Select the type of procedure
Commercial procurement
21502991
1
Enquiry period
with
29.10.2025 18:30
to 10.11.2025 12:00
to 10.11.2025 12:00
3 hours left
2
Bidding period
with
10.11.2025 12:00
to 19.11.2025 12:00
to 19.11.2025 12:00
3
Auction
20.11.2025 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
3 352 874,76 MDL
Period of clarifications:
29 Oct 2025, 18:30 - 10 Nov 2025, 12:00
Submission of proposals:
10 Nov 2025, 12:00 - 19 Nov 2025, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reparație a încăperilor la clădirea din str. Grigore Vieru 22/2
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Oct 2025, 18:30
Date modified
4 Nov 2025, 18:47
Achizitii.md ID
21502991
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a încăperilor la clădirea din str. Grigore Vieru 22/2
Budget: 3352874.76 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_lucrari_.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_.signed.pdf
Bidding Documents
-
29.10.25 18:30
3. retele interioare de apeduct si canalizare caiet de sarcini.doc
Bidding Documents
-
29.10.25 18:30
Date:
4 Nov 2025, 18:47
Question's name:
anuntul
Question:
plasati va rog forma 5 ,si proectul la ventelare daca este posibel
Answer (6 Nov 2025, 14:30):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, pentru a putea consulta proiectul la ventilare, vă rugăm să vă apropiați la sediul CAPCS, bl. Grigore Vieru 22/2.
Date:
6 Nov 2025, 11:50
Question's name:
Anunti
Question:
Puteti sa dați un raspuns
Answer (6 Nov 2025, 14:30):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, pentru a putea consulta proiectul la ventilare, vă rugăm să vă apropiați la sediul CAPCS, bl. Grigore Vieru 22/2.
Date:
7 Nov 2025, 10:25
Question's name:
Caiete de sarcini
Question:
BUna ziua, Anexati va rog F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). Reesind din legislatia in vigoare Autoritatea contractant publica F1 desfasurata primita de la PROIECTANT DEVIZIER. SOLICITAM SA FIE PUBLICATA F1 desfasurata
Date:
7 Nov 2025, 10:27
Question's name:
Vizita santierului si a proiectului
Question:
Anunt de participare punt.14 subpunct 25 Operatorii interesați pot vizita obiectul și solicita informații suplimentare Este o cerinta obligatoriu vizita ? in cazul ca nu vizitam obiectul nu va fi motiv de descalificare ?
Date:
7 Nov 2025, 10:28
Question's name:
referitor la proiect
Question:
Solicitam publicarea pe platforma a proiectului pe compartimentul Ventilare. Multumim anticipat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK