1
Enquiry period
with 18.09.2025 08:18
to 02.10.2025 11:00
2
Bidding period
with 02.10.2025 11:00
to 17.10.2025 11:00
6 days left
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 846 700 MDL
Period of clarifications: 18 Sep 2025, 8:18 - 2 Oct 2025, 11:00
Submission of proposals: 2 Oct 2025, 11:00 - 17 Oct 2025, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Submit offer
Căști de protecție active cu sistem de comunicare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
The contact person
Full name
Alexandru Boțan
Contact phone
022-251-634
Purchase data
Date created
16 Sep 2025, 16:44
Date modified
18 Sep 2025, 9:15
Estimated value (without VAT)
846 700 MDL
Achizitii.md ID
21476694
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Contract period
3 Nov 2025 08:00 - 31 Dec 2025 08:18
List of positions
1)
Title
Căști de protecție active cu sistem de comunicare CPV: 18400000-3 - Special clothing and accessories
Quantity: 42.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
Căști de protecție active cu sistem de comunicare
Date:
18 Sep 2025, 09:15
Question's name:
Denumirea bunului- Sordin Supreme MIL CC
Question:
Cele mai neplacute momente la o achizitie publica: cand autoritatea contractantă introduce direct *marca și modelul* in denumirea produsului. De fapt, legislația achizițiilor publice (atat la nivel national, cat si in directivele UE) spune clar ca *menționarea denumirii comerciale/marcii e permisa doar cu adaosul „sau echivalent”**. In caz contrar, documentatia risca sa fie considerata restrictiva si discriminatorie. Exact! E paradoxal: cand autoritatea contractanta plasează si poza in caietul de sarcini „Sordin”, toti operatorii economici sar automat spre compania care distribuie exact acel model. Se creează impresia ca există un singur furnizor, desi in realitate sunt multe produse similare, cu aceleasi caracteristici tehnice si chiar mai bune. E un fel de canalizare artificiala a concurentei in loc sa fie competitie reala intre modele echivalente, se transforma intr-o „vanatoare” catre un singur brand... dezamagit, Succes in procurari !!! O zi frumoasa in continuare.
Answer (18 Sep 2025, 13:57):
Bună ziua, caietul de sarcini a fost rectificat.
Căști de protecție active cu sistem de comunicare
Date:
1 Oct 2025, 16:28
Question's name:
Sistema de participare
Question:
Stimata autoritate contractanta, Nu este pe deplin clar modul in care va fi desfasurata procedura de achizitie. Va rugam sa precizati daca aceasta va avea loc prin intermediul platformei *mtender.gov.md, cu aplicarea documentelor standard prevazute de Legea achizitiilor publice, sau conform documentatiei plasate pe pagina *www.spps.md, cu prezentarea fizica a dosarului de participare. In cazul in care procedura are loc cu prezentarea dosarului de participare fizic, va rugam sa clarificati care este rolul publicarii pe platforma MTender ?! – doar cu caracter informativ sau agentii economici vor putea incarca in sistem actele necesare participarii? Va multumim anticipat pentru clarificari.
Answer (2 Oct 2025, 10:32):
Bună ziua, procedura de achiziție se desfășoară conform dispozițiilor Regulamentului UE nr. 2509/2024 și Anexa II Achiziții publice din Acordul de finanțare dintre Republica Moldova, România și Comisia Europeană. Procedura nu se desfășoară prin intermediul platformei MTender. Publicarea INVITAȚIEI LA LICITAȚIE prin intermediul Platformei are caracter informativ și s-a efectuat în scopul asigurării participării operatorilor economici interesați la procedură. Totodată, documentația de atribuire conform Formularelor stabilite este publicată pe pagina web a autorității contractante: www.spps.md. Astfel, în conformitate cu cerințele menționate în pct.9 din formularul SP2 INSTRUCȚIUNI PENTRU OFERTANȚI: 9.1 Ofertele trebuie trimise autorității contractante înainte de termenul limită specificat în Anunțul de contract de furnizare. Acestea trebuie să includă toate documentele specificate la punctul 10 din prezentele Instrucțiuni și să fie trimise la următoarea adresă: Serviciul Protecție și Pază de Stat, mun. Chişinău, str. Sfatul Ţării, 26 (luni - vineri între orele 08.00-17.00). Ofertele trebuie să respecte următoarele condiții: 9.2 Toate ofertele trebuie depuse într-un original, marcat „original”, și indicat numărul proiectului (având în vedere considerațiile de mediu, se solicită cât mai puține copii posibil, cu imprimare față-verso, material degradabil pentru dosare, prezentări etc.) copii semnate în același mod ca originalul și marcate „copie”. 9.3 Ofertele trebuie depuse: (a) fie prin poștă, fie prin servicii de curierat, caz în care dovada va fi constituită de ștampila poștală sau data de pe chitanța de depunere; (b) fie prin livrare personală la sediul autorității contractante de către participant în persoană sau printr-un agent, caz în care dovada va fi constituită de confirmarea de primire; 9.4 Toate ofertele, inclusiv anexele și toate documentele justificative, trebuie depuse într-un plic sigilat care să conțină doar: a) adresa de mai sus; b) codul de referință al prezentei proceduri de licitație (adică numărul invitației de participare sau numărul proiectului); c) dacă este cazul, numărul lotului (loturilor) pentru care s-a licitat; d) cuvintele „A nu se deschide înainte de sesiunea de deschidere a ofertelor” în limba dosarului de licitație. e) numele ofertantului. Ofertele tehnice și financiare trebuie plasate împreună într-un plic sigilat. Plicul trebuie apoi plasat într-un alt plic/colet sigilat, cu excepția cazului în care volumul acestora necesită o depunere separată pentru fiecare lot.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications