1
Enquiry period
with 11.09.2025 14:30
to 16.09.2025 15:00
2
Bidding period
with 16.09.2025 15:00
to 19.09.2025 15:00
3
Auction
22.09.2025 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 360 000 MDL
Period of clarifications: 11 Sep 2025, 14:30 - 16 Sep 2025, 15:00
Submission of proposals: 16 Sep 2025, 15:00 - 19 Sep 2025, 15:00
Auction start date: 22 Sep 2025, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.929/2009 HG nr.724/2024, HG nr.115/2013, HG nr.867/2023 şi HG nr.1279/2008.
Căpăţână bună, curată, tare, cu frunze puternic ataşate, fără leziuni puternice ale frunzelor de protecţie, fără umiditate exterioară, fără deprecieri cauzate de dăunători, fără lovituri şi deteriorări, fără gust sau miros străin.
Ambalaj: saci (etichetați în modul stabilit) de plasă până la 40 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada septembrie – 15 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Ciobanu Gabriela
Contact phone
022-40-63-42
Purchase data
Date created
11 Sep 2025, 14:20
Date modified
11 Sep 2025, 14:30
Estimated value (without VAT)
360 000 MDL
The minimum downward of the price
1 440 MDL
Achizitii.md ID
21474568
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Contract period
3 Oct 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Varză albă CPV: 03221410-3 - Cabbage
Quantity: 40000.0
Unit of measurement: Kilogram
Advertising
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
11.09.25 14:30
DUAE.doc
Eligibility Criteria
DUAE
11.09.25 14:30
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
11.09.25 14:30
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
11.09.25 14:30

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Sija-Prim SRL

Normalized price: 238 800 MDL
Status: Winner
Reason: La loturile „Varză albă”, „Sfeclă roşie”, „Usturoi”, „Mere (Golden Delicious)”, unicul ofertant este SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic menționat la loturile date, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications