Select the type of procedure
Commercial procurement
21490222
1
Enquiry period
with
10.10.2025 15:54
to 20.10.2025 08:00
to 20.10.2025 08:00
6 days left
2
Bidding period
with
20.10.2025 08:00
to 29.10.2025 08:00
to 29.10.2025 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 667 600 MDL
Period of clarifications:
10 Oct 2025, 15:54 - 20 Oct 2025, 8:00
Submission of proposals:
20 Oct 2025, 8:00 - 29 Oct 2025, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lotul 1 - Sistem de congres (conferințe traduceri) pentru etajul I hol centru clădirea administrativă Casa Guvernului
Lotul 2 - Sistem audio video sala de ședințe etajul 6 (partea Bănulescu Bodoni) clădirea administrativă Casa Guvernului
În conformitate cerințelor caietului de sarcini și anunțului de participare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Oct 2025, 15:54
Date modified
10 Oct 2025, 15:54
Achizitii.md ID
21490222
MTender ID
CPV
32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
10.10.25 15:54
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK