1
Enquiry period
with 10.10.2025 16:18
to 20.10.2025 09:00
2
Bidding period
with 20.10.2025 09:00
to 27.10.2025 09:00
3
Auction
with 28.10.2025 11:00
to 28.10.2025 11:28
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 374 300 MDL
Period of clarifications: 10 Oct 2025, 16:18 - 20 Oct 2025, 9:00
Submission of proposals: 20 Oct 2025, 9:00 - 27 Oct 2025, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Advertising

Achiziționarea inventarului moale pentru anul 2025 (Repetat)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
The contact person
Full name
Achiziții Publice Secția Achiziții Publice
Contact phone
022 809 463
Purchase data
Date created
10 Oct 2025, 16:18
Date modified
11 Oct 2025, 11:18
Achizitii.md ID
21490268
CPV
39500000-7 - Articole textile
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lenjerie de pat
Budget: 88000.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Lot nr. 5 - Plapuma
Budget: 4000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 6 - Scutece din bumbac
Budget: 18000.0 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 8 - Saci din stofă
Budget: 25000.0 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 10 - Saltea pentru paturi
Budget: 11000.0 MDL
Purchase has not taken place
Advertising
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare 2025 (repeta).pdf anunt_de_participare 2025 (repeta).pdf
tenderNotice
anunt_de_participare 2025 (repetat)
10.10.25 16:18
duae.doc
Bidding Documents
duae
10.10.25 16:18
documentația standard.docx
Bidding Documents
documentația standard.
10.10.25 16:18
Date:
11 Oct 2025, 11:18
Question's name:
Tabela cerintelor minime p12
Question:
In punctul 12 se cere OBLIGATORIU Declaratia privind confirmarea identitatii beneficiarului efectiv conform OMF nr.145/220, acelas ordin punctul 2 spune: "2. În termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul/ofertantul asociat desemnat câștigător va prezenta Declarația autorității contractante și Agenției Achiziții Publice." Dar dumnevoastră îl cereți Obligatoriu la depunerea documentelor, cea ce încalcă legea despre divulgarea datelor personale.
Answer (13 Oct 2025, 10:06):
Buna ziua. Declaraţia privind confirmarea identităţii beneficiarilor efectivi şi neâncadrarea acestora în situaţia condamnării p/u participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, p/u corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani, va fi prezentat (obligatoriu în cazu la djudecării contractului)
Date:
15 Oct 2025, 11:19
Question's name:
Lotul 1
Question:
- pe albitură să fie imprimat emblemă cu denumirea instituției: - Ce tip de emblemă trebuie să fie (ștampilă, imprimare sau broderie) ? Ce mărimi trebuie sa aibă?
Answer (15 Oct 2025, 13:45):
Buna ziua. Pentru Lotul 1. Lingeria de pat, trebuie să fie imprimată emblemă cu denumirea instituției, pentru Lotul 2 Costume chirurgicale (medicale) și Lotul 3 Articole de îmbrăcăminte - brodată
Date:
15 Oct 2025, 14:31
Question's name:
Logou
Question:
Ce dimensiuni trebuie sa aibă logoul?
Answer (15 Oct 2025, 14:41):
Buna ziua. Aproximativ 5-10 cm
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.