1
Enquiry period
with 22.09.2025 11:53
to 23.09.2025 12:00
2
Bidding period
with 23.09.2025 12:00
to 26.09.2025 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 32 000 MDL
Period of clarifications: 22 Sep 2025, 11:53 - 23 Sep 2025, 12:00
Submission of proposals: 23 Sep 2025, 12:00 - 26 Sep 2025, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Calendare de perete personalizate 2026 - 500 buc.
Calendare de birou personalizate 2026 - 500 buc.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188688
Purchase data
Date created
22 Sep 2025, 11:46
Date modified
22 Sep 2025, 11:53
Estimated value (without VAT)
32 000 MDL
Achizitii.md ID
21478721
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
30 Sep 2025 11:51 - 30 Dec 2025 11:51
List of positions
1)
Title
Calendare personalizate 2026 CPV: 22120000-7 - Publications
Quantity: 1000.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Print Caro

Normalized price: 30 000 MDL
Status: Winner
Reason: Până la termenul limită – data 26.09.2025, ora 12.00 au depus oferte 5 (cinci) ofertanți: 1) „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 30000,00 de lei fără TVA. 2) „ARTPOLIGRAF” SRL cu propunerea financiară în sumă de 30500,00 de lei fără TVA. 3) ÎS FEP "Tipografia Centrală" cu propunerea financiară în sumă de 31350,00 de lei fără TVA. 4) ÎS „COMBINATUL POLIGRAFIC DIN CHIȘINĂU” cu propunerea financiară în sumă de 40000,00 de lei fără TVA. 5) SC „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL cu propunerea financiară în sumă de 51256,00 de lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: Ofertele prezentate de operatorii economici „PRINT CARO” SRL, „ARTPOLIGRAF” SRL, ÎS FEP „Tipografia Centrală" corespund tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate prin Anunțul de participare. Propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare în sumă de 32000,00 de lei fără TVA). Datorii față de bugetul de stat nu sunt. Oferta operatorului economic ÎS „COMBINATUL POLIGRAFIC DIN CHIȘINĂU” nu corespunde cerințelor solicitate și se respinge, din motiv că propunerea financiară prezentată (40000,00 lei) depășește valoarea estimată planificată a achiziției (32000,00 lei). Oferta operatorului economic „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL nu corespunde cerințelor solicitate și se respinge, deoarece propunerea financiară prezentată (51256,00 lei) depășește valoarea estimată planificată a achiziției (32000,00 lei). Oferta cu cel mai scăzut preț este de la operatorul economic „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 30000,00 de lei fără TVA. În conformitate cu pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1758530824608 din 22.09.2025 privind achiziționarea Publicațiilor tipografice: Calendare personalizate 2026, Cod CPV 22120000-7, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 30000,00 lei fără TVA/36000,00 lei cu TVA, oferta căruia întrunește toate cerințele de calificare, corespunde specificațiilor tehnice, se încadrează în valoarea planificată a achiziției și are cel mai scăzut preț
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Artpoligraf

Normalized price: 30 500 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

IS FEP "Tipografia Centrala"

Normalized price: 31 350 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

IS Combinatul poligrafic din Chisinau

Normalized price: 40 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

“Tipografia Nr.1”

Normalized price: 51 256 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications