1
Enquiry period
with 08.10.2025 13:01
to 20.10.2025 13:30
9 days left
2
Bidding period
with 20.10.2025 13:30
to 10.11.2025 13:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 6 927 285,80 MDL
Period of clarifications: 8 Oct 2025, 13:01 - 20 Oct 2025, 13:30
Submission of proposals: 20 Oct 2025, 13:30 - 10 Nov 2025, 13:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Achiziționarea centralizată a Instrumentelor Medicale/Chirurgicale și Accesorii conform necesităților instituțiilor medico-saniatre publice -IMSP - beneficiari pentru anul 2026

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
8 Oct 2025, 13:01
Date modified
10 Oct 2025, 15:20
Achizitii.md ID
21483099
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Advertising
Documents of the procurement procedure
contract nou model 01.10.2025.docx
Bidding Documents
-
8.10.25 13:01
lista de distribuție ii - 08.10.2025.xlsx
Bidding Documents
-
8.10.25 13:01
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
8.10.25 13:01
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
8.10.25 13:01
formularele 08.10.2025 partea ii.xlsx
Bidding Documents
-
8.10.25 13:01
Date:
10 Oct 2025, 15:20
Question's name:
Termenii de livrare + valabilitatea contractului
Question:
Stimați Domni am vrea să vă atragem atenția că instrumentele chirurgicale destinate în special chirurgiei cardiovasculare și chirurgiei minim-invasive sunt produse mai specifice, respectiv și cererea pentru astfel de instrumente este extrem de mare, chiar și practica anilor precedenți 2023-2025 ne arată că termenul de livrare 90 zile este insuficient pentru livrarea unor poziții. Actualmente, conform informației primite de la producători termenii reali de livrare variază între 1-7 luni. - conform Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind Achizițiile Publice: Art 74. (5) Termenul de executare a contractului de achiziții publice se stabileşte în documentaţia de atribuire şi ulterior se transpune în contract, având în vedere necesităţile rezonabile ale autorităţii contractante. Acesta se va calcula luând în considerare complexitatea achiziţiei preconizate, cantitatea subcontractată anticipat şi timpul real solicitat pentru producerea, stocarea şi transportarea bunurilor de la punctele de furnizare sau pentru prestarea serviciilor. Art 74. (6) Condiţiile de executare a contractului de achiziții publice nu vor cuprinde clauze, direct sau indirect, discriminatorii. Reieșind din situația reală ce ține de termenii reali de livrare solicităm următoarele: - extinderea termenului de livrare și anume: 2. Termenele și condițiile de livrare - până la 180 zile de la înregistrarea contractului de CAPCS. - extinderea termenului de valabilitate a contractului de la 7 luni la 12 luni. Va multumim anticipat.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.