Status Cancelled
Estimated value without VAT 2 917 000 MDL
Period of clarifications: 26 Sep 2025, 17:06 - 17 Oct 2025, 15:58
Submission of proposals: 17 Oct 2025, 15:58 - 28 Oct 2025, 13:28

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrari de reparatie drumului pe st. Cotovschi din pavaj prin procedura de achiziție

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Decizie nr.03D-993-25 din data 22.10.2025 Agentiei nationale pentru solutionarea contestatiilor
Date of cancellation
23 Oct 2025, 16:36
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5313, MOLDOVA, Cahul, s.Burlăceni, str. 30 let Pobedî
Web site
---
The contact person
Full name
Lida Carpenco
Contact phone
29964236.079103380
Purchase data
Date created
26 Sep 2025, 17:06
Date modified
23 Oct 2025, 16:36
Achizitii.md ID
21481066
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
30 Sep 2025, 10:42
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Добрый день! Опубликуйте пожалуйста подробную форму 5 или 1
Answer (30 Sep 2025, 11:46):
Formular nr.5 este publicat
Date:
30 Sep 2025, 12:07
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Укажите пожалуйста диаметр арматуры в позициях 8 и 9
Answer (30 Sep 2025, 17:09):
В 8 позиции указана стальная арматура для фундаментов,согласно кода ресурсов СС01В -25,800 кг диаметр стержней более 8 мм А1а3. В позиции 9 стальная арматура уложенная в фундаменты ,согласно кода ресурсов СС01А 11,540 кг диаметр стержней до 8 мм Аба1
Date:
30 Sep 2025, 12:10
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
В позиции 4 указана плитка 6 сантиметров?
Answer (30 Sep 2025, 17:17):
В 4 позиции указана цементно песчанная смесь толщиной слоя 10 см , плитка 6 см ,плитка должна быть,согласно объявления п,15 в таблице № 13
Date:
2 Oct 2025, 15:20
Question's name:
suspendarea procedurii
Question:
Vă rugăm să suspendați această procedură de achiziție, întrucît mai aveți o altă procedură de achiziție anterioară cu același obiect pe marginea anulării căreia se examinează la moment o contestație la ANSC. În caz că nu veți suspenda această procedură există riscul să ajungeți în situația că veți avea 2 proceduri în derulare cu exact același obiect.
Answer (3 Oct 2025, 16:59):
Conform Deciziei ANSC nr. 03D-920-25 din 23.09.2025 şi deciziei nr.1 din 25.09.2025 Grupului de lucru com.Burlaceni în temeiul art.71 alin.1 lit g /Legii 131/2015 a fost anulată procedura ocds-b3wdp1-MD-1756131810486
Date:
3 Oct 2025, 10:37
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Добрый день! какой процент банковской гарантии?
Answer (3 Oct 2025, 16:30):
1 %
Date:
4 Oct 2025, 09:55
Question's name:
suspendarea procedurii
Question:
Prin Decizia ANSC nr. 03D-920-25 din 23.09.2025, nu s-a dispus anularea procedurii de achiziție. Iar decizia grupului de lucru din 25.09.2025 a fost contestată la ANSC. Respectiv urmează să așteptați decizia ANSC înainte de a putea lansa o licitație nouă. Vă rugăm să vă consultați și cu Agenția Achiziții Publice, cu Trezoreria și cu Inspecția Financiară a Ministerului Finanțelor.
Answer (6 Oct 2025, 10:44):
Conform Deciziei ANSC nr. 03D-920-25 din 23.09.2025 şi deciziei nr.1 din 25.09.2025 Grupului de lucru com.Burlaceni în temeiul art.71 alin.1 lit g /Legii 131/2015 a fost anulată procedura ocds-b3wdp1-MD-1756131810486 .Noi vom aștepta decizia ANSC. Cu Agenția Achiziții Publice ne consultam , cu Trezoreria dupa închierea contractului.Stimați reprezentanți ai companiei, vă rugăm să nu puneți presiune psihologică asupra noastră. La efectuarea lucrărilor de reparații anterioare, organizația dumneavoastră nu a folosit specialiștii pe care i-ați enumerat pe platforma de achiziții, dar ati folosit forța de muncă tinerilor din sat care nu aveau nicio legătură cu organizația dumneavoastră și fără experiență.Vă mulțumim pentru înțelegere,
Date:
6 Oct 2025, 10:49
Question's name:
Valoarea achizitiei
Question:
Buna ziua.Valoarea achiziei este foarte mica pentru suprafata solicitata. Devizul este verificat sau preturile au fost actualizate? Va multumesc pentru raspuns.
Answer (7 Oct 2025, 15:51):
Valoarea achiziţei este conform caetului de sarcini.Vă mulțumim pentru înțelegere.
Date:
8 Oct 2025, 09:40
Question's name:
Suspendarea
Question:
Prin Decizia ANSC nr. 03D-920-25 din 23.09.2025, nu s-a dispus anularea procedurii de achiziție. Iar decizia grupului de lucru din 25.09.2025 a fost contestată la ANSC. Respectiv urmează să așteptați decizia ANSC înainte de a putea lansa o licitație nouă. Vă rugăm să vă consultați și cu Agenția Achiziții Publice, cu Trezoreria și cu Inspecția Financiară a Ministerului Finanțelor.
Answer (13 Oct 2025, 11:26):
Conform Deciziei ANSC nr. 03D-920-25 din 23.09.2025 şi deciziei nr.1 din 25.09.2025 Grupului de lucru com.Burlaceni în temeiul art.71 alin.1 lit g /Legii 131/2015 a fost anulată procedura ocds-b3wdp1-MD-1756131810486 .Stimați reprezentanți ai companiei, vă rugăm să nu faceti presiuni psihologice asupra noastră.
Date:
14 Oct 2025, 14:50
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua. Care sunt dimensiunele bordurei?
Answer (14 Oct 2025, 17:07):
Borduri mici . prefabricate din beton cu sectiunea 10x15 cm/10 xasezzate pe o fundatie din beton. de 10x20 cm/
Date:
15 Oct 2025, 07:55
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Nu exista bordura 10x15 cm, discutati cu devizierul, sa va informeze care sunt dimensiunele exacte a bordurei
Answer (15 Oct 2025, 15:58):
lungimea bordurii 1 m, lățimea bordurii 8 cm și h de 20 cm
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.