1
Enquiry period
with 29.10.2025 18:30
to 10.11.2025 12:00
3 hours left
2
Bidding period
with 10.11.2025 12:00
to 19.11.2025 12:00
3
Auction
20.11.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 3 352 874,76 MDL
Period of clarifications: 29 Oct 2025, 18:30 - 10 Nov 2025, 12:00
Submission of proposals: 10 Nov 2025, 12:00 - 19 Nov 2025, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising


Lucrări de reparație a încăperilor la clădirea din str. Grigore Vieru 22/2

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Full name
Alexandra Guzic
Contact phone
+37368998421
Purchase data
Date created
29 Oct 2025, 18:30
Date modified
4 Nov 2025, 18:47
Achizitii.md ID
21502991
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
1. reparatie g.vieru 22-2 caiet sarcini.docx
Bidding Documents
-
29.10.25 18:30
2. sistema de ventilare caiet sarcini.doc
Bidding Documents
-
29.10.25 18:30
duae_nou.doc
Bidding Documents
-
29.10.25 18:30
6. reparatie ts.su (telecomunicatii) caiet sarcini.docx
Bidding Documents
-
29.10.25 18:30
5. reparatie si.su caiet sarcini.docx
Bidding Documents
-
29.10.25 18:30
4. reparatie eef.iei (electricitate) caiet sarcini.doc
Bidding Documents
-
29.10.25 18:30
model de contract.docx
Bidding Documents
-
29.10.25 18:30
ds_lucrari.docx
Bidding Documents
-
29.10.25 18:30
Date:
4 Nov 2025, 18:47
Question's name:
anuntul
Question:
plasati va rog forma 5 ,si proectul la ventelare daca este posibel
Answer (6 Nov 2025, 14:30):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, pentru a putea consulta proiectul la ventilare, vă rugăm să vă apropiați la sediul CAPCS, bl. Grigore Vieru 22/2.
Date:
6 Nov 2025, 11:50
Question's name:
Anunti
Question:
Puteti sa dați un raspuns
Answer (6 Nov 2025, 14:30):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, pentru a putea consulta proiectul la ventilare, vă rugăm să vă apropiați la sediul CAPCS, bl. Grigore Vieru 22/2.
Date:
7 Nov 2025, 10:25
Question's name:
Caiete de sarcini
Question:
BUna ziua, Anexati va rog F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). Reesind din legislatia in vigoare Autoritatea contractant publica F1 desfasurata primita de la PROIECTANT DEVIZIER. SOLICITAM SA FIE PUBLICATA F1 desfasurata
Date:
7 Nov 2025, 10:27
Question's name:
Vizita santierului si a proiectului
Question:
Anunt de participare punt.14 subpunct 25 Operatorii interesați pot vizita obiectul și solicita informații suplimentare Este o cerinta obligatoriu vizita ? in cazul ca nu vizitam obiectul nu va fi motiv de descalificare ?
Date:
7 Nov 2025, 10:28
Question's name:
referitor la proiect
Question:
Solicitam publicarea pe platforma a proiectului pe compartimentul Ventilare. Multumim anticipat
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.