Select the type of procedure
Commercial procurement
21502716
1
Enquiry period
with
29.10.2025 13:56
to 07.11.2025 10:00
to 07.11.2025 10:00
7 days left
2
Bidding period
with
07.11.2025 10:00
to 11.11.2025 10:00
to 11.11.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 329 160 MDL
Period of clarifications:
29 Oct 2025, 13:56 - 7 Nov 2025, 10:00
Submission of proposals:
7 Nov 2025, 10:00 - 11 Nov 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Reparația capitală și eficentizarea energetică a blocului 2A a Instituției Publice Centrul Raional de Odihnă și Agrement din mun. Strășeni (lucrări suplimentare)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD – 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MIHAI EMINESCU 28
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Oct 2025, 13:56
Date modified
30 Oct 2025, 11:38
Achizitii.md ID
21502716
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
2-1-3 incalzire si ventilare f1.pdf
2-1-3 incalzire si ventilare f1.pdf
Bidding Documents
-
29.10.25 13:56
anunț de participare_ nr. 17.2025.pdf
anunț de participare_ nr. 17.2025.pdf
Bidding Documents
-
29.10.25 13:56
2-1-2 retele interioare apa canal f1.pdf
2-1-2 retele interioare apa canal f1.pdf
Bidding Documents
-
29.10.25 13:56
2-1 lucrari de constructie sa f1.pdf
2-1 lucrari de constructie sa f1.pdf
Bidding Documents
-
29.10.25 13:56
Date:
30 Oct 2025, 11:38
Question's name:
Anunț de participare
Question:
Vă rugăm să ne clarificați cerința specificată în anunțul de participare, și anume punctul 16.9.3.
Answer (30 Oct 2025, 13:22):
Caietul de sarcini este parte integrantă a documentației de atribuire și reprezintă documentul în care autoritatea contractantă descrie în detaliu obiectul achiziției publice, condițiile de execuție, cerințele de calitate, standardele aplicabile și alte particularități esențiale ale lucrărilor ce urmează a fi achiziționate.
Operatorii economici au obligația de a examina cu atenție Caietul de sarcini, pentru a înțelege pe deplin obiectul achiziției și cerințele impuse.
Prin semnarea Caietului de sarcini, ofertantul confirmă că:
1. a luat cunoștință de toate cerințele și condițiile tehnice stabilite de autoritatea contractantă;
2. își exprimă acordul de a le respecta integral pe durata executării contractului;
3. își asumă responsabilitatea pentru realizarea lucrărilor conform cerințelor stipulate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK