1
Enquiry period
with 10.10.2025 15:54
to 20.10.2025 08:00
6 days left
2
Bidding period
with 20.10.2025 08:00
to 29.10.2025 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 1 667 600 MDL
Period of clarifications: 10 Oct 2025, 15:54 - 20 Oct 2025, 8:00
Submission of proposals: 20 Oct 2025, 8:00 - 29 Oct 2025, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Lotul 1 - Sistem de congres (conferințe traduceri) pentru etajul I hol centru clădirea administrativă Casa Guvernului
Lotul 2 - Sistem audio video sala de ședințe etajul 6 (partea Bănulescu Bodoni) clădirea administrativă Casa Guvernului
În conformitate cerințelor caietului de sarcini și anunțului de participare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Muschei
Contact phone
+37322250449 +37368722277
Purchase data
Date created
10 Oct 2025, 15:54
Date modified
10 Oct 2025, 15:54
Achizitii.md ID
21490222
CPV
32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
10.10.25 15:54
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
10.10.25 15:54
proces verbal vizita obiectului.docx
Bidding Documents
Proces-verbal vizita
10.10.25 15:54
caiet de sarcini completat.docx
Bidding Documents
Caiet de sarcini
10.10.25 15:54
ds bunuri.docx
Bidding Documents
DS bunuri
10.10.25 15:54
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.