Status Cancelled
Estimated value without VAT 10 763 223 MDL
Period of clarifications: 26 Sep 2025, 9:28 - 8 Oct 2025, 10:09
Submission of proposals: 8 Oct 2025, 10:09 - 22 Oct 2025, 10:09

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reabilitare energetică a blocurilor locative din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 și mun. Bălți, str. Independenței, 32

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Conform art. 71 alin. (1), lit. g) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice - au fost stabilite abateri grave de la prevederile legale ce pot afecta rezultatul procedurii de atribuire sau fac imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave se înțelege faptul că pe parcursul analizei procedurii de atribuire au fost constatate erori sau omisiuni (la listele cu cantitățile de lucrări), autoritatea contractantă aflându-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice
Date of cancellation
7 Oct 2025, 15:44
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Albișoara 38, et. 4
Web site
---
The contact person
Full name
Cătălina Chirtoacă
Contact phone
022 499 444 ext.5
Purchase data
Date created
26 Sep 2025, 9:28
Date modified
7 Oct 2025, 15:45
Achizitii.md ID
21480888
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
26 Sep 2025, 12:59
Question's name:
Lotul 1 (mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2) – 180 zile calendaristice, după primirea ordinului de începere a execuției, emis de autoritatea contractantă;
Question:
Buna ziua, pina se vor lua deciziile de semnare a contractelor, vom intra in iarna si vor fi perioade nefavorabile in care nu pot fi executate lucrarile, deoarece nu va putea fi asigurat procesul tehnologic conform legislatiei in vigoare. In acest caz, se va prelungi termenul de executare ?
Answer (26 Sep 2025, 16:09):
Bună ziua, În conformitate cu prevederile pct. 2.3, lit.c) din modelul contractului de antrepriză, perioada de execuție poate fi prelungită sau suspendată dacă constrângerea activității se datorează influenței factorilor climatici, care duc la imposibilitatea executării lucrărilor stabilite conform caietului de sarcini.
Date:
26 Sep 2025, 17:56
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Punctul 16 subpunct 3 Propunerea tehnica - Specificati ca cheltuielile pentru apa si energie electrica vor fi suportate de catre antreprenor Intrebarea: in devizele ofertate pretul la apa si energie electrica il punem 0,00 lei ??
Answer (29 Sep 2025, 09:52):
Bună ziua, Cheltuielile pentru apă și energie electrică aferente execuției lucrărilor trebuie incluse în devizul ofertă, la prețurile ofertate de dvs.
Date:
26 Sep 2025, 18:10
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Punctul 40.1 La data de 02.10.2025, ora 14:00, autoritatea contractantă va organiza o ședință cu potențialii operatori economici privind clarificările aferente documentației de atribuire. Ședința va avea loc în format online. Link de conectare: ............................... Care e scopul acesteI "SEDINTE"???? Toate intrebarile si neclaritatile privind documentatia de atribuire trebuie clarificata aici in clarificari sa fie public pentru toti operatorii economici !! Rugam sa veniti cu un raspuns clar argumentat si logic (deoarece deocamdata nu este nimic logic in aceasta sedinta online) Multumim anticipat!
Answer (29 Sep 2025, 13:27):
Bună ziua, Scopul ședinței menționate la pct. 40.1 din anunțul de participare este de a oferi operatorilor economici interesați mai multe detalii despre programul Fondul pentru Eficiență Energetică în sectorul Rezidențial din Moldova (FEERM), implementat de autoritatea contractantă (IP CNED). Astfel, în cadrul ședinței vor fi prezentate detalii privind produsul de finanțare „Eficiența Energetică a blocurilor locative” și se va crea o imagine mai clară despre așteptările autorității contractante precum și importanța procedurii în contextul implementării programului. Participare la ședință este opțională și nu va influența desfășurarea sau rezultatul procedurii de achiziție.
Date:
29 Sep 2025, 10:47
Question's name:
Răspuns (29 sept 2025, 09:52): Bună ziua, Cheltuielile pentru apă și energie electrică aferente execuției lucrărilor trebuie incluse în devizul ofertă, la prețurile ofertate de dvs.
Question:
Din formularea răspunsului dvs reiese că aceste cheltuieli, deși considerate ca fiind suportate de antreprenor, urmează totuși a fi acoperite prin valoarea contractului (deoarece ele sunt incluse în devizul ofertat).de catre dvs Autoritate contractanta . Va contraziceti singuri, va rog sa analizati intrebarea si sa veniti cu raspuns clar (Cum acopera Operatorul economic aceste cheltuieli daca el le sunt incluse in devizul ofertat ??????? )
Answer (29 Sep 2025, 13:27):
Prin sintagma „suportate de antreprenor”, s-a subînțeles faptul că cheltuielile pentru apa și energia electrică nu vor fi acoperite separat de către autoritatea contractantă și trebuie incluse în oferta depusă.
Date:
2 Oct 2025, 17:37
Question's name:
Caiet de sarcini Lot 2
Question:
Pozitia 6 RpVC41A se aplicat k=0,5 pentru manopera, material si utilaj?
Answer (3 Oct 2025, 11:47):
Bună ziua, La lotul 2, în lista cu cantități de lucrări, poz.6, coeficientul k=0,5 se va aplica la toate resursele.
Date:
3 Oct 2025, 10:51
Question's name:
Caiet de sarcini Lot 2
Question:
Pozitia 61 IzD05B Grunduirea manuala cu un strat de vopsea de miniu de plumb la constructii metalice lipseste Volumul/Cantiatea, specificati cate t (tone) trebuie pt pozitia data ?
Answer (3 Oct 2025, 11:51):
Bună ziua, La poz.61 din lista cu cantități de lucrări pentru lotul 2, volumul solicitat este 0.46 t. Totodată, vă informăm că documentul „6.2 LOT 2 - Lista cu cantități de lucrări” a fost actualizat.
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Date:
6 Oct 2025, 09:30
Question's name:
caiet de sarcini word
Question:
buna ziua, rugam sa plasati caietele de sarcini in format word.
Answer (6 Oct 2025, 10:15):
Bună ziua, Vă informăm că au fost încărcate caietele de sarcini și listele cu cantități de lucrări în format Word.
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Date:
6 Oct 2025, 10:49
Question's name:
lot1, poz.13
Question:
Rugam sa specificati RAL-ul pentru coler, pentru a putea face o oferta corecta. Multumesc
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Date:
6 Oct 2025, 10:50
Question's name:
LOT.1 POZ.18
Question:
Rugam sa clarificati, in descriere este hidroizolatie cu RUBEMAST, in resurse ati lasat carton bitumat, cu ce se va face hidroizolarea?
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Date:
6 Oct 2025, 10:52
Question's name:
lot.1, poz.19-20
Question:
polistren extrudat sau expandat? rugam sa clarificati?
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Date:
6 Oct 2025, 12:59
Question's name:
ACCES PROIECT
Question:
Buna ziua, rugam sa incarcati proiectul. Multumesc
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.