1
Enquiry period
with 26.08.2025 10:00
to 05.09.2025 11:00
2
Bidding period
with 05.09.2025 11:00
to 16.09.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 33 750 MDL
Period of clarifications: 26 Aug 2025, 10:00 - 5 Sep 2025, 11:00
Submission of proposals: 5 Sep 2025, 11:00 - 16 Sep 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
26 Aug 2025, 9:37
Date modified
31 Aug 2025, 10:11
Estimated value (without VAT)
33 750 MDL
Achizitii.md ID
21470384
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
30 Sep 2025 09:53 - 17 Nov 2025 10:00
List of positions
1)
Title
R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (sectorul Zagarancea – frontiera cu România), inclusiv punctul de trecere a frontierei de stat cu infrastructura conexă CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini_evaluare_lot iii.docx
Bidding Documents
-
26.08.25 10:00
caiet de sarcini_evaluare_lot ii.docx
Bidding Documents
-
26.08.25 10:00
caiet de sarcini_evaluare_lot iv.docx
Bidding Documents
-
26.08.25 10:00
duae servicii cadastrale evaluare 5 loturi.doc
Bidding Documents
-
26.08.25 10:00
caiet de sarcini_evaluare_lot v.docx
Bidding Documents
-
26.08.25 10:00
documentația standard bunuri servicii.docx
Bidding Documents
-
26.08.25 10:00
caiet de sarcini_evaluare_lot i.docx
Bidding Documents
-
26.08.25 10:00
contract servicii.docx
Bidding Documents
-
26.08.25 10:00
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

CENTRUL DE EXPERTIZA INDEPENDENTA S.R.L

Normalized price: 28 701 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1756190307531 din 19.09.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1756190307531 din 16.09.2025 ce vizează achiziționarea serviciilor de evaluare în scopul determinării cuantumului despăgubirilor în procesul de expropriere a terenurilor pentru lucrările de construcție, reabilitare, modernizare și extindere a drumurilor naționale conform loturilor (5 loturi), vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. În urma evaluării ofertelor prezentate la procedura de achiziție grupul de lucru a constatat că la lotul 2 nu a fost depusă nici o ofertă, din care considerente se anulează conform Legii privind achizițiile publice nr. 131/2015, art. 71 al. 1 lit. a. Operatorul economic ”CENTRUL DE EXPERTIZĂ INDEPENDENTĂ” S.R.L s-a clasat pe primul loc la toate 4 loturi conform prețului ofertelor propuse și corespunderea cu cerințele înaintate: Lot 1: R33 – com. Ivanovca, com. Lăpușna, com. Onești, mun. Hînceşti, sat. Bălceana, sat. Bujor, sat. Pervomaiscoe (raionul Hîncești), R34 – com. Antoneşti, sat. Stoianovca, sat. Ghioltosu, com. Ţiganca, com. Goteşti, com. Toceni (raionul Cantemir) și com. Cucoara, sat. Roşu, sat. Badicul Moldovenesc, com. Zîrneşti, sat. Andruşul de Jos (raionul Cahul) - 24 449 lei (douăzeci și patru mii patru sute patruzeci și nouă lei, 00 bani), fără TVA și 29 339 (douăzeci și nouă mii trei sute treizeci și nouă lei, 00 bani) inclusiv TVA; Lot 3: M5 frontiera cu Ucraina – Criva – Bălți – Chișinău – Tiraspol – frontiera cu Ucraina, km 103,75-133,00 (sectorul IV Rîșcani-Bălți) – 224 293,00 (două sute douăzeci și patru mii două sute nouăzeci și trei lei, 00 bani) lei, fără TVA și 269 152,0 (două sute șaizeci și nouă mii una sută cincizeci și doi lei 00 bani) inclusiv TVA; Lot 4: M1 Frontiera cu România – Leușeni – Chișinău – Dubăsari – frontiera cu Ucraina (Vama Leușeni) – 27 638,00 (douăzeci și șapte mii șase sute treizeci și opt lei, 00 bani) lei, fără TVA și 33 166 (treizeci și trei mii una sută șaizeci și șase lei, 00 bani) inclusiv TVA; Lot 5: R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (sectorul Zagarancea – frontiera cu România), inclusiv punctul de trecere a frontierei de stat cu infrastructura conexă – 28 701,00 (douăzeci și opt mii șapte sute unu lei, 00 bani) lei, fără TVA și 34 441 (treizeci și patru mii patru sute patruzeci și unu lei, 00 bani) inclusiv TVA; Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie și anunțul de participare. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, specificațiile şi alte documente necesare calificării. Luând în consideraţie specificul serviciilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

EVING GRUP S.R.L.

Normalized price: 33 750 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications