1
Enquiry period
with 26.09.2025 12:07
to 01.10.2025 10:00
2 days left
2
Bidding period
with 01.10.2025 10:00
to 06.10.2025 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 131 479 MDL
Period of clarifications: 26 Sep 2025, 12:07 - 1 Oct 2025, 10:00
Submission of proposals: 1 Oct 2025, 10:00 - 6 Oct 2025, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Achiziţionarea Produse alimentare perioada octombrie-decembrie 2025 pentru:
-Centrul de asistență socială pentru cuplu mamă-copil și pentru copii în situație de risc sat. Olănești;
-Centrul de Asistență Socială pentru persoane vîrstnice și cu dezabilități din r.Ștefan Vodă sat. Talmaza;
-Centrul de Plasament victemilor și potențialelor victime în familie or.Anenii Noi,

Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
4304, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, A.Mateevici, nr.9
Web site
---
The contact person
Full name
Victoria Gandrabur
Contact phone
069033611
Purchase data
Date created
26 Sep 2025, 12:07
Date modified
26 Sep 2025, 12:07
Achizitii.md ID
21481060
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Advertising
Documents of the procurement procedure
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.