1
Enquiry period
with 20.09.2025 00:34
to 03.10.2025 18:49
2
Bidding period
with 03.10.2025 18:49
to 16.10.2025 18:49
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 205 000 EUR
Period of clarifications: 20 Sep 2025, 0:34 - 3 Oct 2025, 18:49
Submission of proposals: 3 Oct 2025, 18:49 - 16 Oct 2025, 18:49
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Clopot nr. 1 buc 1
Clopot nr. 2 buc 1
Clopot nr. 3 buc 1
Clopot nr. 4 buc 1
Clopot nr. 5 buc 1
Clopot nr. 6 buc 1
Sistem de comandă (Tablou electric de comandă cu contactoare și electronică) set 1
Lucrări de instalare Lucrare 1
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
7335, MOLDOVA, Cantemir, s.Stoianovca, s. Stoianovca
Web site
---
The contact person
Full name
Goreanu Veniamin
Contact phone
078148722
Purchase data
Date created
20 Sep 2025, 0:24
Date modified
1 Oct 2025, 18:49
Estimated value (without VAT)
205 000 EUR
Achizitii.md ID
21478357
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
7335, MOLDOVA, Cantemir, s.Stoianovca, s. Stoianovca
Contract period
27 Oct 2025 08:00 - 30 Dec 2026 00:31
List of positions
1)
Title
Clopot turnat din bronz nr.1 CPV: 37300000-1 - Musical instruments and parts
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
2)
Title
Clopot turnat din bronz nr. 2 CPV: 37300000-1 - Musical instruments and parts
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
3)
Title
Clopot turnat din bronz nr. 3 CPV: 37300000-1 - Musical instruments and parts
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
4)
Title
Clopot turnat din bronz nr. 4 CPV: 37300000-1 - Musical instruments and parts
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
5)
Title
Clopot turnat din bronz nr. 5 CPV: 37300000-1 - Musical instruments and parts
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
6)
Title
Clopot turnat din bronz nr. 6 CPV: 37300000-1 - Musical instruments and parts
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
7)
Title
Sistem de comandă (Tablou electric de comandă cu contactoare și electronică) CPV: 35710000-4 - Command, control, communication and computer systems
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
8)
Title
Lucrări de instalare CPV: 37316200-8 - Bells (instrument)
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Advertising
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
20.09.25 00:34
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
DUAE
20.09.25 00:34
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_v1.docx
Bidding Documents
Documantația Standard V1
1.10.25 18:49

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC APEL INDUSTRIES SRL

Normalized price: 193 492 EUR
Status: Winner
Reason: Corespunde cu criteriile de calificare și selecție și a oferit cel mai mic preț
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Efectivgrup

Normalized price: 3 940 000 EUR
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Achiziționarea clopotelor turnate din bronz, a sistemului de comandă, inclusiv lucrările de instalare
Date:
1 Oct 2025, 10:45
Question's name:
semnare documente licitatie
Question:
Buna ziua. Va rugam sa precizati modul corect de semnare a documentelor : metoda clasica cu semnatura si stampila sau semnatura electronica ? Multumim.
Answer (1 Oct 2025, 18:44):
Bună ziua, vă mulțumim pentru întrebare. Conform anunțului de participare anexat la documentația de atribuire, tocumentele depuse, în special cele ce fac parte din ofertă, se semnează cu semnătura electronică. Totodată, conform pct. 78 din documentația standard (anexată la procedură): Dacă oferta, inclusiv formularele care o însoțesc, nu corespunde cerințelor prestabilite în invitația/anunțul de participare, inclusiv în documentația de atribuire sau aceasta nu este completată, semnată electronic și după caz, semnată și ștampilată în modul corespunzător, ea se respinge de către autoritatea contractantă...
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications