Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
22.08.2025 10:07
to 01.09.2025 10:00
to 01.09.2025 10:00
2
Bidding period
with
01.09.2025 10:00
to 12.09.2025 13:00
to 12.09.2025 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
650 000 MDL
Period of clarifications:
22 Aug 2025, 10:07 - 1 Sep 2025, 10:00
Submission of proposals:
1 Sep 2025, 10:00 - 12 Sep 2025, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de interpretariat
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Aug 2025, 10:07
Date modified
31 Aug 2025, 17:36
Achizitii.md ID
21469468
MTender ID
CPV
79500000-9 - Servicii de asistenţă în birou
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
31 Aug 2025, 17:36
Question's name:
pct 15 din caietul de sarcini abuziv si ireal
Question:
Cum e posibil de prezentat o declaratie prin care prestatorul de servicii asigura prezenta unui interpret pentru limbile rare, care nu este autorizat in Republica Moldova, în maximum 3 ore de la chemare? Nu toti interpretii se afla pe teritoriul RM, respectiv deplasarea ar lua mai mult timp.
Answer (1 Sep 2025, 08:34):
Cerința de prezentare la solicitarea Beneficiarului în maximum 3 ore de la chemare, este una obligatorie.
Date:
31 Aug 2025, 17:39
Question's name:
diplomele interpretilor in cazul limbilor rare
Question:
Traducerea diplomelor interpretilor pentru limbile rare trebuie sa fie autentificate in RM sau în țara în care se afla interpretul?
Answer (1 Sep 2025, 08:12):
Autentificate în Republica Moldova.
Date:
31 Aug 2025, 17:41
Question's name:
valabilitatea facturilor, pct. 13 din caietul de sarcini
Question:
Facturile care demonstreaza prestarea serviciilor pentru fiecare din limbile solicitate în caietul de sarcini din ce perioada se vor accepta? Mentionati anii care se vor lua in calcul.
Answer (1 Sep 2025, 08:39):
La examinarea ofertelor depuse, pentru demonstrarea experientei similare se vor lua in calcul facturile fiscale pentru fiecare din limbile solicitate în caietul de sarcini care atesta prestarea serviciilor de interpretariat in ultimii trei ani de activitate a ofertantului.
Date:
31 Aug 2025, 17:45
Question's name:
neprezentarea facturilor
Question:
Daca pentru o limba nu se va prezenta factura sau act, dar se va anexa copia contractului de prestare a serviciilor de interpretariat, operatorul economic va fi descalificat?
Answer (1 Sep 2025, 08:30):
Potrivit pct. 16 din caietul de sarcini drept dovada a prestării serviciilor de interpretariat în limbile solicitate, ofertantul va face anexa la ofertă copia contractelor de prestare a serviciilor de interpretariat însoțite de copia facturii sau actului de prestare a serviciilor de interpretariat pentru fiecare din limbile solicitate de Autoritatea Contractantă.
Date:
1 Sep 2025, 09:04
Question's name:
pct 15 din caietul de sarcini
Question:
Cum va imaginati respectarea acestei cerinte in situatia in care interpretul nu este in tara? Este o cerinta care din start se observa ca va fi incalcata.
Answer (1 Sep 2025, 09:39):
Conformati-va cerintelor din caietul de sarcini.
Date:
1 Sep 2025, 09:06
Question's name:
Asigurarea traducatorilor in 3 ore
Question:
Buna ziua. Daca nu vor fi asigurati traducatori in 3 ore, compania castigatoare va fi pusa in lista neagra?
Multumim anticipat pentru raspuns.
Answer (1 Sep 2025, 09:41):
Bună ziua, interpretii trebuie sa se prezinte in 3 ore de la solicitare, o cerinta obligatorie si importanta pentru asigurarea lucrului ritmic a activitatii Autoritatii Contractante.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK