Select the type of procedure
Commercial procurement
21500933
1
Enquiry period
with
24.10.2025 11:19
to 29.10.2025 10:00
to 29.10.2025 10:00
4 days left
2
Bidding period
with
29.10.2025 10:00
to 03.11.2025 10:00
to 03.11.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
292 000 MDL
Period of clarifications:
24 Oct 2025, 11:19 - 29 Oct 2025, 10:00
Submission of proposals:
29 Oct 2025, 10:00 - 3 Nov 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Achiziționarea de echipamente pentru şcoala din s.Pîrîta (achiziţionarea a 5 seturi diferite atît pentru educaţia sportivă cît şi pentru testarea şi îmbunătăţirea platformei educaţionale), conform acordului de parteneriat din cadrul proiectului Interreg NEXT România-Republica Moldova
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
4579, MOLDOVA, Dubăsari, s.Pîrîta, s.Pîrîta r.Dubăsari
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Oct 2025, 11:19
Date modified
24 Oct 2025, 17:10
Achizitii.md ID
21500933
MTender ID
CPV
37400000-2 - Articole şi echipament de sport
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 4 - set de echipamente pentru camera de observaţie şi camera pentru inventar sportiv
Budget: 48000.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - set de echipament specializat pentru o clasă de studio
Budget: 49000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
24 Oct 2025, 14:04
Question's name:
Solicitare
Question:
Bună ziua, stimată Autoritate Contractantă - rugăm să adaugați documentele pentru achiziția publică (Anunț de participare, anexa 22, anexa 23, caietul de sarcini, documentația standartă).
Deasemena solicităm modificarea perioadei de clarificări și de depunere a ofertei - ținând cont de numărul de loturi și specificul achiziției publice, aceasta ar permite formarea ofertelor depline și atingerea scopului achiziției - (ținând cont de faptul că perioada de clarificăr este în timpul zilelor libere).
P.S. rog să explicați pentru operatori economici și achiziția publică publicată pe 24/10/2025 cu nr. ocds-b3wdp1-MD-1761220005512 - este o achiziție adițională ? sau greșeală tehnică ? urmează a fi anulată sau operatori economici pot depune și acolo ofertele sale.
Mulțumim mult de atenție.
Answer (24 Oct 2025, 17:11):
Bună ziua, am modificat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK