1
Enquiry period
with 07.10.2025 08:50
to 17.10.2025 15:00
2
Bidding period
with 17.10.2025 15:00
to 22.10.2025 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 600 000 MDL
Period of clarifications: 7 Oct 2025, 8:50 - 17 Oct 2025, 15:00
Submission of proposals: 17 Oct 2025, 15:00 - 22 Oct 2025, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Advertising

Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Eugen Doga 2
Web site
---
The contact person
Full name
Vladimir Vornic
Contact phone
078-44-33-10
Purchase data
Date created
7 Oct 2025, 8:50
Date modified
13 Oct 2025, 16:29
Achizitii.md ID
21485447
CPV
79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
Date:
13 Oct 2025, 16:29
Question's name:
Intrebare de clarificare referitoare la componenta echipei
Question:
Bună ziua, Cu privire la solicitarea din caietul de sarcini ca echipa să aibă în componență atât un expert copywriter senior dar și un specialist media relations și având în vedere că, în practică, expertul în media relations deține de regulă și competențe de redactare a conținutului (copywriting), vă rugăm să confirmați dacă este permisă comasarea celor două poziții (copywriter și expert media relations) și ofertarea acestora printr-un singur expert.
Answer (15 Oct 2025, 09:15):
Da, este permisă comasarea celor două poziții – senior copywriter și specialist în relații media – în cazul în care expertul propus de către ofertant demonstrează experiență profesională relevantă pentru ambele roluri. În acest sens, CV-ul expertului trebuie să reflecte atât competențe solide în redactarea de conținut promoțional și editorial (copywriting), cât și experiență practică în relaționarea cu presa și plasarea de materiale în publicații (media relations). Ofertantul va menționa clar în structura echipei faptul că expertul respectiv va acoperi ambele funcții, iar evaluarea se va face pe baza relevanței și calității experienței prezentate.
Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
Date:
13 Oct 2025, 17:43
Question's name:
Intrebare cu privire la limba documentatiei
Question:
Buna ziua, Va rugam sa ne confirmati limba in care doriti sa va punem la dispozitie oferta pentru prezenta procedura si - in cazul in care este vorba despre limba romana, sa ne puneti la dispozitie formularele in romana. Va multumim!
Answer (15 Oct 2025, 09:16):
Pentru această procedură, documentația ofertei poate fi depusă în limba engleză, având în vedere caracterul internațional al serviciilor solicitate și specificul piețelor-țintă (Germania și Elveția).
Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
Date:
15 Oct 2025, 16:29
Question's name:
Intrebare de clarificare
Question:
În estimarea de buget apar termenii „infographics”, „short video spots”, dar în ToR nu sunt menționări. Vă rugăm să clarificați la ce se referă acești termeni. Vă mulțumim!
Answer (16 Oct 2025, 09:36):
Într-adevăr, acești termeni nu sunt menționați concret în ToR, însă se referă la următoarele activități: • Design of visuals and messaging aligned with Moldova’s export brand; • Design and delivery of visuals and text adapted to the Swiss market. Aceste activități pot include, după caz, realizarea de infografice și materiale video scurte, menite să susțină comunicarea vizuală și obiectivele de promovare stabilite în cadrul proiectului.
Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
Date:
15 Oct 2025, 16:35
Question's name:
Intrebare de clarificare
Question:
In TOR se mentioneaza Engagement rate increase by minimum 20% compared to baseline (pre-campaign average), la Campaniile Digitale Linkedin. Va rugam sa ne comunicati Engagement rate actual, pentru a elabora o strategie cat mai apropiata de obiectivele Autoritatii Contractante. Va multumim!
Answer (16 Oct 2025, 09:36):
Engagement rate-ul mediu actual pentru pagina LinkedIn a Invest Moldova este de 24,5%, calculat pe baza performanței din ultimele 365 de zile.
Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
Date:
15 Oct 2025, 16:48
Question's name:
LinkedIn CTR
Question:
Cu privire la CTR ≥ 1,5%, acesta este un CTR bun, la limita superioara, aferent campaniilor B2B implementate de companii private, cu baza larga de urmaritori si awareness de brand. In plus, campania va fi desfasurata in perioada de iarna, suprapunandu-se cu campaniile de sarbatori si bugetele brand-urilor mari. In general, CTR mediu se situeaza intre 0.4% si 0.65% pentru continut sponsorizat. Avand in vedere cele de mai sus, va rugam sa ne comunicati daca Autoritatea Contractanta are disponibilitate de a revizui indicatorii de performanta privind CTR.
Answer (16 Oct 2025, 09:36):
Da, se pot lua în considerare ajustări ale indicatorului CTR (0.7% ar fi ok). Totuși, menționăm că CTR-ul organic al paginii LinkedIn a Invest Moldova este în prezent de 1,5% sau mai mare pentru anumite postări, ceea ce indică faptul că pragul propus este realizabil.
Promotion services for Moldovan brands – Germany and Switzerland
Date:
16 Oct 2025, 10:25
Question's name:
Intrebare privind garantia de buna executie
Question:
Va rugam sa ne comunicati daca Autoritatea Contractanta accepta constituirea garantiei de buna executie prin constituirea unei polite de garantie emisa de un asigurator, in conditiile legii si in favoarea Autoritatii Contractante, pe cheltuiala Ofertantului.
Answer (16 Oct 2025, 11:08):
Stimați operatori economici, Vă solicităm respectuos să vă conformați cerințelor prevăzute la punctul 14 din documentația de atribuire, referitor la garanția de bună execuție a contractului. Sunt prevăzute două modalități de constituire a garanției de bună execuție: 1️⃣ Prin transfer bancar în contul autorității contractante, conform următoarelor date bancare:  • Beneficiar: Instituția Publică „Agenția de Investiții”  • Banca beneficiarului: MF TR Chișinău – Bugetul de Stat  • Cod fiscal: 1006601001078  • IBAN: MD59TRPCCC518430A00034AA (cont de trezorerie)  • Cod bancar: TREZMD2X  • Mențiune obligatorie: „Pentru garanția de bună execuție a contractului în cadrul procedurii LD”. 2️⃣ Prin garanție bancară emisă de o bancă licențiată, conform Anexei nr. 10 din Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021. Perioada de valabilitate a garanției bancare trebuie să fie cel puțin egală cu perioada de valabilitate a contractului. Garanția de bună execuție urmează a fi prezentată de operatorul economic desemnat câștigător la momentul semnării contractului. Alte modalități de constituire a garanției de bună execuție nu sunt acceptate, iar oferta va fi respinsă în cazul neprezentării garanției conform cerințelor specificate mai sus.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.