Select the type of procedure
Commercial procurement
21501611
În scopul atribuirii contractelor subsecvente pentru anul 2025 ca urmare a acordului-cadru (nr. 2025202875566 din 15.10.2025) încheiat prin procedura de achiziție publică ocds-b3wdp1-MD-1755845475566 din 09.09.2025 Privind încheierea Acordului-Cadru Achiziționarea Testelor Rapide Antigen Covid-19 pentru 48 luni
1
Enquiry period
with
27.10.2025 13:22
to 01.11.2025 14:00
to 01.11.2025 14:00
3 days left
2
Bidding period
with
01.11.2025 14:00
to 04.11.2025 14:00
to 04.11.2025 14:00
3
Auction
05.11.2025 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
319 098,85 MDL
Period of clarifications:
27 Oct 2025, 13:22 - 1 Nov 2025, 14:00
Submission of proposals:
1 Nov 2025, 14:00 - 4 Nov 2025, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
În scopul atribuirii contractelor subsecvente pentru anul 2025 ca urmare a acordului-cadru
(nr. 2025202875566 din 15.10.2025) încheiat prin procedura de achiziție publică ocds-b3wdp1-MD-1755845475566 din 09.09.2025 Privind încheierea Acordului-Cadru Achiziționarea Testelor Rapide Antigen Covid-19 pentru 48 luni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 Oct 2025, 13:22
Date modified
27 Oct 2025, 13:42
Achizitii.md ID
21501611
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Test Rapid Antigen Covid-19
Date:
27 Oct 2025, 13:42
Question's name:
licitația suplimentară
Question:
Bună ziua! Nu demult a fost inițiată procedura pentru anul 2025 cu cantitea de 52210 buc - ocds-b3wdp1-MD-1754483548777. Am dori să clarificăm dacă pentru ultimele două luni este într-adevăr necesară această cantitate de produse. Apariția acestui tender a fost neprevăzută, având în vedere că mai sunt doar două luni până la sfârșitul anului. Producția și livrarea necesită, cel puțin, 3–4 săptămâni, ceea ce poate crea dificultăți suplimentare în respectarea termenelor de execuție a comenzii. Vă mulțumim!
Answer (27 Oct 2025, 16:35):
Bună ziua. Necesarul inclus în procedura de achiziție a fost colectat in ultimele 2 săptămâni.
Date:
27 Oct 2025, 14:22
Question's name:
Scopul achiziției
Question:
Bună ziua. Ar fi oportun să se inițieze tenderul pentru anul 2026, și nu pentru 2025. În prezent, puține companii dispun de astfel de volume pe stoc, cu excepția DITA — câștigătorii tenderului pentru 2025.
Derularea tenderului (5 noiembrie), semnarea contractului (+1 săptămână, 12 noiembrie), plasarea comenzii, producția (pentru astfel de volume procesul poate dura până la o lună — începutul/mijlocul lunii decembrie) și livrarea (aproximativ două săptămâni, care cad în a doua jumătate a lunii decembrie) pot întâmpina întârzieri din cauza sărbătorilor de iarnă și a aglomerării canalelor logistice.
Nu este clar cine ar avea nevoie de 64.000 de teste în a doua jumătate a lunii decembrie 2025. În prezent, CAPCS impune agenților economici termene foarte strânse și cerințe stricte, ceea ce crește semnificativ riscul nerespectării condițiilor contractuale.
Având în vedere cele de mai sus, derularea tenderului pentru 2025 la sfârșitul anului pare nerațională și nejustificată. Vă rugăm să luați în cosiderare situația descrisă, căci mult mai ca presic insituții medicale nu vor să primească bunuri pe data de 31 decembrie.
Answer (28 Oct 2025, 10:06):
Bună ziua. Necesitățile incluse în lista de distribuție au fost colectate recent, ceea ce denotă că instituțiile medicale au lipsă de stocuri, care este nevoie de suplinit până la finalul anului de gestiune.
Date:
27 Oct 2025, 14:27
Question's name:
Termenul de livrare
Question:
Solicităm prelungirea termenului de livrare de la 30 zile pîna la 60 zile, considerînd căderea livrării mai spre sfîrșitul anului 2025. Mulțumim!
Answer (28 Oct 2025, 09:58):
Bună ziua. Livrarea de până la 60 zile nu se va încadra în termenii de valabilitate a contractului.
Date:
28 Oct 2025, 10:04
Question's name:
Răspuns (28 oct 2025, 09:58):
Question:
Vă rugăm, în măsura posibilităților, să extindeți la maximum termenul de livrare și perioada de valabilitate a contractului, deoarece există o probabilitate ridicată de întârzieri și nerespectare a termenelor contractuale din partea operatorului economic desemnat câștigător.
Aceasta se datorează supraîncărcării capacităților de producție ale producătorilor în ultimele luni ale anului 2025, în contextul închiderii de an.
Vă mulțumim pentru înțelegerea Dvs.!
Answer (28 Oct 2025, 18:09):
Bună ziua. Întrucât prezenta procedură are ca obiect achiziția testelor destinate utilizării în anul 2025, iar livrarea acestora este planificată în baza necesarului corespunzător perioadei respective, nu se poate accepta prelungirea termenului de livrare sau a perioadei de valabilitate a contractului.
Termenele prevăzute în documentația de atribuire au fost stabilite în concordanță cu calendarul bugetar și cu necesitatea asigurării continuității activității medicale.
Eventualele întârzieri determinate de factori de producție sau aprovizionare rămân în responsabilitatea operatorului economic, conform prevederilor legale și contractuale aplicabile.
Date:
28 Oct 2025, 15:52
Question's name:
ajustare cantitati
Question:
Buna ziua, va rugam sa ajustati cantitatea solicitata de teste, reesind din specificatia tehnica ca un ambalaj constituie 25 teste. Cantitatea 64205 /25 teste = 2568.2 kituri. Multumim!
Answer (28 Oct 2025, 18:03):
Bună ziua. Ambalarea este permisă până la 25 teste, astfel cantitățile vor fi ajustate conform ofertei desemnate câștigătoare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK