Public procurement
21474568
Usturoi
1
Enquiry period
with 11.09.2025 14:30
to 16.09.2025 15:00
to 16.09.2025 15:00
2
Bidding period
with 16.09.2025 15:00
to 19.09.2025 15:00
to 19.09.2025 15:00
3
Auction
22.09.2025 14:37
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
138 889 MDL
Period of clarifications:
11 Sep 2025, 14:30 - 16 Sep 2025, 15:00
Submission of proposals:
16 Sep 2025, 15:00 - 19 Sep 2025, 15:00
Auction start date:
22 Sep 2025, 14:37
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Usturoi uscat (alimentar)
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.724/2024 și HG nr.929/2009.
Bulbii trebuie să fie:
- uscați, curați, sănătoși, tari, fără umezeală externă anormală,
- fără afecțiuni de putrezire, miros sau gust străin;
- fără deteriorări cauzate de dăunători, de corpuri străine vizibile, de îngheț sau soare;
- calibru minim 30 mm;
Ambalare: saci (etichetați în modul stabilit) de plasă până la 25 kg.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada 01 octombrie – 19 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.724/2024 și HG nr.929/2009.
Bulbii trebuie să fie:
- uscați, curați, sănătoși, tari, fără umezeală externă anormală,
- fără afecțiuni de putrezire, miros sau gust străin;
- fără deteriorări cauzate de dăunători, de corpuri străine vizibile, de îngheț sau soare;
- calibru minim 30 mm;
Ambalare: saci (etichetați în modul stabilit) de plasă până la 25 kg.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada 01 octombrie – 19 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Sep 2025, 14:20
Date modified
11 Sep 2025, 14:30
Estimated value (without VAT)
138 889 MDL
The minimum downward of the price
555,56 MDL
Achizitii.md ID
21474568
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu 37
Contract period
3 Oct 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 2000.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Insufficient funds
You do not have enough funds in your account to set up a subscription. Top up your account, to continue.
Subscription Setup
Subscribe to daily email notifications according to selected CPV and/or IDNO categories for the period:
The subscription cost is 10 MDL with VAT per month.
View Regulations.
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
11.09.25 14:30
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
11.09.25 14:30
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Sija-Prim SRL
Normalized price:
96 300 MDL
Status:
Winner
La loturile „Varză albă”, „Sfeclă roşie”, „Usturoi”, „Mere (Golden Delicious)”, unicul ofertant este SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic menționat la loturile date, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
02.10.25 11:16
Reason: La loturile „Varză albă”, „Sfeclă roşie”, „Usturoi”, „Mere (Golden Delicious)”, unicul ofertant este SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic menționat la loturile date, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
autorizatie transp. 2025.semnat.pdf
autorizatie transp. 2025.semnat.pdf
ID: 22dc15c0-3a3c-44dc-92cd-e1975fdcc5e9
Winning Bid
2.10.25 11:16
clarificari sija prim 22.09.2025.signed.pdf
clarificari sija prim 22.09.2025.signed.pdf
ID: 29764f92-d4af-4131-aa0e-42dd5dc982f8
Complaints and review decisions
2.10.25 11:16
siguranta alimentelor.semnat.pdf
siguranta alimentelor.semnat.pdf
ID: 4a71ac20-ab0d-4f66-bc13-ad7fb7d66ee6
Winning Bid
2.10.25 11:16
extras din registrul de stat al persoanelor juridice (1).semnat.pdf
extras din registrul de stat al persoanelor juridice (1).semnat.pdf
ID: 533f2d45-2e9c-4b90-b5a6-800a75d4760b
Winning Bid
2.10.25 11:16
Winning Bid
2.10.25 11:16
Winning Bid
2.10.25 11:16
160 decizia de atribuire a contractului legume 29.09.2025.pdf
160 decizia de atribuire a contractului legume 29.09.2025.pdf
ID: 81304454-dc2a-4992-b00b-3fca9732cbdf
Evaluation Reports
2.10.25 11:16
Winning Bid
2.10.25 11:16
Winning Bid
2.10.25 11:16
cert fisc 23.09.25.semnat.pdf
cert fisc 23.09.25.semnat.pdf
ID: ea40b2f6-d9e7-44e8-b919-24533aa600b8
Winning Bid
2.10.25 11:16
Documents provided with the proposal
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
18.09.25 17:48
Opening date:
21.09.25 15:46
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
18.09.25 17:48
Opening date:
21.09.25 15:46
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
18.09.25 17:47
Opening date:
21.09.25 15:46
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
18.09.25 17:48
Opening date:
21.09.25 15:46
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
18.09.25 17:47
Opening date:
21.09.25 15:46
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
18.09.25 17:50
Opening date:
21.09.25 15:47
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK