Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
22.08.2025 21:19
to 11.09.2025 22:07
to 11.09.2025 22:07
2
Bidding period
with
11.09.2025 22:07
to 22.09.2025 19:07
to 22.09.2025 19:07
7 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
1 100 000 MDL
Period of clarifications:
22 Aug 2025, 21:19 - 11 Sep 2025, 22:07
Submission of proposals:
11 Sep 2025, 22:07 - 22 Sep 2025, 19:07
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Servicii de testare de securitate pentru sisteme informaționale
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Aug 2025, 21:19
Date modified
7 Sep 2025, 1:03
Achizitii.md ID
21469825
MTender ID
CPV
72800000-8 - Servicii de audit informatic şi de testări informatice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de testare de securitate pentru sisteme informaționale
Budget: 1100000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini modificat - testare securitate produse age_1.signed.semnat.pdf
caiet de sarcini modificat - testare securitate produse age_1.signed.semnat.pdf
Documents history
-
caiet de sarcini modificat - testare securitate produse age_1.signed.semnat.pdf
caiet de sarcini modificat - testare securitate produse age_1.signed.semnat.pdf
ID: 0c2e049a-80d8-44d4-b40a-a2bb32a35b09
Bidding Documents
-
caiet de sarcini - testare securitate produse age.signed.semnat.pdf
caiet de sarcini - testare securitate produse age.signed.semnat.pdf
ID: 0c2e049a-80d8-44d4-b40a-a2bb32a35b09
Bidding Documents
Bidding Documents
-caiet de sarcini
7.09.25 01:03
documentația standard modificată.semnat.pdf
documentația standard modificată.semnat.pdf
Documents history
-
documentația standard modificată.semnat.pdf
documentația standard modificată.semnat.pdf
ID: 4ae256ff-4222-4da4-a2ee-8c47333cdd51
Bidding Documents
-
documentația standard.semnat.pdf
documentația standard.semnat.pdf
ID: 4ae256ff-4222-4da4-a2ee-8c47333cdd51
Bidding Documents
Bidding Documents
-documentația standard
7.09.25 01:03
anunțul de participare modificat.semnat.pdf
anunțul de participare modificat.semnat.pdf
Documents history
-
anunțul de participare modificat.semnat.pdf
anunțul de participare modificat.semnat.pdf
ID: efbb4b6d-270b-4ded-8f3e-2ada52f9c088
Bidding Documents
-
anunțul de participare.semnat.pdf
anunțul de participare.semnat.pdf
ID: efbb4b6d-270b-4ded-8f3e-2ada52f9c088
Bidding Documents
Bidding Documents
-anunțul de participare
7.09.25 01:03
Date:
27 Aug 2025, 17:44
Question's name:
Solicitare de clarificari
Question:
In urma analizarii documentatiei aferente procedurii (Anuntul de participare si Caietul de sarcini), va adresam urmatoarea solicitare de clarificari:
1. Referitor la ofertarea pretului in MDL (Anunt de participare, p.23) – se specifica faptul ca ofertele se prezinta in valuta MDL. Cum se procedeaza in cazul ofertantilor din afara Republicii Moldova? Exista restrictii privind participarea acestora sau modalitati specifice de conversie/ajustare a ofertelor? Mentionam faptul ca in documentul “Documentatia standard”, Sectiunea 2 – Calificarea candidatilor/ofertantilor, se mentioneaza: “Orice operator economic, resident sau nerezident, persoana fizica sau juridica de drept public sau privat ori asociatie de astfel de personae are dreptul de a participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica de bunuri si servicii”
De asemenea, exista posibilitatea sa fie efectuate plati in alta valuta (EUR/USD)?
2. Desfasurarea testelor de penetrare (Caiet de sarcini, cap. 3.2.1, Testare de penetrare) – va rugam sa specificati daca prestatorului i se va oferi acces VPN sau alte metode de acces securizat pentru realizarea testelor la distanta.
3. Declaratia de independenta (Anunt de participare, p.17 si Caiet de sarcini, p.6.1) – va rugam sa detaliati:
o ce intelegeti prin „alte misiuni deja desfasurate” si care este perioada de timp la care se raporteaza misiunile desfasurate,
o exista posibilitatea in care un furnizor a prestat servicii pentru sisteme distincte de cele vizate acum sau pentru AGE in general.
Subliniem ca, potrivit bunelor practici internationale de audit, simpla prestare anterioara de servicii pe alte sisteme, fara legatura directa cu obiectul actualei achizitii, nu ar trebui calificata drept conflict de interese. Va rugam sa clarificati la ce fel de se servicii/misiuni faceti referire.
4. Certificarile expertilor (Caiet de sarcini, p.6.2) – referitor la cerintele solicitate pentru membrii echipei de proiect, va rugam sa clarificati:
o daca, pentru certificarile mentionate expres (ex. CISSP, CISM, OSCP, CEH Master, CISA, ISO/IEC 27001 Lead Auditor etc.), se accepta si certificari echivalente recunoscute la nivel international, care acopera acelasi domeniu de competenta;
o daca certificarile suplimentare indicate in caietul de sarcini sunt considerate cerinte obligatorii pentru calificare sau reprezinta criterii optionale care contribuie la punctajul de evaluare al ofertei. In cazul in care reprezinta criterii optionale, va rugam sa precizati care este punctajul pentru acestea.
Va multumim anticipat pentru raspuns si pentru clarificarile care ne vor ajuta sa formulam o oferta conforma si competitiva.
Answer (5 Sep 2025, 23:12):
Buna ziua,
Vă rog să vedeți răspunsurile la întrebările de mai sus:
1. Punctul 50 al documentației standard prevede expres: Operatorii economici pregătesc ofertele conform cerințelor stabilite în anunțul de participare, publicat de către autoritatea contractantă în Buletinul achizițiilor publice, și depun ofertele în mod electronic, folosind fluxurile interactive de lucru puse la dispoziție de platformele electronice, cu excepția cazurilor prevăzute la art. 33 alin. (7) şi alin. (11) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Orice operator economic, rezident sau nerezident, persoana fizica sau juridica de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane are dreptul de a participa la procedura de atribuire a contractului de achiziție publica de bunuri si servicii, doar oferta urmează să fie prezentată în MDL.
2. Se acceptă efectuarea unor activități de proiect de la distanță (la sediul Prestatorului) cu condiția că acest lucru nu diminuează nivelul de calitate și securitate al testelor efectuate și livrabilelor care fac obiectul acestui Contract.
3. În caietul de sarcini este indicat „alte misiuni deja desfășurate aferente obiectului de achiziție” . ” Prin ”alte misiuni deja desfășurate, aferente obiectului de achiziție” se înțeleg activități anterioare pe platformele din perimetru (Wallet 2.0, EVOSign, eKYC) în ultimii 3 ani.
4. Se acceptă certificări echivalente.
Date:
1 Sep 2025, 09:54
Question's name:
Solicitare de clarificari 2
Question:
1. In vederea estimarii efortului necesar, va rugam sa ne oferiti urmatoarele informatii de clarificare a scopului, pentru fiecare din cele 3 solutii guvernamentale(Wallet 2.0; EVOSign; eKYC):
a. Cate aplicatii sunt in scopul testelor de penetrare si ce tip de aplicatii sunt(aplicatie web, aplicatie mobila, API-uri backend, baze de date)
b. Exista API-uri pentru sisteme care intra in scopul testarii? Daca da, va rugam sa ne indicati nr. de API-uri
c. In scopul testarii intra si infrastructura interna aferenta aplicatiilor? Daca da, va rugam sa ne indicati nr. de IP-uri
d. Numarul estimativ de linii cod pentru codul sursa pentru fiecare sistem
e. In vederea realizarii testelor de penetrare, se poate asigura acces VPN la aplicațiile și infrastructura în scop?
2. Referitor la Documentele, ce constituie oferta (documentele menționate obligatoriu se plasează în cadrul procedurii în SIA RSAP, respectiv: "Efectuarea sistematică a plații impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale și lipsa datoriilor la data petrecerii procedurii de achiziție (data deschiderii ofertelor) – informația colectată de pe platforma MCabinet"
In cazul in care ofertantul nu este rezident al Republicii Moldova, se accepta documente care dovedesc plata impozitelor, taxelor si lipsa datoriilor?
Answer (5 Sep 2025, 23:20):
Vă rog să vedeți răspunsurile la întrebările de mai sus:
1. Numărul exact de instanțe și componente va fi confirmat și detaliat în Etapa I (Plan de testare – SoW), ținînd cont de faptul că reprezintă informații confidențiale, vor fi furnizate după semnarea angajamentului de confidențialitate de către ofertantul desemnat câștigător.
Se acceptă efectuarea unor activități de proiect de la distanță (la sediul Prestatorului) cu condiția că acest lucru nu diminuează nivelul de calitate și securitate al testelor efectuate și livrabilelor care fac obiectul acestui Contract.
2. În cazul în care ofertantul nu este rezident al Republicii Moldova, se acceptă documente care atestă achitarea impozitelor și taxelor, precum și lipsa datoriilor, eliberate de autoritatea competentă din țara al cărei rezident este operatorul economic.
Date:
1 Sep 2025, 11:19
Question's name:
Certificat ISO 27001
Question:
Referitor la cerinta privind detinerea de catre ofertant a certificatului ISO/IEC 27001, in cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare membru asociat trebuie sa detina aceasta certificare?
Answer (5 Sep 2025, 23:26):
Pentru ofertele depuse în asociere, cerința de calificare privind deținerea certificatului ISO/IEC 27001 este obligatoriu a fi îndeplinită de către fiecare membru al asocierii
Date:
8 Sep 2025, 10:27
Question's name:
Valuta oferta si contract
Question:
1. Buna ziua, referitor la raspunsul dumneavoastra, respectiv: "doar oferta urmează să fie prezentată în MDL", va rugam sa clarificati in ce valuta va fi incheiat contractul cu ofertantul castigator.
2. De asemenea, va rugam sa ne ajutati cu un raspuns la intrebarea anterioara: "Certificarile suplimentare indicate in caietul de sarcini sunt considerate cerinte obligatorii pentru calificare sau reprezinta criterii optionale care contribuie la punctajul de evaluare al ofertei? In cazul in care reprezinta criterii optionale, va rugam sa precizati care este punctajul pentru acestea."
Answer (9 Sep 2025, 22:07):
Buna ziua, vă rog să vedeți răspunsurile la întrebările de mai sus:
1. Orice operator economic, rezident sau nerezident, persoana fizica sau juridica de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane are dreptul de a participa la procedura de atribuire a contractului de achiziție publica de bunuri si servicii, doar oferta urmează să fie prezentată în MDL – respectiv, contractul se încheie în MDL.
2. Consultați p.25 al Anunțului de participare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK