1
Enquiry period
with 10.11.2025 13:09
to 22.12.2025 16:00
20 days left
2
Bidding period
with 22.12.2025 16:00
to 12.01.2026 16:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 9 887 500 MDL
Period of clarifications: 10 Nov 2025, 13:09 - 22 Dec 2025, 16:00
Submission of proposals: 22 Dec 2025, 16:00 - 12 Jan 2026, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Lucrări de amenajare a teritoriului și instalarea sistemului de irigare în Parcul Francez, din municipiul Ungheni

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, Nationala nr.7
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Racovița
Contact phone
+37369729897
Purchase data
Date created
10 Nov 2025, 13:02
Date modified
11 Nov 2025, 10:38
Achizitii.md ID
21506680
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
DUAE
Bidding Documents
DUAE
10.11.25 13:09
Anexe
Bidding Documents
Anexe model
10.11.25 13:09
Declarație pe propria răspundere privind criteriile de excludere și criteriile de selecție
Bidding Documents
Declarația pe propria răspundere
10.11.25 13:09
Anunț de participare
Bidding Documents
Anunț de participare
10.11.25 13:09
Contract_model
Bidding Documents
Contract model
10.11.25 13:09
Caiet_sarcini_Lucrari_parc
Bidding Documents
Caiet de sarcini
10.11.25 13:09
Anunț de participare_actualizat_11.11
Bidding Documents
Anunț participare actualizat
11.11.25 10:38
Caiet_sarcini_Lucrari_parc_act._11.11.
Bidding Documents
Caiet de sarcini Actualizat
11.11.25 10:38
Date:
11 Nov 2025, 08:59
Question's name:
Experienta similara
Question:
Buna ziua! Va rugam sa revizuti pct.12 din anuntul de participare, legislatia prevede cu totul alte prevederi!
Answer (11 Nov 2025, 10:37):
Bună ziua, procedura dată de achiziție se ghidează de Regulamentul UE, și nu de legislația națională.
Date:
12 Nov 2025, 13:52
Question's name:
Cuantumul garanției bancare de bună execuție
Question:
Bună ziua, care este Cuantumul garanției bancare de bună execuție 5% sau 10% căci conform anunțului de participare solicitați ambele ???
Answer (13 Nov 2025, 10:09):
Bună ziua, garanția bancară de bună execuția se va depune în conformitate cu pct. 19 al anunțului de participare și caietul de sarcini, și este de 5 %.
Date:
21 Nov 2025, 16:26
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua , rugam sa ne informati ce modificari ati operat in anuntul de participare publlicat pe data de 11.11.2025 la ora 10;36 fata de cel publicat initial deoarece si in cel initial si in acesta nou la punctul 16 subpunctul 19 garabtia de buna executie este 10% si la punctul 19 Garantia de buna executie 5%
Answer (23 Nov 2025, 10:44):
Bună ziua, a fost modificată criteriul ”Declarație privind experienţa similară”, și anume prezentarea unei experiență relevantă de minim 3 proiecte de amenajare spații verzi și parcuri, lucrări de infrastructură ușoară (alei pietonale, borduri, mobilier urban), instalarea sistemelor de irigare automatizate cu valoare cumulativă de cel puțin 10.000.000 lei, executat în ultimii 5 ani). Garanția de buna execuție pentru prezenta licitație va fi prezentată conform pct. 19 din anunțul de participare, precum și garanția stipulată în caietul de sarcini, asa cum este indicat și în raspunsul de clarificari din data de 13.11.2025 / 10:10
Date:
21 Nov 2025, 16:28
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
La fel rugam sa specificati ce modificari sau operat la documentul caiet de sarcini.
Answer (23 Nov 2025, 10:40):
Bună ziua, a fost modificată criteriul privind competența profesională și tehnică, și anume prezentarea unei experiență relevantă de minim 3 proiecte de amenajare spații verzi și parcuri, lucrări de infrastructură ușoară (alei pietonale, borduri, mobilier urban), instalarea sistemelor de irigare automatizate cu valoare cumulativă de cel puțin 10.000.000 lei, executat în ultimii 5 ani).
Date:
21 Nov 2025, 16:35
Question's name:
Documente standard
Question:
Buna ziua, solicitam publicarea documentului standard al achizitiilor publice.
Answer (23 Nov 2025, 10:46):
Bună ziua, procedura dată de achiziție se ghidează de Regulamentul UE, și nu de legislația națională. Pentru a prezenta o ofertă, vă rugăm să analizați anexele model publicate.
Date:
24 Nov 2025, 08:42
Question's name:
Răspuns (23 nov 2025, 10:40): Bună ziua, a fost modificată criteriul privind competența profesională și tehnică, și anume prezentarea unei experiență relevantă de minim 3 proiecte de amenajare spații verzi și parcuri, lucrări de infrastructură ușoară (alei pietonale, borduri, mobilier urban), instalarea sistemelor de irigare automatizate cu valoare cumulativă de cel puțin 10.000.000 lei, executat în ultimii 5 ani).
Question:
CItiti va rog inca o data intrebarea carea a fost depusa. 21 nov 2025, 16:28
Answer (25 Nov 2025, 14:26):
Bună ziua, a fost efectuată următoarea modificare la criteriul privind competența profesională și tehnică și anume sintagma ”Are experiență relevantă de minim 3 proiecte de amenajare spații verzi și parcuri, lucrări de infrastructură ușoară (alei pietonale, borduri, mobilier urban), instalarea sistemelor de irigare automatizate cu ”valoare de cel puțin” 10.000.000 lei, executat în ultimii 5 ani” a fost modificată în ”Are experiență relevantă de minim 3 proiecte de amenajare spații verzi și parcuri, lucrări de infrastructură ușoară (alei pietonale, borduri, mobilier urban), instalarea sistemelor de irigare automatizate cu ”valoare cumulativă de cel puțin” 10.000.000 lei, executat în ultimii 5 ani)”
Date:
25 Nov 2025, 18:03
Question's name:
Experiența similară
Question:
Deoarece la întrebarea cu privire la justificarea cerinței expuse în anunțul de participare, referitor la experiența similară, ați dat un răspuns evaziv (ați indicat Regulamentul UE), în scopul evitării careva suspiciuni de facilitare a unui anumit participant la licitație (suspiciune ce pare a fi evidentă), solicităm respectuos anunțarea articolului (subarticulul, punctul, etc) al regulamentului UE (1059/2021) de care s-a ghidat autoritatea contractată la elaborarea cerințelor. Am revăzut repetat acest regulament, însă așa cerințe nu au fost identificate. Totodată, vă informăm că, Regulamentul (EU) 1059/2021 prevede: ”Art. 58, Achiziții, (1) Dacă implementarea unei operațiuni necesită contracte de achiziții de servicii, bunuri sau lucrări de către un beneficiar, se aplică următoarele reguli: (a) – atunci când beneficiarul este situat într-un stat membru și este o autoritate contractantă sau o entitate contractantă în înțelesul dreptului Uniunii aplicabil procedurilor de achiziție publică, se aplică actele cu putere de lege și actele administrative naționale”.
Answer (27 Nov 2025, 08:59):
Bună ziua, în cadrul prezentei proceduri de achiziții, Autoritatea Contractantă se reglementează de art. 9, pct. 9.2 și 9.3 al Contractului de Grant semnat între Primăria mun. Ungheni și finanțator, în care se menționează că legislația națională va fi aplicată doar de către statele membre (la momentul actual Republica Moldova nu este stat membru), iar în toate celelalte cazuri partenerii publici și privați vor aplica prevederile prevăzute la articolul 58.2 din Regulamentul nr. 2021/1059, prevederile Regulamentului nr. 2509/2024 și Anexa II Achiziții Publice din Acordul de Finanțare dintre Republica Moldova, România și Comisia Europeană.
Date:
25 Nov 2025, 18:07
Question's name:
Experiența similară
Question:
În contextul celor expuse anterior, reiese că această achiziție ar urma să respecte cerințele legislației Republicii Moldova în vigoare, adică Legea 131/2015 privind achizițiile publice.
Answer (27 Nov 2025, 09:01):
Bună ziua, această achiziție se ghidează de Contractul de Grant semnat între Primăria municipiul Ungheni și finanțator și Regulamentul UE.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.