Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
13.10.2025 09:09
to 17.10.2025 08:00
to 17.10.2025 08:00
3 days left
2
Bidding period
with
17.10.2025 08:00
to 22.10.2025 09:00
to 22.10.2025 09:00
3
Auction
23.10.2025 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
30 000 MDL
Period of clarifications:
13 Oct 2025, 9:09 - 17 Oct 2025, 8:00
Submission of proposals:
17 Oct 2025, 8:00 - 22 Oct 2025, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Hârtie A4 personalizată pentru taparea facturilor conform modelului atașat, cu densitatea de 80g/m2, culoarea albă, în pachete a câte 500 foi.
Livrarea va fi efectuată de către furnizor, la solicitare pe parcursul anului.
Achitarea bunului va fi efectuată în baza facturii fiscale în termen maxim de 30 zile.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Oct 2025, 9:09
Date modified
13 Oct 2025, 9:09
Achizitii.md ID
21490811
MTender ID
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
specificatia tehnica si de pret (hîrtie personalizată).rtf.docx
Technical Specifications
-
13.10.25 09:09
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK