclusiv în ceea ce privește solicitările de clarificări, comunicările oficiale și eventualele contestații.
Date:
18 Nov 2025, 14:38
Question's name:
Limba de comunicare si livrabile
Question:
Documentatia de tender, comunicatia si livrabilile se admit sa fie in limba Engleza, sau Romana e obligatorie?
Answer (18 Nov 2025, 16:02):
Vă rugăm să consultați Anunțul de participare, p. 32, unde sunt specificate cerințele privind limba utilizată pentru documentație, comunicare și livrabile.
Date:
18 Nov 2025, 14:39
Question's name:
Cerintele fata Testarea Biometrica
Question:
Conform prevederilor TOR, echipa trebuie să asigure „detectarea atacurilor de prezentare biometrică”. Aceasta implică prezența unui expert în securitate biometrică la fața locului, în Moldova?
Answer (19 Nov 2025, 10:01):
Conform Secțiunii 8, subparagraful „Condiții de prestare” din Caietul de Sarcini, se acceptă efectuarea unor activități de proiect de la distanță (la sediul Prestatorului) cu condiția că acest lucru nu diminuează nivelul de calitate și securitate al testelor efectuate și livrabilelor care fac obiectul acestui Contract. Prin urmare, prezența fizică în Republica Moldova nu este o cerință eliminatorie, cu condiția ca metodologia de testare propusă în Oferta Tehnică să demonstreze capacitatea de a executa scenariile solicitate de la distanță, fără a diminua calitatea rezultatelor.
Date:
18 Nov 2025, 14:40
Question's name:
Auditul sistemelor partii contractuale
Question:
"Beneficiarul (Agenția de Guvernare Electronică) primește dreptul de a audita sistemele informatice ale contractantului" - ce inseamna clauza asta si pentru ce este nevoie de audit vice-versa? Se poate de exclus aceasta clauza din contractul final?
Answer (19 Nov 2025, 10:01):
Clauza 11.7 din modelul de contract este o prevedere standard de management al riscului în relația cu furnizorii și este aliniată cu cerințele ISO/IEC 27001, 6.6 Acorduri de confidențialitate și nedezvăluire, care obligă organizația să asigure protecția informațiilor atunci când implică părți terțe. Scopul clauzei este de a asigura că informațiile și resursele Beneficiarului sunt utilizate în mod corespunzător, în limitele accesului acordat și în conformitate cu angajamentele de confidențialitate. Prin urmare, această clauză nu poate fi exclusă, deoarece eliminarea ei ar contraveni principiilor de securitate a informațiilor și cerințelor de control al accesului aplicabile în relațiile contractuale cu terț
Date:
18 Nov 2025, 14:41
Question's name:
Echipa non-colocata
Question:
Echipa de proiect poate fi non-colocata si avea experti inaflata inafara Republicii Moldova?
Answer (19 Nov 2025, 10:01):
Conform Secțiunii 8, subparagraful „Condiții de prestare” din Caietul de Sarcini, se acceptă efectuarea unor activități de proiect de la distanță (la sediul Prestatorului) cu condiția că acest lucru nu diminuează nivelul de calitate și securitate al testelor efectuate și livrabilelor care fac obiectul acestui Contract.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.