1
Enquiry period
with 22.08.2025 16:57
to 26.08.2025 09:00
2
Bidding period
with 26.08.2025 09:00
to 29.08.2025 11:00
3
Auction
01.09.2025 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 280 761,33 MDL
Period of clarifications: 22 Aug 2025, 16:57 - 26 Aug 2025, 9:00
Submission of proposals: 26 Aug 2025, 9:00 - 29 Aug 2025, 11:00
Auction start date: 1 Sep 2025, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

- Servicii de alimentare cu dejun la pachet a elevilor claselor I-IV 145 elevi*59 zile*17,20 lei = 147146,0 lei Elevi clasa V-IX 187 elevi*59 zile*17,20 lei = 189767,60 lei Operatorii economici vor prezenta ofertele în corespundere cu recomandările Ordinului comun nr. OMS488/834/2025 din 03.06.2025 privind organizarea și asigurarea sănătății nutriționale a copiilor și elevilor, Hotărârea Guvernului nr. 722/2018 privind organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățământ general , Hotărârea Guvernului nr. 492/2024, privind Regulamentul sanitar pentru instituțiile de învățământ primar, secundar și profesional tehnic. și Ordinului nr. 910 din 02.10.2020 cu privire la implementarea ,,Recomandărilor pentru un regim alimentar sănătos şi activitate fizică adecvată în instituțiile de învățământ din Republica Moldova”. - Mărimea kkal conform prevederilor Ordinului Ministerului Sănătății al R.M nr. 638 din 12.08.2016
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6816, MOLDOVA, Ialoveni, s.Horeşti (r-l Ialoveni), s. Horesti
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Palancica
Contact phone
069653380
Purchase data
Date created
Date modified
29 Aug 2025, 15:53
Estimated value (without VAT)
280 761,33 MDL
The minimum downward of the price
2 807,61 MDL
Achizitii.md ID
21469814
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
6816, MOLDOVA, Ialoveni, s.Horeşti (r-l Ialoveni), s. Horesti
Contract period
3 Sep 2025 16:56 - 31 Dec 2025 15:56
List of positions
1)
Title
Serviciilor de alimentare a elevilor claselor I-IV;V-IX pentru perioada septembrie - decembrie anul 2025 CPV: 55520000-1 - Catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
202508221651_Anexa nr.1.docx
Bidding Documents
-
22.08.25 16:57
202508221651_Anexa nr. 2.docx
Bidding Documents
-
22.08.25 16:57
202508221655_Anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
22.08.25 16:57
Committee
First Name
Dogot Violeta
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1012620008754
Function
---

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"AMEVIT LUX" S.R.L.

Normalized price: 280 761,33 MDL
Status: Cancelled
Reason: Oferta depusă nu este conformă cu toate cerințele din documentația de atribuire.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications