1
Enquiry period
with 28.08.2025 11:39
to 02.09.2025 14:00
2
Bidding period
with 02.09.2025 14:00
to 05.09.2025 14:00
3
Auction
with 08.09.2025 15:00
to 08.09.2025 15:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 320 000 MDL
Period of clarifications: 28 Aug 2025, 11:39 - 2 Sep 2025, 14:00
Submission of proposals: 2 Sep 2025, 14:00 - 5 Sep 2025, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Advertising

Dispozitive de distrugere a documentelor

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Reghina Moscalciuc
Contact phone
022868311
Purchase data
Date created
28 Aug 2025, 11:39
Date modified
29 Aug 2025, 15:28
Achizitii.md ID
21470783
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Advertising
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.08.25 11:39
anunț de participare cop.pdf anunț de participare cop.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
28.08.25 11:39
Date:
29 Aug 2025, 15:28
Question's name:
Termene şi condiţii de prestare solicitați: pînă la data de 20 septembrie 2025
Question:
Termene şi condiţii de prestare solicitați: pînă la data de 20 septembrie 2025 - înseamnă aceasta că distrugătoarele de documente trebuie predate cumpărătorului cel târziu pe 20 septembrie 2025? Livrarea unei astfel de cantități de distrugătoare de documente (40 buc.) să implică procedura de import. Dacă licitația are loc pe 8, atunci decizia privind câștigătorul poate fi luată mai devreme de 9. Conform procedurii, să există timp pentru reclamații. Astfel, perioada de livrare de la un furnizor străin și procedura de vămuire sunt insuficiente. În absența plăților în avans, contractul poate servi ca un fel de garanție că tranzacția va avea loc și mărfurile vor fi plătite. Prin urmare, este corect să se înceapă procedura de import după aprobarea contractului. Realist - cel puțin 10 zile lucrătoare după aprobarea contractului. Vă rugăm să clarificați procedura de livrare și să specificați termenele efective de livrare către cumpărătorul final. De asemenea, vă rugăm să indicați locul exact de livrare a 40 de distrugătoare de documente.
Answer (1 Sep 2025, 15:54):
Buna ziua, menționăm că termenul limită de livrare este 20 septebrie 2025, stabilit în strictă concordanță cu graficul de implementare a proiectului. Acest termen nu poate fi extins, întrucât orice livrare sau plată efectuată după finalizarea proiectului devine neeligibilă. Locul exact de livrare este Inspectoratul General al Poliției, str. Tiraspol 11/1.
Date:
1 Sep 2025, 16:03
Question's name:
termen de livrare
Question:
Termenul fixat de 20 septembrie 2025 nu este realist, ceea ce ridică suspiciunea că procedura ar putea fi una formală și că furnizorul care ar urma sa oferteze deține deja produsele în stoc, pe baza unor informații prealabile. Informații care nu au fost accesibile tuturor agenților economici. Solicităm clarificarea: 1. Cum se asigură respectarea principiului transparenței și concurenței loiale prevăzut de Legea 131/2015 privind achizițiile publice, în condițiile unui termen imposibil de respectat pentru furnizorii care nu dețin marfa pe stoc? 2. Care este mecanismul prin care se va garanta că această condiție nu favorizează în mod direct un anumit operator economic? Mulțumesc
Answer (2 Sep 2025, 09:13):
Principiul transparenței prevăzut la art. 7 lit. b) din Legea nr. 131/20215 privind achizițiile publice, impune ca toate informațiile relevante referitoare la desfățurarea procedurilor de achiziție trebuie să fie comunicate clar și accesibil tuturor părților interesate, prevenid astfel riscurile de corupție, manipulare sau influențare nejustificată a procesului de atribuire. În cazul de față , documentația licitației, inclusiv termenul limită de livrare, a fost stabilit și comunicat în mod clar tuturor operatorilor economici interesați, oferindu-le posibilitatea de a înțelege necesitățile obiective ale autorității contractante și criteriile de evaluare a ofertelor. Principiul concurenței și combaterii practicilor anticoncurențiale, reglementat la art. 7 lit. c) din aceeași lege, garantează egalitatea de șanse pentru toți operatorii economici de a participa la procedurile de atribuire și de a câștiga contractele, protejând integritatea procesului și prevenind practicile anticoncurențiale. Stabilirea unui termen restrâns pentru livrare nu favorizează niciun ofertant în mod nejustificat și nu restricționează accesul la procedură. Orice operator economic capabil să furnizeze bunurile conform cerințelor și termenelor specificate poate participa în condiții de egalitate, menținând astfel un mediu concurențial loial. Termenul de livrare, a fost stabilit în corelație cu graficul de implementare a proiectului, care odată finalizat, orice livrare sau plată efectuată după încheierea proiectului ar deveni neeligibilă, ceea ce justifică obiectiv și legal necesitatea menținerii termenului restrâns. Acest fapt reflectă respectarea principiului legalității și asigură realizarea proiectului în conformitate cu regulamentele aplicabile. Pentru a se asigura că termenul restrâns nu favorizează niciun operator economic, toți participanții au fost informați în mod egal și transparent despre cerințele proiectului, inclusiv despre termenul limită de livrare, prin intermediul documentației de atribuire, având șanse egale de a deveni contractanți, fără privilegii sau discriminări. În plus, autoritatea contractantă nu a introdus criterii suplimentare care să avantajeze un ofertant în detrimentul altora, iar întreg procesul respectă principiul transparenței și al concurenței și combaterii practicilor anticoncurențiale, prevăzut la art. 7 lit. b) și c) din Legea nr. 131/2015.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.