1
Enquiry period
with 28.10.2025 10:35
to 07.11.2025 11:00
2
Bidding period
with 07.11.2025 11:00
to 18.11.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 139 407 MDL
Period of clarifications: 28 Oct 2025, 10:35 - 7 Nov 2025, 11:00
Submission of proposals: 7 Nov 2025, 11:00 - 18 Nov 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
28 Oct 2025, 10:09
Date modified
28 Oct 2025, 10:35
Estimated value (without VAT)
1 139 407 MDL
Achizitii.md ID
21501992
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
30 Nov 2025 10:34 - 31 Aug 2026 10:34
List of positions
1)
Title
Servicii de proiectare pentru elaborarea proiectului de execuție pentru reparația capitală a drumului G30 R6 – Mîndreștii Noi – Sîngereii Noi – G50, km 9,150 – 13,200 CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini g30.docx
Bidding Documents
-
28.10.25 10:35
contract prestare servicii.docx
Bidding Documents
-
28.10.25 10:35
documentația standard lucrari proiectări.docx
Bidding Documents
-
28.10.25 10:35
duae proiectare g30.doc
Bidding Documents
-
28.10.25 10:35

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Astral-Proiect

Normalized price: 750 081 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Intexnauca

Normalized price: 1 140 830 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. „Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1761639010812 din 01.12.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1761639010812 din 18.11.2025, în vederea achiziționării ,,Serviciilor de proiectare pentru elaborarea proiectului de execuție pentru reparația capitală a drumului G30 R6 – Mîndreștii Noi – Sîngereii Noi – G50, km 9,150 – 13,200”, vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic ,,ASTRAL-PROIECT” S.R.L. a propus prețul de 750 081,00 (șapte sute cincizeci mii optzeci și unu lei, 00 bani) lei fără TVA și 900 097,00 (nouă sute mii nouăzeci și șapte lei, 00 bani) lei inclusiv TVA. În baza scrisorii nr. 36 din 20.11.2025 parvenită din partea ofertantului ,,ASTRAL-PROIECT” S.R.L. prin care acesta informează despre retragerea documentației de la licitație și a intenției de a participa la concursul privind achiziționarea serviciilor de proiectare, oferta ,,ASTRAL-PROIECT” S.R.L. a fost respinsă cu reținerea garanției de ofertă în conformitate cu HG nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, pct. 113: ,,Retragerea sau modificarea ofertei de către ofertant după deschiderea acesteia și până la atribuirea contractului de achiziții atrage după sine pierderea garanției pentru ofertă”. Operatorul economic „Intexnauca” S.R.L. a propus prețul de 1 140 830,00 (un milion una sută patruzeci mii opt sute treizeci lei, 00 bani)) lei fără TVA și 1 368 996,00 (un milion trei sute șaizeci și opt mii nouă sute nouăzeci și șase lei, 00 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications