Select the type of procedure
Commercial procurement
21480196
1
Enquiry period
with
24.09.2025 16:59
to 12.10.2025 09:18
to 12.10.2025 09:18
2
Bidding period
with
12.10.2025 09:18
to 15.10.2025 09:18
to 15.10.2025 09:18
3
Auction
with
16.10.2025 15:00
to 16.10.2025 15:32
to 16.10.2025 15:32
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 709 500 MDL
Period of clarifications:
24 Sep 2025, 16:59 - 12 Oct 2025, 9:18
Submission of proposals:
12 Oct 2025, 9:18 - 15 Oct 2025, 9:18
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Optimizarea menagementului deșeurilor prin achiziționarea echipamentelor moderne si dotarea gospodariilor din s. Cajba, r. Glodeni.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
4914, MOLDOVA, Glodeni, s.Cajba, s.Cajba Glodeni
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Sep 2025, 16:59
Date modified
10 Oct 2025, 9:18
Achizitii.md ID
21480196
MTender ID
CPV
16700000-2 - Tractoare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest cost
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare la licitatie.pdf
anunt de participare la licitatie.pdf
Documents history
-
anunt de participare la licitatie.pdf
anunt de participare la licitatie.pdf
ID: 8895b729-0704-4cd0-9bea-c31585cc4844
Bidding Documents
-
anunt de participare la licitatie.semnat (3).pdf
anunt de participare la licitatie.semnat (3).pdf
ID: 8895b729-0704-4cd0-9bea-c31585cc4844
Bidding Documents
Bidding Documents
-Optimizarea menagementului deșeurilor prin achiziționarea echipamentelor moderne si dotarea gospodariilor din s. Cajba, r. Glodeni.
9.10.25 10:50
coietul de sarcini nou.semnat (1).pdf
coietul de sarcini nou.semnat (1).pdf
Documents history
-
coietul de sarcini nou.semnat (1).pdf
coietul de sarcini nou.semnat (1).pdf
ID: 98fa3249-9d24-4c15-8975-fc6293610cd3
Bidding Documents
-
coietul de sarcini nou.pdf
coietul de sarcini nou.pdf
ID: 98fa3249-9d24-4c15-8975-fc6293610cd3
Bidding Documents
Bidding Documents
-
10.10.25 09:18
Tractor si utilaje
Date:
24 Sep 2025, 17:09
Question's name:
Parametrii tehnici
Question:
Buna ziua, modificati parametrii tehnici
Ati indicat strict pentru tractorul Deutz Fahr. Nu exista alti producatori conform parametrilor solicitati.
Stare: nou
Descrierea produsului:
Putere motor: 95-100 CP,
4 cilindri și o capacitate de 3950-4100 cc.
Answer (30 Sep 2025, 10:59):
conform caietului de sarcini.
Date:
24 Sep 2025, 17:17
Question's name:
Parametrii tehnici solicitati
Question:
Modificati parametrii tehnici cu volumul motorului
De ce nu indicati ca exemplu minim 3800 maxim 4800
Din nou publicati pentru FPC Aprocomteh SRL cu tractorul deutz fahr
Answer (30 Sep 2025, 10:59):
conform caietului de sarcini.
Date:
24 Sep 2025, 17:27
Question's name:
Caetul de sarcini
Question:
Licitatie aranjata pentru un anumit importator.
Din nou incalcare a legii LP131/2015
Este foarte simplu modificind parametrii tehnici cu un diapazon de 15% pentru o concurenta loiala.
Stare: nou
Descrierea produsului:
Putere motor: 95-100 CP,
4 cilindri și o capacitate de 3950-4100 cc.
Cu turbină și intercooler
Unghi de bracaj: 52-58
Transmisie sincronizată cu 5 trepte:
minim 28/30F+12/15R
Greutate minim: 3000 kg.
Lungime: 3900-4000 mm
înălțime: 2600 -2700 mm
Lățime: 1750 - 1950 mm
Answer (30 Sep 2025, 10:59):
conform caietului de sarcini.
Tomberoane
Date:
26 Sep 2025, 09:47
Question's name:
bilant
Question:
in anunt de participare se cere 2019-2021 este corect sau poate
2022-2024
Answer (8 Oct 2025, 08:23):
corect 2022-2024
Date:
30 Sep 2025, 12:07
Question's name:
Specificati ce documente se solicita pentru lotul 1 si pentru lotul 2
Question:
Va rugam sa indicați ce documente se solicita pentru utilaje si pentru tomberoane.
Apar întrebări la documentele sub numerele 9, 10, 11, 12, va rugam sa le comentați ce se solicita, mai ales prin manualul calității. Dvs achiziționați bunuri si nu servicii sau lucrări. Tot aici, cum documentele susmenționate se aplica la lotul cu tomberoane?
Referitor la certificatele ISO, va rugam sa le solicitați ca opțiune si nu ca temei de a respinge oferta.
Certificatele ISO nu sunt certificate care direct condiționează calitatea bunurilor si nici nu o garantează, sum mai mult ca un ghid.
Tomberoanele se fabrica conform EN840 si dupa el se fac si încercările, si haideți sa comparam cu ISO 10002 care este un ghid internațional pentru gestionarea reclamațiilor a producătorului si nu a OE. Sa spunem lucrurilor pe nume, cum o sa aplice Primăria ISO 10002 in acest caz? Sau se solicita documente pentru ca ele sa fie?
Answer (8 Oct 2025, 08:25):
conform caietului de sarcini
Date:
8 Oct 2025, 09:11
Question's name:
conform caietului de sarcini
Question:
Stimata instituție, o sa ajungem la ANSC cu răspunsurile Dvs.
Treceți pe link-ul de aici si citiți întrebarea 37. https://tender.gov.md/ro/content/gre%C8%99eli-frecvente-ale-autorit%C4%83%C8%9Bilor-contractante
Va rog ultima data sa modificați caietul de sarcini. Nu sunt producători de tomberoane cu certificat ISO 10002
Answer (10 Oct 2025, 09:24):
În urma examinării observațiilor primite și a reevaluării documentației de atribuire, autoritatea contractantă a decis modificarea caietului de sarcini prin eliminarea cerinței privind certificarea ISO 10002.
Date:
8 Oct 2025, 11:07
Question's name:
Lifehack pentru ofertantii care o sa fie pe locurile doi si mai jos. Lotul cu conteinere pentru gunoi.
Question:
Dupa cum Primăria răspunde, ei nu au sa modifice documentația, sa le uram succes, dar cei de pe locul doi si mai jos pot depune plângere la ANSC pe baza lipsei certificatului ISO 10002 la viitorul câștigător, caci nimeni din producători care dețin ISO 9001 nu certifica firma dupa 10002, caci cerințele din el sunt in ISO 9001. Acesta licitație va merge spre anulare, degeaba o sa dați oferte si o sa dezvăluiți preturile, caci va fi temei la toți pentru contestare. Primăria prin solicitările sale si-a călcat singura pe coada... si personal lipsit de calificare total. Majoritatea care solicita certificate nici nu înțeleg ce se scrie in certificatul cela
Answer (10 Oct 2025, 09:26):
Prin urmare, caietul de sarcini a fost modificat.
Tomberoane
Date:
8 Oct 2025, 15:14
Question's name:
Garantie bancara pentru oferta
Question:
Stimați membri ai grupului de lucru,
În contextul procedurii de achiziție publică în desfășurare, vă rugăm respectuos să examinați posibilitatea completării condițiilor privind modul de prezentare a garanției pentru ofertă.
Propunem ca, pe lângă varianta existentă de constituire prin transfer bancar direct în contul autorității contractante, să fie prevăzută expres și posibilitatea de prezentare a garanției sub formă de scrisoare de garanție bancară, emisă de o instituție bancară licențiată, conform prevederilor legislației Republicii Moldova.
Argumente în susținerea propunerii:
1.Flexibilitate pentru operatorii economici
2.Siguranță juridică echivalentă
3.Eficiență și rapiditate
4.Practica comună în achizițiile publice
În acest sens, solicităm respectuos modificarea documentației de atribuire astfel încât să fie menționată posibilitatea de prezentare a garanției pentru ofertă și sub formă de scrisoare de garanție bancară, alături de opțiunea existentă de transfer bancar.
Answer (10 Oct 2025, 15:38):
Vă mulțumim pentru observația formulată și pentru interesul manifestat față de claritatea documentației de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK