Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
24.09.2025 11:18
to 01.10.2025 16:00
to 01.10.2025 16:00
2
Bidding period
with
01.10.2025 16:00
to 07.10.2025 16:00
to 07.10.2025 16:00
3
Auction
08.10.2025 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
666 666,66 MDL
Period of clarifications:
24 Sep 2025, 11:18 - 1 Oct 2025, 16:00
Submission of proposals:
1 Oct 2025, 16:00 - 7 Oct 2025, 16:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea și instalarea panourilor fotovoltaice (conform documentației standard)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3200, MOLDOVA, mun.Bender, mun.Bender, str.Sovetscaia 65
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Sep 2025, 11:18
Date modified
29 Sep 2025, 13:50
Achizitii.md ID
21479819
MTender ID
CPV
31600000-2 - Echipament electric
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Achiziționarea și instalarea panourilor fotovoltaice
Budget: 666666.66 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentația standard.docx
Documents history
-
documentația standard.docx
ID: 0e7066bb-3331-42a7-948e-fafcee0c5f72
Bidding Documents
-
documentația standard.docx
ID: 0e7066bb-3331-42a7-948e-fafcee0c5f72
Bidding Documents
-
documentația standard.docx
ID: 0e7066bb-3331-42a7-948e-fafcee0c5f72
Bidding Documents
Bidding Documents
-
29.09.25 13:50
anunț de participare.docx
Documents history
-
anunț de participare.docx
ID: 216cae39-d20e-4052-800c-56314640d48b
Bidding Documents
-
anunț de participare.docx
ID: 216cae39-d20e-4052-800c-56314640d48b
Bidding Documents
-
anunț de participare.docx
ID: 216cae39-d20e-4052-800c-56314640d48b
Bidding Documents
Bidding Documents
-
29.09.25 13:50
Date:
24 Sep 2025, 13:43
Question's name:
Proiect de executie
Question:
Publicati proiectul de executie, si lista cu cantitati de lucrari , daca se solicita instalarea utilajului
Answer (24 Sep 2025, 14:44):
Bună ziua, în documentația standard, caietul de sarcini sunt indicate toate cerințele, inclusiv se solicită și documentația de proiect.
Date:
24 Sep 2025, 14:23
Question's name:
Materiale de construcție pentru 92 panouri, (elemente de fixare, profil, cablu, fir electric, cleme, terminal inelar, cutii și lăzi pentru automate, șuruburi, conectori, furtun, tub gofrat, canal cablu)
Question:
Cablu, ce fel de cablu ce lungime?
Answer (24 Sep 2025, 14:49):
Bună ziua, toate materialele de construcție inclusiv cablul se vor indica în devizul de cheltuieli corespunzător documentației de proiect.
Date:
25 Sep 2025, 08:45
Question's name:
Răspuns (24 sept 2025, 14:44): Bună ziua, în documentația standard, caietul de sarcini sunt indicate toate cerințele, inclusiv se solicită și documentația de proiect.
Question:
Specificati va rog unde anume solicitati Proiectarea
Answer (25 Sep 2025, 09:49):
Bună ziua, este indicat în documentație, adresa: or. Bender, str. Sovetscaia, 65, Penitenciarul nr. 12-Bender.
Date:
25 Sep 2025, 08:49
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Conform anunț de participare.docx pct 17. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea, solicitati Documentația de deviz Formularele 3, 5, 7, în formă desfășurată confirmat prin semnătură electronică sau semnătura și ștampila participantului; Obligatoriu in baza la ce noi urmeaza sa elaboram aceasta doc. de deviz?
Answer (25 Sep 2025, 09:52):
Bună ziua, conform documentației standard (caietul de sarcini), este specificat, devizele de cheltuieli se vor prezenta în termen de 1 zi la solicitarea AC, respectiv după efectuarea proiectului, prezentarea documentației de proiect etc.
Date:
25 Sep 2025, 08:50
Question's name:
Tipul procedurii Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Question:
Dar initiati o procedura ce prevede instalare, proiectare???
Answer (25 Sep 2025, 09:55):
Bună ziua, reieșind din calculele efectuate a materialelor și lucrărilor, respectiv AC decide și stabilește tipul procedurii.
Date:
29 Sep 2025, 11:31
Question's name:
Darea in exploatarea
Question:
Nu vedem incluse lucrari de darea in exploatarea.Conform CPL aceste lucrari se achita de BENEFICIAR. Clarificati va rugam
Answer (29 Sep 2025, 13:37):
Bună ziua, darea în exploatare are loc după efectuarea lucrărilor. Vor fi operate modificări în documentație.
Date:
29 Sep 2025, 11:32
Question's name:
ANSC
Question:
Buna ziua. Noi vom face apel la ANSC pentru ca nu ati pus corect procedura de achizitii. Ea va fi anulata.
Answer (29 Sep 2025, 13:40):
Bună ziua, tipul procedurii a fost ales în baza Articolul 3 al Legii nr. 131/2015 cu privire la achizițiile publice.
Date:
30 Sep 2025, 10:09
Question's name:
Procedura
Question:
Buna ziua.Anulati procedura si faceni noua de lucrari. Ce ati publicat voi nu este bunuri, da sunt lucrari.Sau excludeti Efectuarea lucrărilor de instalare a sistemului fotovoltaica. Cand faceti noua de lucrari totodata incarcati si Deviz de Cheltueli (Caiet de Sarcini ).Chear daca ati face si asta licitatia, Agentia Achizitii Publice va anula pe ea pentru ca nu este procedura corecta.Pentru mai multa informatia apelati pe Agentia Multumim.
Answer (30 Sep 2025, 10:55):
Bună ziua, AC alege tipul procedurii de achiziție, AC nu poate încărca devizele (conform caietului de sarcini se solicită proiectarea ( achiziționarea bunurilor menționate și respectiv instalarea panourilor, darea în exploatare etc). Procedura poate avea ca obiect atât bunuri, servicii și lucrări, obiectul principal al procedurii este bunuri. Art. 3 din Legea 131/2015. O zi bună.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK