1
Enquiry period
with 30.09.2025 15:41
to 11.10.2025 15:42
2
Bidding period
with 11.10.2025 15:42
to 21.10.2025 13:12
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 996 250 MDL
Period of clarifications: 30 Sep 2025, 15:41 - 11 Oct 2025, 15:42
Submission of proposals: 11 Oct 2025, 15:42 - 21 Oct 2025, 13:12

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Advertising

Mobilier de laborator și birou (modificarea planului de finanțare)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
The contact person
Full name
Dorina Lutenco
Contact phone
067493406
Purchase data
Date created
30 Sep 2025, 15:41
Date modified
9 Oct 2025, 15:42
Achizitii.md ID
21482382
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii.docx
Bidding Documents
-
30.09.25 15:41
duae.doc
Bidding Documents
-
30.09.25 15:41
anunț de participare(modificat).semnat.pdf anunț de participare(modificat).semnat.pdf
Bidding Documents
-
9.10.25 15:42
Date:
1 Oct 2025, 09:57
Question's name:
Prezentarea mostrelor materiei prime
Question:
Rugam respectuos omiterea acestei cerinte pentru importatori. Intrucit bunurile sunt importate de la producatorii externi respectiv calitatea bunurilor lor este susținută de certificatele de ISO si de conformitate. Altminteri consideram o restrictionare a concurentei in favoarea producatorilor locali.
Answer (1 Oct 2025, 14:54):
În temeiul art. 22 alin.(1), lit.e) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă este în drept să solicite mostre a materiei prime ce se va utilza la confecționarea mobilierului. Luând în considerație complexitatea proiectului dat, această cerință a fost specificată a fi obligatorie în scopul aprecierii corespunderii bunurilor ofertate cu caracteristicile tehnice solicitate.
Date:
1 Oct 2025, 10:09
Question's name:
LOT #4.
Question:
Buna ziua. Va rugam sa anexati desene tehnice pentru LOT #4. Multumesc
Answer (1 Oct 2025, 14:28):
Bună ziua. Autoritatea contractantă nu deține schițele tehnice pentru lotul 4. Vă rugăm șă țineți cont de descrierile din specificațiile tehnice din anunțul de participare.Mulțumesc.
Date:
2 Oct 2025, 10:12
Question's name:
Parametri
Question:
Pentru itemii 1.12 - 1.16 nu ati indicat parametri tevii carcasei de metal (sectiunea tevii, grosimea peretelui). De asemenea nu ati indicat materialul blatului si grosimea acestuia.
Answer (3 Oct 2025, 15:04):
Pentru loturile 1.12-.1.16: - are un schelet metalic robust, vopsit în câmp electrostatic, executat din țeavă pătrată de 50x50x1.2mm - blat multistrat termorezistent, cantuit cu ABS, rezistent la caldură și la acțiunea agenților chimici - picioarele mesei sunt prevăzute cu dopuri antiderapante - cadru inferior stabil cu polită
Lot 1. Mobilier de laborator
Date:
3 Oct 2025, 10:53
Question's name:
Lot 1 - material HPL Lab 16 mm
Question:
Va rugam concretizati- Materialul folosit pentru mobilier, inclusiv tumbe sub mese de laborator, dulapuri etc., trebuie să fie HPL Lab 16 mm? Acest material este foarte scump. Bugetul dumneavoastră pentru acest lot nu acoperă nici măcar 30% din costul materialului dat. Prețul de estemativ pentru acest lot nr 1, dacă toată mobila ar fi fabricată din acest material, ar fi de 5-7 ori mai mare decât bugetul dumneavoastră. Conform pretul estemativ pe acest Lot 1, poate fi fabricate tumbe si dulapuri numai din PAL melaminat, si numai blaturi pentru mese pot fi executata din HPL Lab. Verificați specificațiile trhnice pentru mobilierul din Lotul 1.
Answer (6 Oct 2025, 15:23):
Bună ziua, Se acceptă atât confecționarea întregului mobilier din Lotul 1 din material HPL Lab 16 mm, cât și confecționarea tumbelor și dulapurilor din PAL melaminat, iar blaturile pentru mese să fie executate din HPL Lab. Totuși, dorim să menționăm că, în cadrul procesului de evaluare, se va lua în considerare prețul cel mai mic propus.
Date:
7 Oct 2025, 08:33
Question's name:
Lot 4, mobilier de birou
Question:
Buna ziua. Va rugam si insistam sa eliminati punctul 11 " Disponibilitatea de bani lichizi in suma de 500000 lei la data prezentarii ofertei" din Anunt de participare la tender din urmatoare motivuri: - nu este concurenta loeala - cistigatorul acestului tender obligatoriu achita Garantia de buna executie in valoarea 5% - materia prima pentru lotul 4 constitue aproximativ 300000 lei, restul salariu si impozite
Answer (8 Oct 2025, 17:05):
Se acceptă argumentele prezentate și, în consecință, cerința nominalizată este eliminată pentru Lotul 4. În scurt timp, documentația de atribuire va fi rectificată și republicată. Totodată, menționăm că pentru Lotul 1, cerința rămâne în vigoare, având în vedere complexitatea tehnică și financiară mai mare asociată acestui lot. Operatorii economici care participă la Lotul 1 trebuie să demonstreze că dispun de resurse financiare suficiente pentru a face față cerințelor contractuale și pentru a asigura buna execuție a contractului.
Date:
9 Oct 2025, 15:36
Question's name:
LOT 4
Question:
Buna ziua. Va rugam sa incarcati in sistem de Achizitii Publice "Anunt de participare" modificat punctul 11 pentru lotul 4, ca raspunsul Dra de sus : "Se acceptă argumentele prezentate și, în consecință, cerința nominalizată este eliminată pentru Lotul 4. În scurt timp, documentația de atribuire va fi rectificată și republicată."
Answer (9 Oct 2025, 15:43):
Anunț de participare (modificat) a fost publicat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.