1
Enquiry period
with 25.08.2025 17:29
to 03.09.2025 18:22
2
Bidding period
with 03.09.2025 18:22
to 15.09.2025 17:23
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 500 000 MDL
Period of clarifications: 25 Aug 2025, 17:29 - 3 Sep 2025, 18:22
Submission of proposals: 3 Sep 2025, 18:22 - 15 Sep 2025, 17:23
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de modernizare SIA e-Integritate
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Mitropolit Gavriil Banulescu-Bodoni nr.26
Web site
---
The contact person
Full name
Vladimir Leah
Contact phone
069184267
Purchase data
Date created
Date modified
16 Sep 2025, 8:52
Estimated value (without VAT)
500 000 MDL
Achizitii.md ID
21470293
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Mitropolit Gavriil Banulescu-Bodoni nr.26
Contract period
18 Sep 2025 17:28 - 31 Dec 2025 16:29
List of positions
1)
Title
Servicii de modernizare SIA e-Integritate CPV: 72212422-3 - Software development services suites
Quantity: 900.0
Unit of measurement: Ora
Advertising
Documents of the procurement procedure
202508251725_Anexa_1.signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr.1 la Caietul de sarcini
25.08.25 17:29
202508251726_Anexa_2(has).signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr.2 la Caietul de sarcini
25.08.25 17:29
202508251725_CS_SIA_e-Integritate_2025_.signed.pdf
Bidding Documents
Caietul de sarcini
25.08.25 17:29
202508251726_Anexa nr_3(ru).signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr.3 la Caietul de sarcini
25.08.25 17:29
202508251726_Anexa_4(rap).signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr.4 la Caietul de sarcini
25.08.25 17:29
202508251724_Aunți de partiipare e-Integritate_repetat.signed.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare repetat
25.08.25 17:29
Committee
First Name
Leah Vladimir
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1012601000203
Function
---

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Ascenta Cloud

Normalized price: 500 000 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Servicii de modernizare SIA e-Integritate
Date:
29 Aug 2025, 15:46
Question's name:
Scrisoare de Garanție bancară pentru ofertă în cuantum de 1%, din valoarea ofertei fără TVA.
Question:
Vă rugăm respectuos să indicați rechizitele bancare pentru a face transfer la contul autorității contractante.
Answer (2 Sep 2025, 09:20):
Garanția pentru ofertă în cuantumul de 1% din suma totală a ofertei fără TVA va fi prezentată odată cu oferta în forma stabilită de anexa nr. 9 (Scrisoare de garanţie bancară) din documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii aprobată prin Ordinul ministerului finanțelor nr. 115 din 15.09.2021.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications