Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
07.10.2025 08:48
to 10.10.2025 10:00
to 10.10.2025 10:00
2
Bidding period
with
10.10.2025 10:00
to 15.10.2025 11:00
to 15.10.2025 11:00
4 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
70 833,33 MDL
Period of clarifications:
7 Oct 2025, 8:48 - 10 Oct 2025, 10:00
Submission of proposals:
10 Oct 2025, 10:00 - 15 Oct 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Utilaj color de imprimare multifuncțional
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Oct 2025, 8:48
Date modified
8 Oct 2025, 10:28
Achizitii.md ID
21485465
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare utilaj de imprimare 08.10.25.signed.pdf
Anunt de participare utilaj de imprimare 08.10.25.signed.pdf
Documents history
-
Anunt de participare utilaj de imprimare 08.10.25.signed.pdf
Anunt de participare utilaj de imprimare 08.10.25.signed.pdf
ID: eab57936-da91-4c39-800f-5ceb195d1c76
tenderNotice
-
Anunt de participare utilaj de imprimare.signed.pdf
Anunt de participare utilaj de imprimare.signed.pdf
ID: eab57936-da91-4c39-800f-5ceb195d1c76
tenderNotice
tenderNotice
-
8.10.25 10:28
Utilaj color de imprimare multifuncțional
Date:
7 Oct 2025, 12:09
Question's name:
Accesorii opționale: Finisher (stapling, booklet), unitate de perforare
Question:
Buna ziua,
Va rugam sa specificati dacă echipamentul trebuie sa fie livrat cu unitate de finisare cu posibilitate de capsare, booklet si unitate de perforare. Dacă da, atunci care sunt parametrii minimi la capsare, formare de broșuri.
Va rugam sa revedeti termini de livrare. Perioada de depunere a ofertelor 15.10.2025 si livrare pe 31.10.2025. În 15 zile?
Answer (7 Oct 2025, 13:43):
Bună ziua. Urmează să fie modificată documentația de atribuire cu includerea celor solicitate.
Date:
8 Oct 2025, 10:39
Question's name:
viteza de imprimare/copiere
Question:
Buna ziua,
Va rugam sa modificati viteza de imprimare format A3 pina la 14 ppm pe minut pentru a fi posibila incadrarea in parametrii dati a mai multor producatori. Diferenta de 1 pagina pe minut nu joaca un rol esentiala dar limiteaza concurenta libera pe piata.
Answer (8 Oct 2025, 13:14):
Buna ziua. Specificațiile tehnice au fost stabilite în dependență de necesitățile beneficiarului. Diferența de o paigină nu este mare, însă dacă ne raportăm la volume sporite lunare a unui centru tipografic și nu la lucru de birou, diferența devine considerabilă. O viteză sub acest prag aduce riscul de întârziere în procesul de producție, suprasolicitarea echipamentului și costuri suplimentare de exploatare. Totodată, anunțul de participare permite dumneavoastră să oferiți utilaj mai performant cu viteza de imprimare mai mare, astfel excluzînd limitarea concurenței,
Date:
8 Oct 2025, 14:45
Question's name:
viteza
Question:
Va rog atunci se concretizati daca va fi acceptata oferta unui echipament cu viteza de 14 ppm A3 dar care intruneste celelalte sepcificatii in totalitate?
Answer (8 Oct 2025, 15:11):
În cazul cînd oferta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire, aceasta urmează a fi respinsă conform legislației privind achizițiile publice.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK