1
Enquiry period
with 28.10.2025 16:03
to 03.11.2025 11:00
2
Bidding period
with 03.11.2025 11:00
to 11.11.2025 10:00
3
Auction
with 12.11.2025 13:55
to 12.11.2025 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 153 000 MDL
Period of clarifications: 28 Oct 2025, 16:03 - 3 Nov 2025, 11:00
Submission of proposals: 3 Nov 2025, 11:00 - 11 Nov 2025, 10:00
Auction start date: 12 Nov 2025, 13:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
28 Oct 2025, 15:36
Date modified
28 Oct 2025, 16:03
Estimated value (without VAT)
153 000 MDL
The minimum downward of the price
10 MDL
Achizitii.md ID
21502296
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
17 Nov 2025 15:49 - 31 Dec 2025 16:02
List of positions
1)
Title
Instrument de calibrare Orniometru (Wheel Tracker) CPV: 38500000-0 - Checking and testing apparatus
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini utilaj laborator.docx
Bidding Documents
-
28.10.25 16:03
documentația standard bunuri servicii.docx
Bidding Documents
-
28.10.25 16:03
contract utilaj laborator.docx
Bidding Documents
-
28.10.25 16:03
duae utilaj laborator.doc
Bidding Documents
-
28.10.25 16:03

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"EMCC TRADING" SRL

Normalized price: 141 500 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1761658643051 din 24.11.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor concursului prin cererea ofertelor de preț nr. ocds-b3wdp1-MD-1761658643051 din 11.11.2025 ce vizează achiziționarea echipamentelor pentru încercări de laborator conform loturilor (6 loturi), vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. În urma evaluării ofertelor prezentate la procedura de achiziție grupul de lucru a constatat că operatorul economic SRL”Lokmera” la lotul 1 a propus cel mai scăzut preț al ofertei în sumă de 44 875,0 (patruzeci și patru mii opt sute șaptezeci și cinci lei, 00 bani) fără TVA cu termenul de livrare 90-120 zile, perioadă ce nu se încadrează în termenul solicitat conform anunțului de participare 31.12.2025, din care considerente oferta se consideră neconformă și se respinge. Conform clasamentului operatorul economic "EMCC TRADING" SRL s-a clasat pe primul loc la toate 6 loturi conform prețului ofertelor propuse și corespunderea cu cerințele înaintate: Lot 1: Cale plan paralele, set. Clasa de exaccitate 1 - 47 480,0 lei (patruzeci și șapte mii patru sute optzeci lei, 00 bani), fără TVA și 56 976,0 (cincizeci și șase mii nouă sute șaptezeci și șase lei, 00 bani) inclusiv TVA; Lot 2: Termometru digital cu termocuplă rezistentă la temperaturi înalte – 7 000,00 (șapte mii lei, 00 bani) lei, fără TVA și 8 400,0 (opt mii patru sute lei 00 bani) inclusiv TVA; Lot 3: Extruder universal motorizat pentru probe – 75 000,00 (șaptezeci și cinci mii lei, 00 bani) lei, fără TVA și 90 000,00 (nouăzeci mii lei, 00 bani) inclusiv TVA; Lot 4: Instrument de calibrare Orniometru (Wheel Tracker) – 141 500,00 (una sută patruzeci și una mii cinci sute lei, 00 bani) lei, fără TVA și 169 800,00 (una sută șaizeci și nouă mii opt sute lei, 00 bani) inclusiv TVA; Lot 5: Site pentru cernere cu diametrul 300 mm – 70 085,00 (șaptezeci mii optzeci și cinci lei, 00 bani) lei, fără TVA și 84 102,00 (optzeci și patru mii una sută doi lei, 00 bani) inclusiv TVA; Lot 6: Site pentru cernere cu diametrul 200 mm – 46 785,00 (patruzeci și șase mii șapte sute optzeci și cinci lei, 00 bani) lei, fără TVA și 56 142,00 (cincizeci și șase mii una sută patruzeci și doi lei, 00 bani) inclusiv TVA; Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie și anunțul de participare. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, specificațiile şi alte documente necesare calificării. Luând în consideraţie cerințele conform loturilor expuse, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Lokmera

Normalized price: 152 999 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Tecnos Quality

Normalized price: 153 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications