1
Enquiry period
with 09.09.2025 12:02
to 17.09.2025 09:51
2
Bidding period
with 17.09.2025 09:51
to 20.09.2025 09:51
3
Auction
with 22.09.2025 15:18
to 22.09.2025 15:37
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 118 500 MDL
Period of clarifications: 9 Sep 2025, 12:02 - 17 Sep 2025, 9:51
Submission of proposals: 17 Sep 2025, 9:51 - 20 Sep 2025, 9:51
Auction start date: 22 Sep 2025, 15:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Periuță de dinți manuală destinată igienei orale zilnice cu duritate medie, cu margini rotunjite, concepută pentru acces sigur și inofensiv în toate zonele cavității bucale.
Descriere tehnică și cerințe minime:
Mărime pentru adulți:
- lungimea totală a periei, minimum - 19 cm.
- lungime cap perie: minimum 2,5 cm;
- lățime cap perie: minimum 1,0 cm;
- înălțime peri: minimum 1,0 cm
Capătul periuței: prevăzut cu perii din material sintetic, cu vârfuri rotunjite, pentru protecția gingiilor și dispuși în mai multe niveluri, pentru o curățare mai eficientă.
Duritate peri: medie (medium);
Mâner: ergonomic, din material plastic rezistent, antiderapant;
Ambalaj: individual, igienic și sigilat, periuță completată cu capac / husă de protecție;
Termen de valabilitate: minimum 12 luni (dacă este prevăzut de producător);
Condiții către piesele din plastic: să fie netoxice, fără ftalați (phthalates) și BPA (Bisfenol A, cum ar fi policarbonatul);
Produsul trebuie să fie conform normelor de igienă și siguranță aplicabile și să fie legal comercializat în Republica Moldova / Uniunea Europeană;
Produsul trebuie să corespundă conform normelor europene în vigoare privind produsele pentru igiena orală (ISO 20126:2022 sau echivalent).
Ofertanții pentru prezenta poziție vor prezenta mostre în termen de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor. Ambalarea se efectuează conform HG nr.1068 din 20.10.2000 cu privire la aprobarea Regulamentului cu privire la recepționarea mărfurilor conform cantității și calității în RM.
La livrare furnizorul prezintă avizul sanitar al produsului.
Livrarea bunurilor materiale se va efectua cu transportul furnizorului la Centrul echipament al Armatei Naționale, pe str. Pietrarilor 3, mun. Chișinău, de luni până joi, între orele 09:00 – 15:00, cu obligația de a înștiința autoritatea contractantă (la nr. tel. 022-25-20-92 / 022-25-21-49), cu minimum o zi înainte de livrare.
Termen de livrare: până la 17.11.2025 – 7900 unit.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Marian
Contact phone
022252149
Purchase data
Date created
9 Sep 2025, 11:51
Date modified
13 Sep 2025, 9:48
Estimated value (without VAT)
118 500 MDL
The minimum downward of the price
474 MDL
Achizitii.md ID
21473571
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Contract period
29 Sep 2025 11:58 - 31 Dec 2025 12:01
List of positions
1)
Title
Perie de dinți manuală pentru adulți CPV: 33700000-7 - Personal care products
Quantity: 7900.0
Unit of measurement: Unitate
Advertising
Documents of the procurement procedure
Anunț de participare.signed.pdf Anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
9.09.25 12:02
DUAE.doc
Eligibility Criteria
DUAE
9.09.25 12:02
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
9.09.25 12:02
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
9.09.25 12:02

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Labromed Laborator SRL

Normalized price: 46 600 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ZAKAZ TEX SRL

Normalized price: 46 610 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL DENIADI

Normalized price: 107 440 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Altchim-Pro SRL

Normalized price: 127 585 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications