1
Enquiry period
with 03.11.2025 14:26
to 13.11.2025 10:00
2
Bidding period
with 13.11.2025 10:00
to 09.12.2025 10:00
3
Auction
with 10.12.2025 14:00
to 10.12.2025 14:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 620 000 MDL
Period of clarifications: 3 Nov 2025, 14:26 - 13 Nov 2025, 10:00
Submission of proposals: 13 Nov 2025, 10:00 - 9 Dec 2025, 10:00
Auction start date: 10 Dec 2025, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

•Apă potabilă, purificată, sursa din sondă arteziană sau din izvor.
•Îmbuteliere: butelie de 19 litri cu mâner încorporat produs din policarbonat refolosibil, sigilată cu capac termic, admisă la utilizare ca ambalaj pentru lichide alimentare;
•Capac butelie: format din 2 componente, cu sticker igienic (obligatoriu);
•Igienizare dozatoare: de două ori pe an, cu înlocuirea dozatoarelor ridicate spre igienizare și/sau reparație, cu dozatoare identice pentru buteliile de 19 L, aflate în gestiunea Agenţiei Servicii Publice în cantitate de 400 buc.;
•Servicii de mentenanță: pe perioada valabilităţii contractului în vigoare (costul serviciilor este inclus în costul apei);
•Dispunere de utilaj: pentru îmbutelierea şi spălarea/igienizarea buteliilor de 19 L;
•Dispunere de secție: pentru igienizarea și repararea dozatoarelor de apă pentru butelii de 19 L, sau prezentarea contractului, privind serviciul dat cu compania specializată;
•Calitatea apei potabile:
- Ph: 6.5-8.5;
- Mineralizare: maxim 0,5 g/l.

•Livrarea bunurilor (conform solicitărilor): mun. Chișinău, str. A. Pușkin, 42, precum și în toate subdiviziunile ASP de pe teritoriul Republicii Moldova (conform Anexei la Anunțul de participare).

•Standarde de referință:
1) Legea nr.182 din 2019, privind calitatea apei potabile;
2)/„Regulament sanitar privind supravegherea și monitorizarea calității apei potabile”, stabilit prin Hotărârea Guvernului nr.651/2023;
3) HG nr.278/2013, privind materialele şi obiectele din plastic destinate să vină în contact cu produsele alimentare;
4) HG nr.308/2011, privind materialele şi obiectele destinate să vină în contact cu produsele alimentare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Angela Prozorov
Contact phone
022504506
Purchase data
Date created
3 Nov 2025, 14:15
Date modified
3 Nov 2025, 14:26
Estimated value (without VAT)
1 620 000 MDL
The minimum downward of the price
16 200 MDL
Achizitii.md ID
21504266
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
1 Jan 2026 14:20 - 30 Dec 2026 14:24
List of positions
1)
Title
Lotul nr. 1 Apă potabilă, 19 L CPV: 41110000-3 - Drinking water
Quantity: 27000.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
anunt de participare .signed.pdf anunt de participare .signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare .signed.pdf
3.11.25 14:26
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.docx
3.11.25 14:26
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.signed.pdf
3.11.25 14:26
declaratie.doc
Bidding Documents
declaratie.doc
3.11.25 14:26
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
duae.signed.pdf
3.11.25 14:26
anexa nr. 24.signed.pdf anexa nr. 24.signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr. 24.signed.pdf
3.11.25 14:26
anexa la anunțul de participare.signed.pdf anexa la anunțul de participare.signed.pdf
Bidding Documents
anexa la anunțul de participare.signed.pdf
3.11.25 14:26
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
declaratie.signed.pdf
3.11.25 14:26
duae.docx
Bidding Documents
duae.docx
3.11.25 14:26

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Beermaster Group

Normalized price: 1 255 500 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Casa de Comerț Vita

Normalized price: 1 355 400 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

CC Aquatrade SRL

Normalized price: 1 361 250 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications