1
Enquiry period
with 11.09.2025 12:39
to 16.09.2025 13:00
2 days left
2
Bidding period
with 16.09.2025 13:00
to 25.09.2025 11:00
3
Auction
26.09.2025 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 741 041 MDL
Period of clarifications: 11 Sep 2025, 12:39 - 16 Sep 2025, 13:00
Submission of proposals: 16 Sep 2025, 13:00 - 25 Sep 2025, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

Procurarea materialelor de construcție (beton, pietriș, plasă)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2088, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ghidighici, A. Mateevici 2
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina Graur
Contact phone
069048001
Purchase data
Date created
11 Sep 2025, 12:39
Date modified
12 Sep 2025, 16:17
Achizitii.md ID
21474452
CPV
44110000-4 - Materiale de construcţii
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Date:
12 Sep 2025, 16:17
Question's name:
Documentatia de atribuire
Question:
va rugam sa revizuiti documentatia solicitata de D-voastra, in special p. 11 si p.12 din anuntul de participare.Conform art.35 al legii nr. 131, la proceduri cu procurarea materialelor nu se solicita acte privind dotari cu utilaje si personal de specialitate
Answer (12 Sep 2025, 17:00):
Conform Documentației Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii aprobat prin Ordinul ministrului finanțelor nr. 115 din 15.09.2021, pct.19. În dependență de specificul achiziției și procedura aleasă, autoritatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare cât și documentele suport necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici, astfel autoritatea contraactantă este în drept să solicite documentația necesară penteru asigurarea bunei îndepliniri a contractului.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.