Public procurement
21473571
Pasta de dinți pentru adulți
1
Enquiry period
with 09.09.2025 12:02
to 14.09.2025 12:30
to 14.09.2025 12:30
2 hours left
2
Bidding period
with 14.09.2025 12:30
to 17.09.2025 12:30
to 17.09.2025 12:30
3
Auction
18.09.2025 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
100 000 MDL
Period of clarifications:
9 Sep 2025, 12:02 - 14 Sep 2025, 12:30
Submission of proposals:
14 Sep 2025, 12:30 - 17 Sep 2025, 12:30
Auction start date:
18 Sep 2025, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Pastă de dinți destinată igienei orale zilnice pentru adulți.
Descriere tehnică și cerințe minime:
Ambalaj: tub din material plastic sau metal, prevăzut cu capac care se închide bine și previne scurgerile;
Conținut de fluor: 900 – 1500 ppm/ 0,09% - 0,15%, pentru prevenirea cariilor dentare;
Textura: uniformă, omogenă, fără particule dure sau impurități;
Termen de valabilitate la momentul livrării: minimum 18 luni;
Unitate de măsură: 125 ml per tub.
Produsul trebuie să fie conform normelor de igienă și siguranță aplicabile pentru produse cosmetice și să fie legal comercializat în Republica Moldova / Uniunea Europeană, după cum urmează, HG nr. 1207/2016, cu privire la aprobarea Regulamentului sanitar privind produsele cosmetic și Regulamentului (CE) nr. 1223/2009 al Parlamentului European și al Consiliului, care este cadrul legal principal pentru toate produsele cosmetice comercializate în Uniunea Europeană, asigurând utilizarea pastei de dinți zilnic.
La livrare furnizorul prezintă act administrative - Notificarea produsului (strict pentru mostra propusă), eliberată de către ANSP și alte documente confirmative care atestă calitatea bunului material (raport de încercări privind siguranța produsului, cu indicarea substanței active / certificat de calitate de la producător).
Ofertanții pentru prezenta poziție vor prezenta mostre în termen de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor. Ambalarea se efectuează conform HG nr.1068 din 20.10.2000 cu privire la aprobarea Regulamentului cu privire la recepționarea mărfurilor conform cantității și calității în RM.
Livrarea bunurilor materiale se va efectua cu transportul furnizorului la Centrul echipament al Armatei Naționale, pe str. Pietrarilor 3, mun. Chișinău, de luni până joi, între orele 09:00 – 15:00, cu obligația de a înștiința autoritatea contractantă (la nr. tel. 022-25-20-92 / 022-25-21-49), cu minimum o zi înainte de livrare.
Termen de livrare: până la 17.11.2025 – 5000 tub. x 125 ml per tub.
Descriere tehnică și cerințe minime:
Ambalaj: tub din material plastic sau metal, prevăzut cu capac care se închide bine și previne scurgerile;
Conținut de fluor: 900 – 1500 ppm/ 0,09% - 0,15%, pentru prevenirea cariilor dentare;
Textura: uniformă, omogenă, fără particule dure sau impurități;
Termen de valabilitate la momentul livrării: minimum 18 luni;
Unitate de măsură: 125 ml per tub.
Produsul trebuie să fie conform normelor de igienă și siguranță aplicabile pentru produse cosmetice și să fie legal comercializat în Republica Moldova / Uniunea Europeană, după cum urmează, HG nr. 1207/2016, cu privire la aprobarea Regulamentului sanitar privind produsele cosmetic și Regulamentului (CE) nr. 1223/2009 al Parlamentului European și al Consiliului, care este cadrul legal principal pentru toate produsele cosmetice comercializate în Uniunea Europeană, asigurând utilizarea pastei de dinți zilnic.
La livrare furnizorul prezintă act administrative - Notificarea produsului (strict pentru mostra propusă), eliberată de către ANSP și alte documente confirmative care atestă calitatea bunului material (raport de încercări privind siguranța produsului, cu indicarea substanței active / certificat de calitate de la producător).
Ofertanții pentru prezenta poziție vor prezenta mostre în termen de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor. Ambalarea se efectuează conform HG nr.1068 din 20.10.2000 cu privire la aprobarea Regulamentului cu privire la recepționarea mărfurilor conform cantității și calității în RM.
Livrarea bunurilor materiale se va efectua cu transportul furnizorului la Centrul echipament al Armatei Naționale, pe str. Pietrarilor 3, mun. Chișinău, de luni până joi, între orele 09:00 – 15:00, cu obligația de a înștiința autoritatea contractantă (la nr. tel. 022-25-20-92 / 022-25-21-49), cu minimum o zi înainte de livrare.
Termen de livrare: până la 17.11.2025 – 5000 tub. x 125 ml per tub.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Sep 2025, 11:51
Date modified
13 Sep 2025, 9:48
Estimated value (without VAT)
100 000 MDL
The minimum downward of the price
400 MDL
Achizitii.md ID
21473571
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Contract period
29 Sep 2025 11:58 - 31 Dec 2025 12:01
List of positions
1)
Title
Quantity: 5000.0
Unit of measurement: Unitate
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Insufficient funds
You do not have enough funds in your account to set up a subscription. Top up your account, to continue.
Subscription Setup
Subscribe to daily email notifications according to selected CPV and/or IDNO categories for the period:
The subscription cost is 10 MDL with VAT per month.
View Regulations.
Documents of the procurement procedure
Anunț de participare.signed.pdf
Anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
9.09.25 12:02
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
9.09.25 12:02
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK