1
Enquiry period
with 24.09.2025 11:18
to 29.09.2025 16:00
3 days left
2
Bidding period
with 29.09.2025 16:00
to 03.10.2025 16:00
3
Auction
06.10.2025 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 666 666,66 MDL
Period of clarifications: 24 Sep 2025, 11:18 - 29 Sep 2025, 16:00
Submission of proposals: 29 Sep 2025, 16:00 - 3 Oct 2025, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

Achiziționarea și instalarea panourilor fotovoltaice (conform documentației standard)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3200, MOLDOVA, mun.Bender, mun.Bender, str.Sovetscaia 65
Web site
---
The contact person
Full name
Evgheni Tcaci
Contact phone
069320150
Purchase data
Date created
24 Sep 2025, 11:18
Date modified
25 Sep 2025, 14:33
Achizitii.md ID
21479819
CPV
31600000-2 - Echipament electric
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
declarație.doc
Bidding Documents
-
24.09.25 11:18
duae.doc
Bidding Documents
-
25.09.25 14:33
documentația standard.docx
Bidding Documents
-
25.09.25 14:33
anunț de participare.docx
Bidding Documents
-
25.09.25 14:33
Date:
24 Sep 2025, 13:43
Question's name:
Proiect de executie
Question:
Publicati proiectul de executie, si lista cu cantitati de lucrari , daca se solicita instalarea utilajului
Answer (24 Sep 2025, 14:44):
Bună ziua, în documentația standard, caietul de sarcini sunt indicate toate cerințele, inclusiv se solicită și documentația de proiect.
Date:
24 Sep 2025, 14:23
Question's name:
Materiale de construcție pentru 92 panouri, (elemente de fixare, profil, cablu, fir electric, cleme, terminal inelar, cutii și lăzi pentru automate, șuruburi, conectori, furtun, tub gofrat, canal cablu)
Question:
Cablu, ce fel de cablu ce lungime?
Answer (24 Sep 2025, 14:49):
Bună ziua, toate materialele de construcție inclusiv cablul se vor indica în devizul de cheltuieli corespunzător documentației de proiect.
Date:
25 Sep 2025, 08:45
Question's name:
Răspuns (24 sept 2025, 14:44): Bună ziua, în documentația standard, caietul de sarcini sunt indicate toate cerințele, inclusiv se solicită și documentația de proiect.
Question:
Specificati va rog unde anume solicitati Proiectarea
Answer (25 Sep 2025, 09:49):
Bună ziua, este indicat în documentație, adresa: or. Bender, str. Sovetscaia, 65, Penitenciarul nr. 12-Bender.
Date:
25 Sep 2025, 08:49
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Conform anunț de participare.docx pct 17. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea, solicitati Documentația de deviz Formularele 3, 5, 7, în formă desfășurată confirmat prin semnătură electronică sau semnătura și ștampila participantului; Obligatoriu in baza la ce noi urmeaza sa elaboram aceasta doc. de deviz?
Answer (25 Sep 2025, 09:52):
Bună ziua, conform documentației standard (caietul de sarcini), este specificat, devizele de cheltuieli se vor prezenta în termen de 1 zi la solicitarea AC, respectiv după efectuarea proiectului, prezentarea documentației de proiect etc.
Date:
25 Sep 2025, 08:50
Question's name:
Tipul procedurii Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Question:
Dar initiati o procedura ce prevede instalare, proiectare???
Answer (25 Sep 2025, 09:55):
Bună ziua, reieșind din calculele efectuate a materialelor și lucrărilor, respectiv AC decide și stabilește tipul procedurii.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.