Select the type of procedure
Commercial procurement
21473756
1
Enquiry period
with
09.09.2025 16:19
to 19.09.2025 16:30
to 19.09.2025 16:30
3 days left
2
Bidding period
with
19.09.2025 16:30
to 30.09.2025 16:30
to 30.09.2025 16:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
3 196 763 MDL
Period of clarifications:
9 Sep 2025, 16:19 - 19 Sep 2025, 16:30
Submission of proposals:
19 Sep 2025, 16:30 - 30 Sep 2025, 16:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reparație la acoperiș, bloc Clinica Pdiatri și Bloc Chirurgie IMSP Institutul Mamei si Copilului, str. Burebista 93
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Sep 2025, 16:19
Date modified
12 Sep 2025, 9:01
Achizitii.md ID
21473756
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
acoperis bloc pediatrie+chirurgie f1b ver.pdf
acoperis bloc pediatrie+chirurgie f1b ver.pdf
Bidding Documents
-
12.09.25 09:01
Lucrări de reparație la acoperiș, bloc Clinica Pdiatri și Bloc Chirurgie IMSP Institutul Mamei si Copilului, str. Burebista 93
Date:
11 Sep 2025, 09:53
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Vă rugăm respectuos să publicați forma desfășurată a Caietului de sarcini, conform prevederilor Legii nr. 131/2015 și Ordinului MF nr. 69/2021.
Answer (12 Sep 2025, 09:02):
Documentul a fost încărcat.
Date:
13 Sep 2025, 13:18
Question's name:
Anunt de participare
Question:
In pct.2 al anuntului de participare Autoritatea Contractanta a solicitat demonstrarea experiente in domeniul prin prezentarea contractelor executate in ultimul an de activitate, valoarea cumulativa a carora sa fie mai mare sau egala cu valoarea ofertei .Consideram ca prin limitarea respectiva se incalca principiile prevazute de legea Achizitii Publice .Prin urmare Solicitam majorarea perioadei pentru care urmeaza a fi prezentate contractele de la 1 an la trei ani,multumesc anticipat.
Answer (15 Sep 2025, 08:17):
Conform documentației standard aprobate prin ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări:
40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului:
1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13);
sau
2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13).
În acest context, vă informăm că cerințele anunțului de participare sunt solicitate în strictă conformitate cu legislația în vigoare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK