Select the type of procedure
Commercial procurement
21480888
1
Enquiry period
with
26.09.2025 09:28
to 06.10.2025 14:00
to 06.10.2025 14:00
9 days left
2
Bidding period
with
06.10.2025 14:00
to 20.10.2025 14:00
to 20.10.2025 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
10 763 223 MDL
Period of clarifications:
26 Sep 2025, 9:28 - 6 Oct 2025, 14:00
Submission of proposals:
6 Oct 2025, 14:00 - 20 Oct 2025, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reabilitare energetică a blocurilor locative din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 și mun. Bălți, str. Independenței, 32
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Albișoara 38, et. 4
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 Sep 2025, 9:28
Date modified
26 Sep 2025, 12:59
Achizitii.md ID
21480888
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Budget: 6011660.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Bălți, str. Independenței, 32
Budget: 4751563.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
1. anunt de participare.signed.pdf
1. anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
-
26.09.25 09:28
5.1 lot 1 - caiet de sarcini mun. chisinau, sos hincesti 60-2.signed.pdf
5.1 lot 1 - caiet de sarcini mun. chisinau, sos hincesti 60-2.signed.pdf
Bidding Documents
-
26.09.25 09:28
5.2 lot 1 - lista cantitati mun. chisinau, sos hincesti 60-2.signed.pdf
5.2 lot 1 - lista cantitati mun. chisinau, sos hincesti 60-2.signed.pdf
Bidding Documents
-
26.09.25 09:28
6.1 lot 2 - caiet de sarcini mun. bălți, str independenței 32.signed.pdf
6.1 lot 2 - caiet de sarcini mun. bălți, str independenței 32.signed.pdf
Bidding Documents
-
26.09.25 09:28
Date:
26 Sep 2025, 12:59
Question's name:
Lotul 1 (mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2) – 180 zile calendaristice, după primirea ordinului de începere a execuției, emis de autoritatea contractantă;
Question:
Buna ziua, pina se vor lua deciziile de semnare a contractelor, vom intra in iarna si vor fi perioade nefavorabile in care nu pot fi executate lucrarile, deoarece nu va putea fi asigurat procesul tehnologic conform legislatiei in vigoare. In acest caz, se va prelungi termenul de executare ?
Answer (26 Sep 2025, 16:09):
Bună ziua,
În conformitate cu prevederile pct. 2.3, lit.c) din modelul contractului de antrepriză, perioada de execuție poate fi prelungită sau suspendată dacă constrângerea activității se datorează influenței factorilor climatici, care duc la imposibilitatea executării lucrărilor stabilite conform caietului de sarcini.
Date:
26 Sep 2025, 17:56
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Punctul 16 subpunct 3 Propunerea tehnica - Specificati ca cheltuielile pentru apa si energie electrica vor fi suportate de catre antreprenor Intrebarea: in devizele ofertate pretul la apa si energie electrica il punem 0,00 lei ??
Date:
26 Sep 2025, 18:10
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Punctul 40.1 La data de 02.10.2025, ora 14:00, autoritatea contractantă va organiza o ședință cu potențialii operatori economici privind clarificările aferente documentației de atribuire. Ședința va avea loc în format online. Link de conectare: ............................... Care e scopul acesteI "SEDINTE"???? Toate intrebarile si neclaritatile privind documentatia de atribuire trebuie clarificata aici in clarificari sa fie public pentru toti operatorii economici !! Rugam sa veniti cu un raspuns clar argumentat si logic (deoarece deocamdata nu este nimic logic in aceasta sedinta online) Multumim anticipat!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK