Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
18.09.2025 08:18
to 02.10.2025 11:00
to 02.10.2025 11:00
2
Bidding period
with
02.10.2025 11:00
to 17.10.2025 11:00
to 17.10.2025 11:00
6 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
846 700 MDL
Period of clarifications:
18 Sep 2025, 8:18 - 2 Oct 2025, 11:00
Submission of proposals:
2 Oct 2025, 11:00 - 17 Oct 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Căști de protecție active cu sistem de comunicare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Sep 2025, 8:18
Date modified
18 Sep 2025, 9:15
Achizitii.md ID
21476694
MTender ID
CPV
18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
scrisoare invitație procedura.signed.pdf
scrisoare invitație procedura.signed.pdf
Bidding Documents
-
18.09.25 08:18
Căști de protecție active cu sistem de comunicare
Date:
18 Sep 2025, 09:15
Question's name:
Denumirea bunului- Sordin Supreme MIL CC
Question:
Cele mai neplacute momente la o achizitie publica: cand autoritatea contractantă introduce direct *marca și modelul* in denumirea produsului.
De fapt, legislația achizițiilor publice (atat la nivel national, cat si in directivele UE) spune clar ca *menționarea denumirii comerciale/marcii e permisa doar cu adaosul „sau echivalent”**. In caz contrar, documentatia risca sa fie considerata restrictiva si discriminatorie. Exact! E paradoxal: cand autoritatea contractanta plasează si poza in caietul de sarcini „Sordin”, toti operatorii economici sar automat spre compania care distribuie exact acel model. Se creează impresia ca există un singur furnizor, desi in realitate sunt multe produse similare, cu aceleasi caracteristici tehnice si chiar mai bune. E un fel de canalizare artificiala a concurentei in loc sa fie competitie reala intre modele echivalente, se transforma intr-o „vanatoare” catre un singur brand... dezamagit, Succes in procurari !!! O zi frumoasa in continuare.
Answer (18 Sep 2025, 13:57):
Bună ziua, caietul de sarcini a fost rectificat.
Date:
19 Sep 2025, 11:43
Question's name:
Toate documentele p/n lecitatia(anunt de participare/anexe.....)
Question:
Buna ziua.Adaugati va rog toate documentele la licitatia.
Answer (19 Sep 2025, 13:39):
După cum este menționat în actele atașate, documentația de atribuire poate fi accesată la următorul link: https://spps.md/achizitii-publice/. La necesitate, pentru pregătirea ofertei puteți apela la nr.022-250-934 pentru a primi varianta word a actelor ce necesită a fi completate.
Căști de protecție active cu sistem de comunicare
Date:
1 Oct 2025, 16:28
Question's name:
Sistema de participare
Question:
Stimata autoritate contractanta,
Nu este pe deplin clar modul in care va fi desfasurata procedura de achizitie.
Va rugam sa precizati daca aceasta va avea loc prin intermediul platformei *mtender.gov.md, cu aplicarea documentelor standard prevazute de Legea achizitiilor publice, sau conform documentatiei plasate pe pagina *www.spps.md, cu prezentarea fizica a dosarului de participare.
In cazul in care procedura are loc cu prezentarea dosarului de participare fizic, va rugam sa clarificati care este rolul publicarii pe platforma MTender ?! – doar cu caracter informativ sau agentii economici vor putea incarca in sistem actele necesare participarii?
Va multumim anticipat pentru clarificari.
Answer (2 Oct 2025, 10:32):
Bună ziua, procedura de achiziție se desfășoară conform dispozițiilor Regulamentului UE nr. 2509/2024 și Anexa II Achiziții publice din Acordul de finanțare dintre Republica Moldova, România și Comisia Europeană. Procedura nu se desfășoară prin intermediul platformei MTender. Publicarea INVITAȚIEI LA LICITAȚIE prin intermediul Platformei are caracter informativ și s-a efectuat în scopul asigurării participării operatorilor economici interesați la procedură. Totodată, documentația de atribuire conform Formularelor stabilite este publicată pe pagina web a autorității contractante: www.spps.md.
Astfel, în conformitate cu cerințele menționate în pct.9 din formularul SP2 INSTRUCȚIUNI PENTRU OFERTANȚI: 9.1 Ofertele trebuie trimise autorității contractante înainte de termenul limită specificat în Anunțul de contract de furnizare. Acestea trebuie să includă toate documentele specificate la punctul 10 din prezentele Instrucțiuni și să fie trimise la următoarea adresă: Serviciul Protecție și Pază de Stat, mun. Chişinău, str. Sfatul Ţării, 26 (luni - vineri între orele 08.00-17.00).
Ofertele trebuie să respecte următoarele condiții:
9.2 Toate ofertele trebuie depuse într-un original, marcat „original”, și indicat numărul proiectului (având în vedere considerațiile de mediu, se solicită cât mai puține copii posibil, cu imprimare față-verso, material degradabil pentru dosare, prezentări etc.) copii semnate în același mod ca originalul și marcate „copie”.
9.3 Ofertele trebuie depuse:
(a) fie prin poștă, fie prin servicii de curierat, caz în care dovada va fi constituită de ștampila poștală sau data de pe chitanța de depunere;
(b) fie prin livrare personală la sediul autorității contractante de către participant în persoană sau printr-un agent, caz în care dovada va fi constituită de confirmarea de primire;
9.4 Toate ofertele, inclusiv anexele și toate documentele justificative, trebuie depuse într-un plic sigilat care să conțină doar:
a) adresa de mai sus;
b) codul de referință al prezentei proceduri de licitație (adică numărul invitației de participare sau numărul proiectului);
c) dacă este cazul, numărul lotului (loturilor) pentru care s-a licitat;
d) cuvintele „A nu se deschide înainte de sesiunea de deschidere a ofertelor” în limba dosarului de licitație.
e) numele ofertantului.
Ofertele tehnice și financiare trebuie plasate împreună într-un plic sigilat. Plicul trebuie apoi plasat într-un alt plic/colet sigilat, cu excepția cazului în care volumul acestora necesită o depunere separată pentru fiecare lot.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK