1
Enquiry period
with 24.09.2025 16:59
to 12.10.2025 09:18
2
Bidding period
with 12.10.2025 09:18
to 15.10.2025 09:18
3
Auction
with 16.10.2025 15:18
to 16.10.2025 15:32
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 225 000 MDL
Period of clarifications: 24 Sep 2025, 16:59 - 12 Oct 2025, 9:18
Submission of proposals: 12 Oct 2025, 9:18 - 15 Oct 2025, 9:18
Auction start date: 16 Oct 2025, 15:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Tomberoane
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4914, MOLDOVA, Glodeni, s.Cajba, s.Cajba Glodeni
Web site
---
The contact person
Full name
Igor MACOVEI
Contact phone
+37367635114
Purchase data
Date created
24 Sep 2025, 15:53
Date modified
10 Oct 2025, 9:18
Estimated value (without VAT)
225 000 MDL
The minimum downward of the price
2 250 MDL
Achizitii.md ID
21480196
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest cost
Delivery address
4914, MOLDOVA, Glodeni, s.Cajba, s.Cajba Glodeni
Contract period
17 Oct 2025 09:17 - 30 Dec 2025 08:00
List of positions
1)
Title
Tomberon 120 L CPV: 16700000-2 - Tractors
Quantity: 500.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Tomberon 240 L CPV: 16700000-2 - Tractors
Quantity: 20.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
duae (2).docx
Bidding Documents
-
24.09.25 16:59
ds_bunuri (3).docx
Bidding Documents
-
24.09.25 16:59
anunt de participare la licitatie.pdf anunt de participare la licitatie.pdf
Bidding Documents
-Optimizarea menagementului deșeurilor prin achiziționarea echipamentelor moderne si dotarea gospodariilor din s. Cajba, r. Glodeni.
9.10.25 10:50
coietul de sarcini nou.semnat (1).pdf coietul de sarcini nou.semnat (1).pdf
Bidding Documents
-
10.10.25 09:18

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

F.P.C. APROCOMTEH S.R.L.

Normalized price: 193 750 MDL
Status: Winner
Reason: pretul cel mai mic
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Efectivgrup

Normalized price: 195 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

EXIMOTOR SA

Normalized price: 202 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Tomberoane
Date:
26 Sep 2025, 09:47
Question's name:
bilant
Question:
in anunt de participare se cere 2019-2021 este corect sau poate 2022-2024
Answer (8 Oct 2025, 08:23):
corect 2022-2024
Tomberoane
Date:
8 Oct 2025, 15:14
Question's name:
Garantie bancara pentru oferta
Question:
Stimați membri ai grupului de lucru, În contextul procedurii de achiziție publică în desfășurare, vă rugăm respectuos să examinați posibilitatea completării condițiilor privind modul de prezentare a garanției pentru ofertă. Propunem ca, pe lângă varianta existentă de constituire prin transfer bancar direct în contul autorității contractante, să fie prevăzută expres și posibilitatea de prezentare a garanției sub formă de scrisoare de garanție bancară, emisă de o instituție bancară licențiată, conform prevederilor legislației Republicii Moldova. Argumente în susținerea propunerii: 1.Flexibilitate pentru operatorii economici 2.Siguranță juridică echivalentă 3.Eficiență și rapiditate 4.Practica comună în achizițiile publice În acest sens, solicităm respectuos modificarea documentației de atribuire astfel încât să fie menționată posibilitatea de prezentare a garanției pentru ofertă și sub formă de scrisoare de garanție bancară, alături de opțiunea existentă de transfer bancar.
Answer (10 Oct 2025, 15:38):
Vă mulțumim pentru observația formulată și pentru interesul manifestat față de claritatea documentației de atribuire.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications