Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
13.10.2025 12:00
to 23.10.2025 10:00
to 23.10.2025 10:00
9 days left
2
Bidding period
with
23.10.2025 10:00
to 31.10.2025 10:00
to 31.10.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 166 666,66 MDL
Period of clarifications:
13 Oct 2025, 12:00 - 23 Oct 2025, 10:00
Submission of proposals:
23 Oct 2025, 10:00 - 31 Oct 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Conform cerintelor indicate in anuntul de participare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Oct 2025, 12:00
Date modified
13 Oct 2025, 16:28
Achizitii.md ID
21491539
MTender ID
CPV
18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare (1).docx
Documents history
-
anunt de participare (1).docx
ID: 2adeb3ef-deb9-46d1-92f6-e8c27f2c9e75
Bidding Documents
-
anunt de participare (1).docx
ID: 2adeb3ef-deb9-46d1-92f6-e8c27f2c9e75
Bidding Documents
Bidding Documents
-anunt de participare
13.10.25 16:28
documentația standard.docx
Documents history
-
documentația standard.docx
ID: 2bda8a49-0a83-45cf-b543-4066d63221ca
Bidding Documents
-
documentația standard.docx
ID: 2bda8a49-0a83-45cf-b543-4066d63221ca
Bidding Documents
Bidding Documents
-documentatia standart
13.10.25 16:28
Date:
13 Oct 2025, 15:57
Question's name:
rucsacuri
Question:
Bună ziua!
În anunțul anterior v-am scris despre termene, și anume despre 15 zile, că acest termen este insuficient pentru import și pentru aplicarea logo-ului! Este un volum mare de mărfuri, atât pentru import, cât și pentru lucru. Aparent ați modificat la 45 de zile. Astăzi ați republicat licitația, dar termenele sunt în continuare de 15 zile! De ce?
Nu ați putea corecta totul în documentația dvs. de licitație?! Vorbim despre o comandă mare, în timp ce voi certe o garanție de 1% și 5%, dar în același timp nu vă modificați cerințele cabalistice!
Modificați termenele în documente sau scrieți aici termenul de realizare a comenzii!
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Answer (13 Oct 2025, 16:13):
Buna ziua.
Termenul de 45 de zile nu ar satisface cerinta autoritatii contractante, Va rugam mult sa revedeti anuntul anterior
Nu putem modifica termenul având in vedere necesitatea de maxima urgenta, si de anularea procedurii având in vedere comiterea unei erori tehnice, (nu sa pastrat varianta modificata), va rugam sa va conformati cerintelor Autoritatii contractante
Date:
13 Oct 2025, 16:15
Question's name:
rucsacuri
Question:
Nota Bene(la mesajul anterior);
Permiteți-mi să vă atrag atenția asupra unui aspect contradictoriu: considerați că republicarea aceluiași anunț de licitație necesită mai mult timp decât livrarea a 7000 de rucsacuri și aplicarea unui logo.
Vă rugăm să stabiliți un termen mai realist, de exemplu, cel puțin 25 de zile lucrătoare. Acest lucru va asigura furnizorul în ceea ce privește garanțiile depuse și îi va oferi timpul necesar pentru a îndeplini în condiții normale această comandă voluminoasă, în cazul câștigării licitației.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Answer (13 Oct 2025, 16:22):
Buna ziua
Va vor fi efectuate modificari
Date:
13 Oct 2025, 16:21
Question's name:
rucsacuri
Question:
Bine! Puteți să indicați aici care este termenul real de executare a comenzii? Poate că noi ceva nu vedem – în Anexa 22 sunt prevăzute 15 zile, și în Invitație tot 15 zile! Scrieți, vă rog, câte zile alocați pentru realizarea acestei livrări!
Answer (13 Oct 2025, 16:27):
Urmariti anuntul de participare + documentatia standart
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK