1
Enquiry period
with 05.09.2025 11:51
to 15.09.2025 10:00
5 days left
2
Bidding period
with 15.09.2025 10:00
to 25.09.2025 10:00
3
Auction
26.09.2025 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 500 000 MDL
Period of clarifications: 5 Sep 2025, 11:51 - 15 Sep 2025, 10:00
Submission of proposals: 15 Sep 2025, 10:00 - 25 Sep 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

Hârtie A4

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Reghina Moscalciuc
Contact phone
022868311
Purchase data
Date created
5 Sep 2025, 11:51
Date modified
9 Sep 2025, 9:39
Achizitii.md ID
21472648
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Hârtie A4
Budget: 500000.0 MDL
Active
Advertising
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0 (2).doc
Bidding Documents
-DUAE
5.09.25 11:51
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-Caiet de sarcini
5.09.25 11:51
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
-Anunț de participare
5.09.25 11:51
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (4).docx
Bidding Documents
-DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii
5.09.25 11:51
Date:
9 Sep 2025, 09:39
Question's name:
Livrarea hirtiei
Question:
Livrarea va fi efectuată la sediile subdiviziunilor subordonate IGP - livrarea va fi efectuata pe tot teritoriul RM, sau in limita or. Chisinau ? va rog sa dati detalii cu privire la acest moment
Answer (9 Sep 2025, 10:48):
Buna ziua! Livrarea va fi efectuată la sediile subdiviziunilor subordonate IGP, pe tot teritoriul Republicii Moldova. Cheltuielile de transport vor fi incluse în preț.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.