Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
19.09.2025 14:51
to 25.09.2025 15:48
to 25.09.2025 15:48
2
Bidding period
with
25.09.2025 15:48
to 01.10.2025 12:14
to 01.10.2025 12:14
3
Auction
with
02.10.2025 15:00
to 02.10.2025 15:09
to 02.10.2025 15:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
253 000 MDL
Period of clarifications:
19 Sep 2025, 14:51 - 25 Sep 2025, 15:48
Submission of proposals:
25 Sep 2025, 15:48 - 1 Oct 2025, 12:14
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Echipament și materiale pentru instalarea sistemului anti-incendiu în blocul administrativ al Î.S. ”RADIOCOMUNICAȚII”
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Drumul Viilor, 28/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Sep 2025, 14:34
Date modified
3 Oct 2025, 9:00
Achizitii.md ID
21478208
MTender ID
CPV
31600000-2 - Echipament electric
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Echipament și materiale pentru sistemul anti-incendiar
Budget: 253000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
22 Sep 2025, 09:26
Question's name:
Excluderea denumirilor comerciale
Question:
În Anunțul de participare privind achiziționarea echipamentului și materialelor pentru sistemul anti-incendiu (IDNO: 1002600049442), am constatat că la punctul 8 (bunurile supuse achiziției) sunt incluse denumiri comerciale concrete ale echipamentelor („Previdia C200LG”, „Previdia C50LG”, „EM344R”, „ED100”, „EC0020”, „EB0010”, „S9000 Sounder”, „Delta DTM 1207” etc.).
Această practică reprezintă:
o limitare nejustificată a concurenței,
o favorizare a unor producători/anumiți furnizori,
precum și o încălcare a principiilor fundamentale ale legislației achizițiilor publice.
Prin urmare, solicităm excluderea denumirilor comerciale din Anunțul de participare și formularea specificațiilor tehnice în termeni generici, cu respectarea standardelor aplicabile (EN54, SM SR etc.), astfel încât documentația să asigure tratament egal, transparență și nediscriminare a tuturor operatorilor economici.
Rugăm să corectați documentația de atribuire și să publicați forma revizuită, in conformitate cu legislația în vigoare.
Answer (22 Sep 2025, 10:08):
Buna ziua! Denumirile comerciale au fost incluse conform proiectului elaborat de proiectantul autorizat independent. Intreprinderea paote sa achizitioneze echipamente si materiale doar de tip concret, producator concret si conform proiectul aprobat. Daca doriti, putem expedia prin e-mail proiectul pe care il detinem.
Date:
22 Sep 2025, 11:28
Question's name:
Răspunsul Dvs. privind includerea denumirilor comerciale în documentația de atribuire, cu referire la Proiectul elaborat de proiectantul autorizat.
Question:
Proiectul tehnic a fost realizat din fonduri publice. În acest context, era esențial ca încă din etapa de proiectare să fie respectate prevederile legislației privind achizițiile publice, care interzic indicarea mărcii/brandului sau a producătorului concret, cu excepția cazurilor în care aceasta este strict necesară și însoțită obligatoriu de sintagma „sau echivalent”.
Conform art. 39 alin. (3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, specificațiile tehnice „nu trebuie să facă trimitere la o origine, la o sursă, la un anumit proces de fabricație, la o marcă, la o denumire comercială, la un brevet, la un tip sau la o anumită origine sau producție, care ar avea ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse, cu excepția cazului în care o asemenea trimitere este justificată de obiectul contractului și este însoțită de mențiunea ‘sau echivalent’.”
Faptul că proiectantul a indicat anumite echipamente comerciale nu exonerează autoritatea contractantă de obligația de a ajusta documentația de atribuire, astfel încât aceasta să fie conformă legii și să asigure concurență loială între operatorii economici.
Prin urmare, solicităm în mod repetat:
-publicarea Proiectului ca parte integrantă a caietului de sarcini, pentru transparență deplină;
-modificarea documentației de atribuire prin introducerea expresă a sintagmei „sau echivalent” la toate echipamentele unde sunt menționate denumiri comerciale;
-asigurarea că specificațiile rămân conforme standardelor tehnice aplicabile (EN54, SM SR etc.), fără a restrânge artificial competiția.
Nerespectarea acestor obligații constituie o încălcare flagrantă a legislației achizițiilor publice și poate conduce la contestarea procedurii în întregime, inclusiv a Proiectului la care faceți referință.
Answer (22 Sep 2025, 14:09):
Conform prevederilor pct. 54 din Regulamentul privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 351 din 10.06.2020, Grupul de lucru are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. Î.S. RADIOCOMUNICAȚII, la moment, nu este o Instituție Publică bugetară și nu se conformă cu prevederile Legii Nr. 131/2015, doar cu Regulamentul sus-menționat.
Echipament și materiale pentru sistemul anti-incendiar
Date:
22 Sep 2025, 15:13
Question's name:
Solicitare de clarificare
Question:
Stimați membri ai grupului de lucru,
Observăm că procedura de achiziție a fost inițiată în principal pentru procurarea echipamentelor și materialelor destinate sistemului antiincendiu (ISAI). În acest context, vă rugăm să clarificați:
1. Contractul pentru servicii
Având în vedere că procedura actuală pare să vizeze doar echipamentele și materialele, este de clarificat dacă autoritatea contractantă intenționează să încheie separat un contract pentru serviciile de instalare, punere în funcțiune și integrare a sistemului.
2. Existența și accesul la proiectul tehnic
Instalarea unui sistem antiincendiu presupune existența unui proiect tehnic avizat, care stabilește caracteristicile echipamentelor și modul de implementare. Vă rugăm să confirmați dacă un astfel de proiect există și dacă poate fi consultat de participanții la procedură, pentru a permite o ofertă tehnico-economică corectă și completă.
3. Referințe la marcă și echivalență
În cazul în care se confirmă că procedura vizează un sistem integrat și nu doar achiziția de echipamente, solicităm clarificări privind aplicarea art. 37 alin. (6) din Legea nr. 131/2015. Specificațiile tehnice nu trebuie să favorizeze un anumit operator economic, iar mențiunea „sau echivalentul” trebuie aplicată, pentru a asigura tratament egal și concurență reală.
4. Transparență și tratament egal
În lipsa unor clarificări privind proiectul tehnic și împărțirea contractelor, există riscul ca achiziția să conducă, chiar fără intenție, la favorizarea unui anumit operator economic. Considerăm esențial să fie clarificate aceste aspecte pentru a respecta principiile de transparență și concurență prevăzute de legislația în vigoare.
Answer (22 Sep 2025, 15:51):
Buna ziua! Multumim pentru mesaj. 1. Aceasta procedură de achiziție este doar pentru Echipamente și Materiale (bunuri) pentru sistemul anti-incendiar (conform proiectului elaborat de proiectantul autorizat independent). Pentru instalarea, punerea în funcțiune și integrarea completă a sistemului menționat, Î.S. RADIOCOMUNICAȚII are în plan să organizeze o procedură aparte (pentru lucrări de montare). 2. Confirmăm că Î.S. RADIOCOMUNICAȚII deține un proiect tehnic aprobat cu denumirea concretă a Echipamentului și a Materialelor necesare. Proiectul poate fi vizualizat fizic sau, dacă doriți, putem expedia prin e-mail proiectul pe care il detinem. 4. Intreprinderea paote sa achizitioneze echipamente si materiale doar de tip concret, producator concret si conform proiectul aprobat. Conform prevederilor pct. 54 din Regulamentul privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 351 din 10.06.2020, Grupul de lucru are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. Î.S. RADIOCOMUNICAȚII, la moment, nu este o Instituție Publică bugetară și nu se conformă cu prevederile Legii Nr. 131/2015, doar cu Regulamentul sus-menționat.
Date:
22 Sep 2025, 15:37
Question's name:
Clarificare suplimentară
Question:
Stimați membri ai grupului de lucru,
În răspunsul Dvs. anterior ați menționat expres că „denumirile comerciale au fost incluse conform proiectului elaborat de proiectantul autorizat independent (...). Dacă doriți, putem expedia prin e-mail proiectul pe care îl deținem”.
Având în vedere această mențiune și faptul că proiectul constituie document esențial pentru fundamentarea caietului de sarcini, solicităm prezentarea obligatorie a proiectului tehnic menționat, ca parte integrantă a documentației de atribuire.
Transparența și accesul deplin la documentația relevantă sunt condiții obligatorii pentru ca ofertanții să fie corect informați, conform pct. 54 din Regulamentul aprobat prin HG nr. 351/2020.
În lipsa publicării acestui proiect, documentația de atribuire rămâne incompletă, fapt ce poate afecta legalitatea și transparența procedurii.
Solicitam să îl publicați oficial împreună cu documentația aferentă procedurii de achiziție.
Cu respect,
Answer (22 Sep 2025, 15:55):
Multumim pentru mesaj! Da, sigur, Î.S. RADIOCOMUNICAȚII va completa Documentația de Atribuire cu proiectul pe care îl deține în cel mai scurt timp. Multumim pentru ințelegere.
Date:
22 Sep 2025, 16:07
Question's name:
Clarificare suplimentară
Question:
Am luat act de răspunsul Dvs., în care faceți trimitere la pct. 54 din Regulamentul privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderile de stat, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 351 din 10.06.2020.
În acest sens, subliniem următoarele:
Potrivit pct. 54 din Regulament, grupul de lucru are obligația de a stabili în documentația de atribuire cerințe, criterii și reguli care să asigure o informare completă, corectă și explicită a ofertanților. Acest lucru presupune ca specificațiile tehnice să fie formulate într-o manieră clară și nediscriminatorie, care să permită participarea unui număr cât mai mare de operatori economici eligibili.
Includerea denumirilor comerciale concrete („Previdia C200LG”, „Previdia C50LG”, „Delta DTM” etc.), fără a menționa expres sintagma „sau echivalent”, restrânge accesul ofertanților și contravine principiului transparenței și al tratamentului egal, principii ce se regăsesc în chiar fundamentul Regulamentului.
Faptul că proiectantul a indicat mărci comerciale nu exonerează grupul de lucru de obligația de a adapta documentația de atribuire, astfel încât aceasta să fie conformă Regulamentului și să asigure concurență loială.
Prin urmare, solicităm în mod repetat:
modificarea documentației de atribuire prin introducerea expresă a sintagmei „sau echivalent” la toate echipamentele unde sunt menționate denumiri comerciale;
asigurarea că specificațiile tehnice rămân conforme standardelor aplicabile (EN54, SM SR etc.), dar formulate astfel încât să nu limiteze artificial concurența.
Nerespectarea acestor obligații poate atrage contestarea procedurii și blocarea achiziției, întrucât formularea actuală contravine cerințelor Regulamentului, invocat chiar de către Dvs.
Answer (22 Sep 2025, 16:25):
Mulțumim! Documentația de Atribuire va fi completată cu o un extras din proiectul deținut. Î.S. RADIOCOMUNICAȚII are nevoie doar de Echipament și Materiale de Tip și Producător concret. Conform proiectului elaborat de proiectant. Conform prevederilor pct. 54 din Regulamentul privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 351 din 10.06.2020, caracteristicile bunurilor, lucrărilor și serviciilor solicitate trebuie să prezinte o descriere exactă și completă a obiectului achiziției. Mulțumim pentru înțelegere!
Date:
22 Sep 2025, 16:39
Question's name:
Observație privind cadrul legal al procedurii de achiziție
Question:
Stimați membri ai grupului de lucru,
Am luat act de răspunsul dumneavoastră referitor la procedura de achiziție a echipamentelor și materialelor pentru sistemul anti-incendiar.
Observăm însă o anumită incongruență tehnico-juridică între platforma utilizată pentru publicarea procedurii și cadrul legal invocat:
Procedura a fost publicată pe platforma dedicată achizițiilor publice, care presupune respectarea prevederilor Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Totuși, în răspunsul transmis, se menționează că Î.S. „Radiocomunicații” nu se supune acestei legi, ci doar prevederilor HG nr. 351/2020 privind Regulamentul de achiziționare a bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.
Această situație ridică întrebarea asupra calificării procedurii: se respectă legislația privind achizițiile publice atunci când este convenabil și se aplică Regulamentul intern atunci când este mai restrictiv? Această dublă referință poate genera confuzie privind cadrul juridic aplicabil, principiile de transparență și egalitate de tratament între operatorii economici, precum și condițiile reale de participare la procedură.
Recomandăm clarificarea oficială a cadrului normativ aplicabil, astfel încât să fie eliminată orice ambiguitate privind conformitatea procedurii și să fie asigurate în mod uniform principiile de tratament egal și concurență reală.
Answer (22 Sep 2025, 16:55):
Mulțumim! Î.S. RADIOCOMUNICAȚII utilizează aceasta platforma doar pentru asigurarea unui proces de achiziții eficient și transparent. Î.S. RADIOCOMUNICAȚII. Clarificarea cadrului normativ aplicabil poate fi concretizat de orice operator economic la etapa de clarificare (fiind utilizată aceasta platformă, prin e-mail sau telefon de contact).
Date:
22 Sep 2025, 16:50
Question's name:
Observație privind cadrul legal și ierarhia normativă a procedurii de achiziție
Question:
Stimați membri ai grupului de lucru,
Dorim să subliniem că, din perspectiva ierarhiei normative, Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice are prioritate asupra oricărui regulament intern sau HG care detaliază procedurile întreprinderilor de stat. Astfel, orice achiziție desfășurată printr-o platformă dedicată achizițiilor publice trebuie să respecte Legea 131, chiar dacă regulamentul intern prevede altceva. Regulamentul poate detalia proceduri, dar nu poate înlocui sau contrazice legea-cadru aplicabilă achizițiilor publice.
Answer (22 Sep 2025, 17:11):
Multumim! Rugăm să examinați atent Legislația în vigoare. LEGE Nr. 246 din 22-11-2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală, Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 351 din 10.06.2020.
Date:
23 Sep 2025, 10:03
Question's name:
Solicitare de clarificare suplimentara
Question:
Stimați membri ai grupului de lucru,
Chiar dacă Î.S. RADIOCOMUNICAȚII are statut de întreprindere de stat, acest statut nu conferă dreptul instituţiei să „aleagă” echipamentele în mod discreţionar sau să mimeze un proces de achiziţie competitiv. Regula fundamentală rămâne formularea cerinţelor tehnice și procedurii de atribuire astfel încât să asigure tratament egal, transparență și nediscriminare între ofertanți.
Specificarea mărcii/denumirii comerciale fără mențiunea expresă „sau echivalent” restrânge nejustificat concurența și favorizează anumite produse — chiar dacă aceste mențiuni provin dintr-un proiect tehnic anterior. Principiul potrivit căruia specificațiile tehnice nu trebuie să conțină referiri care favorizează anumiți furnizori este clar reglementat în practica de achiziții (și reținut în legislația relevantă aplicabilă achizițiilor/publice).
Solicitam respectuos sa introduceţi obligativ expresa sintagmă „sau echivalent” la toate pozițiile în care apar denumiri comerciale, ori reformulați specificațiile în termeni funcționali / conform standardelor (EN54, SM SR etc.), astfel încât să nu se favorizeze un producător.
Answer (23 Sep 2025, 12:25):
Buna ziua! Î.S. RADIOCOMUNICAȚII nu poate introduce sintagmă „sau echivalent” doar reieșind din faptul că are necesitate de a achiziționa Echipament concret specificat în Proiectul Tehnic deținut. Toți operatori economici, cointeresați în livrarea BUNURILOR solicitate pot participa la procedura de achiziție și se află în condiții egale. Proiectul Tehnic a fost elaborat conform necesităților și specificului îndreprinderii și echipamentul nu poate fi înlocuit cu ECHIVALENTUL. Mulțumim pentru înțelegere!
Date:
23 Sep 2025, 10:06
Question's name:
Solicitare de clarificare
Question:
Stimați membri ai grupului de lucru,
Domeniul în discuție (echipament reglementat pentru sisteme anti-incendiu) implică obligatoriu lucrări de montare, punere în funcţiune şi verificări — aceste operațiuni sunt parte integrantă a funcționalității echipamentului. În astfel de situații, achiziția trebuie planificată și descrisă ca pachet (livrare + montaj/punere în funcțiune) iar valoarea estimată trebuie să includă și costurile de instalare; altfel se creează riscul fragmentării nejustificate a obiectului achiziției. Divizarea intenționată a achiziției (de exemplu: cumpărarea echipamentului „pe firmă X” acum, iar achiziția lucrărilor de montare printr-un alt concurs ulterior) este interzisă atunci când are ca scop evitarea aplicării procedurii adecvate şi limitează concurența. O practică de acest gen poate fi considerată fragmentare/evitare a procedurii şi poate atrage sancțiuni sau anulări ale procedurii.
- Dacă echipamentul necesită montaj/punere în funcțiune, procedura de atribuire trebuie fie să acopere furnizare + montaj/punere în funcțiune într-un singur pachet, fie să furnizați o justificare tehnică, legală și economică foarte clară pentru separare (în absența unei astfel de justificări, separarea va fi considerată nejustificată).
- În lipsa remedierii imediate a documentației (inclusiv introducerea „sau echivalent” și clarificarea pachetului montaj), vom considera necesară contestarea procedurii la autoritatea competentă, având în vedere riscul de favorizare/discriminare.
Answer (23 Sep 2025, 12:15):
Buna ziua! Î.S. RADIOCOMUNICAȚII, reieșind din posibilitățile financiare, desfășoară procedura de achiziție doar pentru BUNURI. Toți operatori economici, cointeresați în livrarea BUNURILOR solicitate pot participa la procedura de achiziție și se află în condiții egale. Î.S. RADIOCOMUNICAȚII nu consideră neincluderea Lucrărilor de montare ca fragmentare nejustificată a obiectului de achiziție. Reieșind din posibilitățile financiare, Î.S. RADIOCOMUNICAȚII va desfășura o procedură de achiziții pentru Lucrări de montare (dacă o să fie necesar), utilizând forțele acestei platforme și conform legislației în vigoare. Mulțumim!
Date:
23 Sep 2025, 11:48
Question's name:
Cu referire la Răspunsul Dvs. (22 sept 2025, 15:55):
Question:
Observăm că proiectul menționat în răspunsul Dvs. nu a fost anexat.
Vă rugăm respectuos să-l anexați, pentru a putea continua analiza documentației de atribuire.
Answer (23 Sep 2025, 12:07):
Bună ziua! Astăzi va fi publicat suplimentar un Extras din proiectul tehnic. Mulțumim!
Date:
23 Sep 2025, 13:28
Question's name:
Cerință de modificare a achiziției:
Question:
Stimați membri ai grupului de lucru,
Având în vedere faptul că achiziția exclusivă a echipamentelor pentru sistemul de avertizare împotriva incendiilor, fără instalarea acestora, este lipsită de utilitate practică și nu conduce la obținerea unui sistem funcțional, solicităm modificarea obiectului achiziției.
Astfel, achiziția va include în mod obligatoriu furnizarea, montajul, testarea și punerea în funcțiune a echipamentelor, în ansamblu, de către o companie autorizată și specializată în executarea unor asemenea lucrări. Doar prin această abordare integrată se asigură respectarea cerințelor tehnice și legale, precum și eficiența investiției.
Answer (23 Sep 2025, 15:48):
Î.S. RADIOCOMUNICAȚII nu va modifica obiectul de achiziție. Documentația de atribuire a fost elaborată conform necesităților întreprinderii și legislației în vigoare. Mulțumim pentru înțelegere!
Date:
23 Sep 2025, 17:00
Question's name:
Clarificări privind documentația de execuție și sintagma „sau echivalent”
Question:
În raport cu documentația pusă la dispoziție, facem următoarele constatări și solicitări:
1. Caracterul incomplet al documentației
– Documentul transmis drept „Extras din proiect” constă doar din două foi de titlu și o pagină cu specificații tehnice.
– Acest document nu poate substitui Proiectul de execuție complet, întrucât lipsesc schemele și planșele tehnice la scară, în care sunt indicate explicit amplasarea detectoarelor, buclelor, centralelor, traseelor de cabluri și a altor elemente de sistem.
2. Accesul selectiv la informație
– Autoritatea contractantă a pus la dispoziție doar anumite informații convenabile, omițând documentația integrală.
– O astfel de practică contravine principiilor de transparență, tratament egal și nediscriminare prevăzute de legislația în domeniul achizițiilor publice, inducând în eroare operatorii economici interesați.
3. Cu privire la echipamentele indicate în proiect
– Este o practică uzuală ca proiectantul, în faza de proiectare, să utilizeze în calcule și dimensionări echipamentele unui anumit producător.
– Totuși, această practică nu poate fi interpretată ca o interdicție de a utiliza echipamente similare, cu caracteristici tehnice echivalente.
– Afirmația că echipamentul nominalizat în proiect „nu poate fi înlocuit cu echivalentul” este neîntemeiată și contravine principiului concurenței și al eficienței utilizării fondurilor publice. În orice procedură de achiziție, se admite formula „sau echivalent”, atâta timp cât se respectă parametrii tehnici și funcționali stabiliți.
4. Expertiza noastră profesională
– În calitate de operatori economici specializați în proiectarea și instalarea sistemelor de ISAI, avem competența tehnică de a evalua documentațiile de execuție și echipamentele propuse.
– Considerăm că limitarea nejustificată la un singur producător restrânge artificial concurența și contravine normelor de drept aplicabile.
5. Solicitare
– Solicităm respectuos punerea la dispoziție a Proiectului de execuție complet, incluzând toate schemele și planșele relevante, în locul unor extrase parțiale.
– În lipsa acestor documente, operatorii economici nu dispun de informațiile necesare pentru a formula oferte conforme, ceea ce poate afecta validitatea și legalitatea procedurii de achiziție.
Answer (24 Sep 2025, 07:54):
Mulțumim pentru mesaj! Rugăm respectuos să examinați atent răspunsurile precedente. Referitor la Extrasul din proiectul tehnic deținut: Î.S. «RADIOCOMUNICAȚII» consideră că oferă o informație deplină și suficientă pentru operatorii economici cointeresați (referitor la bunurile solicitate). Explicăm în mod repetat, că Î.S. «RADIOCOMUNICAȚII», la moment, nu are nevoie să achiziționeze Lucrările de Montare a Sistemului Anti-incediu și solicită doar Bunurile pentru sistemul menționat. Obiectele imobile ale întreprinderii fac parte din infrastructura critică a Republicii Moldova și proiectul tehnic integral nu poate fi expus public. Î.S. «RADIOCOMUNICAȚII» oferă posibilitatea operatorilor economici să vizualizeze fizic (sau prin e-mail) proiectul tehnic deținut (cu semnarea obligatorie a Declarației de confidențialitate). Menționăm și considerăm că toate încercările de a insista asupra introducerii sintagmei „sau echivalent” duce la reducerea calității a Bunurilor solicitate, calității sistemului integral și supraaprecierea economică a Bunurilor incluse în Oferta de preț. Rugăm respectuos, în mod repetat, să examinați atent Legislația în vigoare. Și anume prevederile pct. 54 și pct. 60 din Regulamentul privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 351 din 10.06.2020. Mulțumim pentru înțelegere!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK