1
Enquiry period
with 20.10.2025 13:09
to 24.10.2025 14:00
1 day left
2
Bidding period
with 24.10.2025 14:00
to 03.11.2025 16:00
3
Auction
04.11.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 315 000 MDL
Period of clarifications: 20 Oct 2025, 13:09 - 24 Oct 2025, 14:00
Submission of proposals: 24 Oct 2025, 14:00 - 3 Nov 2025, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

Ministerul Agriculturii și Industriei Alimentare (MAIA) lansează o cerere de ofertă pentru servicii de creație, producție și diseminare în cadrul unei campanii multimedia de promovare a produselor agricole autohtone, adresată consumatorilor.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.162
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Martînova
Contact phone
068777113
Purchase data
Date created
20 Oct 2025, 11:28
Date modified
22 Oct 2025, 14:11
Achizitii.md ID
21498468
CPV
79340000-9 - Servicii de publicitate şi de comercializare
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Advertising
Documents of the procurement procedure
202510201306_Tabel_Evaluare_Calitate_Pret_anexa 4 exemplu de calcul.xlsx
Evaluation Criteria
Tabel/anexa 4
20.10.25 13:09
202510201305_specificatia de pret anexa 2.docx
billOfQuantity
SPECIFICAȚIA DE PREȚ
20.10.25 13:09
202510201304_specificatia tehnica anexa 1.docx
Technical Specifications
SPECIFICAȚIA TEHNICĂ
20.10.25 13:09
202510201306_DUAE.doc
Bidding Documents
DUAE
20.10.25 13:09
202510201305_anexa 3.docx
Bidding Documents
Datele despre operatorul economic
20.10.25 13:09
Date:
22 Oct 2025, 14:11
Question's name:
Instrument eficient pentru implementarea componentei de Influencer Marketing în cadrul campaniei „Promovarea produselor agricole autohtone din Republica Moldova”
Question:
Stimați participanți, În contextul cererii de ofertă lansate de Ministerul Agriculturii și Industriei Alimentare (MAIA) privind organizarea campaniei multimedia de promovare a produselor agricole autohtone, venim cu propunerea de a lua în considerare colaborarea cu FOX CO Bloggers — o rețea activă de creatori de conținut și influenceri din întreaga Republică Moldova. De ce poate fi util pentru participanți 1. Peste 100 de creatori activi din toate regiunile țării Rețeaua noastră include influenceri nu doar din Chișinău, ci și din raioane, oferind posibilitatea de a atinge publicuri locale diverse și de a asigura o acoperire națională reală a campaniei. 2. Infrastructură gata pentru selecție și coordonare Prin FOX CO Bloggers se pot identifica rapid creatori relevanți pentru campanie, pe baza: domeniului de activitate și publicului-țintă, nivelului de engagement (like-uri, comentarii, distribuiri), formatului de conținut preferat (video, stories, postări). Coordonarea și comunicarea se realizează centralizat, fără necesitatea contactării individuale a fiecărui influencer. 3. Analitică completă și raportare transparentă Fiecare campanie beneficiază de rapoarte detaliate, care includ: numărul total de utilizatori unici atinși, totalul vizualizărilor, aprecierilor și comentariilor, rata de engagement, documente confirmative: capturi de ecran, linkuri, rapoarte și facturi. 4. Coordonare simplă și eficiență în execuție Toate etapele campaniei sunt gestionate printr-un singur canal: planificare, publicare, colectarea datelor și livrarea raportului final — într-un format compatibil cu cerințele raportării de tender. Având în vedere că componenta de Influencer Marketing este parte integrantă a caietului de sarcini, colaborarea cu FOX CO Bloggers poate contribui la o implementare rapidă, eficientă și măsurabilă a acestei etape a campaniei. FOX CO Bloggers oferă o soluție practică și transparentă pentru derularea campaniilor cu influenceri — simplificând procesele și asigurând rezultate concrete, susținute prin date reale.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.