Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
15.10.2025 17:14
to 17.10.2025 10:00
to 17.10.2025 10:00
2
Bidding period
with
17.10.2025 10:00
to 23.10.2025 10:00
to 23.10.2025 10:00
1 day left
3
Auction
24.10.2025 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
40 000 MDL
Period of clarifications:
15 Oct 2025, 17:14 - 17 Oct 2025, 10:00
Submission of proposals:
17 Oct 2025, 10:00 - 23 Oct 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Mobilier (repetat)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Oct 2025, 17:14
Date modified
16 Oct 2025, 9:24
Achizitii.md ID
21495980
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare mobilier.semnat.pdf
anunt de participare mobilier.semnat.pdf
Bidding Documents
-
15.10.25 17:14
Date:
16 Oct 2025, 09:24
Question's name:
Husă detașabilă cu fermoar
Question:
Va rugam sa excludeti aceasta caracteristica, in caz contrar nici un produs nu se incadreaza in pretul estimativ
Answer (16 Oct 2025, 09:32):
Cerința referitoare la „husă detașabilă cu fermoar” reprezintă o specificație tehnică obligatorie, stabilită de către autoritatea contractantă în conformitate cu necesitățile proprii. Această caracteristică a fost introdusă pentru a asigura condițiile de igienă, întreținere facilă și durabilitate a produsului, fiind esențială pentru utilizarea sa în cadrul instituției beneficiare. Prin urmare, cerința nu poate fi exclusă sau modificată, întrucât constituie o necesitate justificată a autorității contractante, iar ofertele trebuie să corespundă integral cerințelor tehnice stipulate în caietul de sarcini.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK