1
Enquiry period
with 04.11.2025 14:38
to 14.11.2025 11:30
2
Bidding period
with 14.11.2025 11:30
to 10.12.2025 11:00
12 days left
3
Auction
11.12.2025 11:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 2 931 715 MDL
Period of clarifications: 4 Nov 2025, 14:38 - 14 Nov 2025, 11:30
Submission of proposals: 14 Nov 2025, 11:30 - 10 Dec 2025, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

Produse de papetărie pentru anul 2026

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Viorica Botnari
Contact phone
022 504831
Purchase data
Date created
4 Nov 2025, 14:38
Date modified
5 Nov 2025, 12:24
Achizitii.md ID
21504561
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare.signed.pdf
4.11.25 14:38
DUAE.signed.pdf DUAE.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE.signed.pdf
4.11.25 14:38
Anexe la documentatia standard.signed.pdf Anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
4.11.25 14:38
DUAE.docx
Bidding Documents
DUAE.docx
4.11.25 14:38
Declaratie.doc
Bidding Documents
Declaratie.doc
4.11.25 14:38
Anexa nr. 24 (Contract-model).signed.pdf Anexa nr. 24 (Contract-model).signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 24 (Contract-model).signed.pdf
4.11.25 14:38
Anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.docx
4.11.25 14:38
Declaratie.signed.pdf Declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
Declaratie.signed.pdf
4.11.25 14:38
Date:
5 Nov 2025, 12:24
Question's name:
Lotul 12 Plicuri
Question:
Va rugam sa divizati pe pozitii lotul nr.12 Plicuri pentru a permite oricarui ofertant accesul egal la procedura de atribuire si nu trebuie sa aiba ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natura sa restringa concurenta intre operatorii economici.
Answer (10 Nov 2025, 11:54):
Plicurile sunt incluse într-un singur lot, deoarece reprezintă produse similare, cu aceeași destinație funcțională, deosebindu-se doar prin dimensiuni și forme. Autoritatea contractantă a inclus toate tipurile de plicuri într-un singur lot pentru a asigura monitorizarea eficiență a achiziției acestor bunuri, inclusiv la etapa de executare a contractului. Pe piața furnizorilor acestor tipuri de bunuri există mai mulți operatori economici, care pot oferi toată lista de bunuri incluse în lot, astfel încît autoritatea contractantă nu consideră că, prin acțiunile sale cu referire la acest tip de bunuri, limitează concurența.
Date:
10 Nov 2025, 16:45
Question's name:
Lot 1 Hirtie A4
Question:
Exista un grafic de livrare, planificat pentru acest lot ? Sau poate puteti sa ne comunicati cum se fac comenzile de obicei ? in fiecare luna, o data la citeva luni ?
Answer (11 Nov 2025, 11:45):
Conform documentației de atribuire, livrarea bunurilor va fi efectuată în termen de până la 20 (douăzeci) de zile calendaristice din data solicitării scrise a Beneficiarului, cu transportul furnizorului, pe parcursul anului 2026.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.