Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
26.09.2025 17:36
to 07.10.2025 12:00
to 07.10.2025 12:00
2
Bidding period
with
07.10.2025 12:00
to 13.10.2025 11:00
to 13.10.2025 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
250 826,66 MDL
Period of clarifications:
26 Sep 2025, 17:36 - 7 Oct 2025, 12:00
Submission of proposals:
7 Oct 2025, 12:00 - 13 Oct 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Mobilier
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 Sep 2025, 17:36
Date modified
1 Oct 2025, 9:06
Achizitii.md ID
21481315
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 3 - Lotul 3. Mobilier urban/ Bancă beton
Budget: 7500.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi.doc
Bidding Documents
-
26.09.25 17:36
anunt de participare mobilier.semnat.pdf
anunt de participare mobilier.semnat.pdf
Bidding Documents
-
26.09.25 17:36
anunt de participare mobilier — modificat (1).semnat.pdf
anunt de participare mobilier — modificat (1).semnat.pdf
Documents history
-
anunt de participare mobilier — modificat (1).semnat.pdf
anunt de participare mobilier — modificat (1).semnat.pdf
ID: d623519c-c640-47b8-9014-3eaaeec7e043
Bidding Documents
-
anunt de participare mobilier — modificat.semnat.pdf
anunt de participare mobilier — modificat.semnat.pdf
ID: d623519c-c640-47b8-9014-3eaaeec7e043
Bidding Documents
Bidding Documents
-
1.10.25 09:06
Date:
29 Sep 2025, 16:26
Question's name:
Lot 1
Question:
Buna ziua,Termen de livrare 30 zile, este foarte mic.Producatorul produce in termen de 45 zile/ Minimum 60 zile pentru livrare/
Answer (30 Sep 2025, 15:12):
Pentru lotul 1 Cabina de audiometrie, termenul maxim de livrare și instalare se majorează până la 20 decembrie 2025. Anunțul de participare modificat se anexează.
Date:
30 Sep 2025, 09:00
Question's name:
Cabina de audiometrie
Question:
Buna dimineata, Prelungiți timpul de livrare - in 30 zile nu este posibil de livrat
Answer (30 Sep 2025, 15:12):
Pentru lotul 1 Cabina de audiometrie, termenul maxim de livrare și instalare se majorează până la 20 decembrie 2025. Anunțul de participare modificat se anexează.
Lotul 2. Banchetă de așteptare cu 3 locuri
Date:
30 Sep 2025, 15:51
Question's name:
termen de livrare
Question:
Buna ziua,
Termen de livrare 10 zile, este foarte mic.
Producatorul produce in termen de 30 zile.
Rugăm sa fie prelungit termenul de livrare, minim 45 zile.
Mulțumim mult.
Answer (1 Oct 2025, 09:05):
Pentru lotul 2 Banchetă de așteptare cu 3 locuri, termenul maxim de livrare este până la 01 decembrie 2025. Anunțul de participare modificat se anexează.
Lotul 2. Banchetă de așteptare cu 3 locuri
Date:
3 Oct 2025, 10:03
Question's name:
piese de schimb
Question:
Bună ziua,
Suplimentar la garanția standard de 12 luni, se solicită disponibilitatea pieselor de schimb „șezut/spătar – piele ecologică” pentru o perioadă de minimum 3 ani.
Vă rugăm să precizați dacă această disponibilitate este inclusă în prețul ofertat sau dacă furnizarea acestor piese de schimb va fi asigurată contracost, la cerere, pe perioada menționată.
Mulțumim!
Answer (3 Oct 2025, 13:57):
Bună ziua.
Vă comunicăm că disponibilitatea pieselor de schimb pe o perioadă de minim 3 ani solicitată, urmează a fi asigurată de către producător, printr-o declarație oficială în acest sens.
Menționăm că, după expirarea perioadei de garanție, aceste piese de schimb vor putea fi achiziționate la necesitate, în conformitate cu procedurile legale privind achizițiile publice, prin inițierea unei noi proceduri de achiziție.
Lot 1. Cabină de audiometrie
Date:
3 Oct 2025, 10:07
Question's name:
piese de schimb
Question:
Bună ziua,
Vă rugăm să specificați modul în care va fi asigurată disponibilitatea pieselor de schimb pe perioada de minim 7 ani solicitată – acestea vor fi furnizate contra cost, în baza unor comenzi separate?
Mulțumim!
Answer (3 Oct 2025, 14:03):
Bună ziua.
Vă informăm că disponibilitatea pieselor de schimb pentru o perioadă de minimum 7 ani urmează a fi asigurată de către producător, printr-o declarație oficială în acest sens.
Menționăm că, după expirarea perioadei de garanție, aceste piese de schimb vor putea fi achiziționate la necesitate, în conformitate cu procedurile legale privind achizițiile publice, prin inițierea unei noi proceduri de achiziție.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK