1
Enquiry period
with 26.09.2025 17:36
to 07.10.2025 12:00
2
Bidding period
with 07.10.2025 12:00
to 13.10.2025 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 250 826,66 MDL
Period of clarifications: 26 Sep 2025, 17:36 - 7 Oct 2025, 12:00
Submission of proposals: 7 Oct 2025, 12:00 - 13 Oct 2025, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Advertising

Mobilier

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
The contact person
Full name
Efros Viorica
Contact phone
022251508
Purchase data
Date created
26 Sep 2025, 17:36
Date modified
1 Oct 2025, 9:06
Achizitii.md ID
21481315
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
imagine model pentru lotul 2.docx
Bidding Documents
-
26.09.25 17:36
ds_bunuri_servicii.docx
Bidding Documents
-
26.09.25 17:36
duae.doc
Bidding Documents
-
26.09.25 17:36
contract - model.docx
Bidding Documents
-
26.09.25 17:36
anexa nr.22.docx
Bidding Documents
-
26.09.25 17:36
anexa nr.23.docx
Bidding Documents
-
26.09.25 17:36
Date:
29 Sep 2025, 16:26
Question's name:
Lot 1
Question:
Buna ziua,Termen de livrare 30 zile, este foarte mic.Producatorul produce in termen de 45 zile/ Minimum 60 zile pentru livrare/
Answer (30 Sep 2025, 15:12):
Pentru lotul 1 Cabina de audiometrie, termenul maxim de livrare și instalare se majorează până la 20 decembrie 2025. Anunțul de participare modificat se anexează.
Date:
30 Sep 2025, 09:00
Question's name:
Cabina de audiometrie
Question:
Buna dimineata, Prelungiți timpul de livrare - in 30 zile nu este posibil de livrat
Answer (30 Sep 2025, 15:12):
Pentru lotul 1 Cabina de audiometrie, termenul maxim de livrare și instalare se majorează până la 20 decembrie 2025. Anunțul de participare modificat se anexează.
Lotul 2. Banchetă de așteptare cu 3 locuri
Date:
30 Sep 2025, 15:51
Question's name:
termen de livrare
Question:
Buna ziua, Termen de livrare 10 zile, este foarte mic. Producatorul produce in termen de 30 zile. Rugăm sa fie prelungit termenul de livrare, minim 45 zile. Mulțumim mult.
Answer (1 Oct 2025, 09:05):
Pentru lotul 2 Banchetă de așteptare cu 3 locuri, termenul maxim de livrare este până la 01 decembrie 2025. Anunțul de participare modificat se anexează.
Lotul 2. Banchetă de așteptare cu 3 locuri
Date:
3 Oct 2025, 10:03
Question's name:
piese de schimb
Question:
Bună ziua, Suplimentar la garanția standard de 12 luni, se solicită disponibilitatea pieselor de schimb „șezut/spătar – piele ecologică” pentru o perioadă de minimum 3 ani. Vă rugăm să precizați dacă această disponibilitate este inclusă în prețul ofertat sau dacă furnizarea acestor piese de schimb va fi asigurată contracost, la cerere, pe perioada menționată. Mulțumim!
Answer (3 Oct 2025, 13:57):
Bună ziua. Vă comunicăm că disponibilitatea pieselor de schimb pe o perioadă de minim 3 ani solicitată, urmează a fi asigurată de către producător, printr-o declarație oficială în acest sens. Menționăm că, după expirarea perioadei de garanție, aceste piese de schimb vor putea fi achiziționate la necesitate, în conformitate cu procedurile legale privind achizițiile publice, prin inițierea unei noi proceduri de achiziție.
Lot 1. Cabină de audiometrie
Date:
3 Oct 2025, 10:07
Question's name:
piese de schimb
Question:
Bună ziua, Vă rugăm să specificați modul în care va fi asigurată disponibilitatea pieselor de schimb pe perioada de minim 7 ani solicitată – acestea vor fi furnizate contra cost, în baza unor comenzi separate? Mulțumim!
Answer (3 Oct 2025, 14:03):
Bună ziua. Vă informăm că disponibilitatea pieselor de schimb pentru o perioadă de minimum 7 ani urmează a fi asigurată de către producător, printr-o declarație oficială în acest sens. Menționăm că, după expirarea perioadei de garanție, aceste piese de schimb vor putea fi achiziționate la necesitate, în conformitate cu procedurile legale privind achizițiile publice, prin inițierea unei noi proceduri de achiziție.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.